Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím všetkých jednostopo-závislých, |
Servus bracho... |
divo: R1 dobra volba.. a pekna, mne reže.. |
Ak chces presit tie nohavice tak s PSI nepocitaj, opravuju a presivaju len svoje vyrobky. Nove samozrejme usiju, ale priprav sa na "trochu" vyssiu cenu, Vadim asi vie preco to nadhodil. |
Je to v podstate jasné, že sa PSÍ stará o odbyt svojich vlastných výrobkov, koniec koncov majú s nimi určite dosť práce aj bez takých prípadov ako som ja. Ale myslím, že sa problém pravdepodobne vyrieši sám od seba, pretože tie moje nesadnúce nohavice asi kúpi môj konfekčnejší kamarát a ja síce budem znova na začiatku, ale zo skúsenosťou na čo si mám dať pozor. Koža totiž pracuje a uvolňuje sa, takže skúsim o číslo menšie. Výška by mala byť O.K. a moje zdatné stehná sa dúfam postarajú o šírku v tejto partii. Ja som v podstate najprv sníval o CB 1300 model 2005, ktorú by som ešte aj teraz dokázal hypnotizovať aj na obrázku a tam by mi stačil aj určite lepšie sadnúci nylon. Ale v prípade R1 je otázka výberu materiálu jasná a možno jednoducho naozaj siahnem po síce drahšom, ale praktickejšom riešení, a to "na mieru". Mimo iného, motorku som kúpil iba teraz na konci októbra a stihol som iba tri jazdy na pol dňa v priebehu asi 500km dohromady. Okrem rukavíc ala armáda ktoré sa dajú prefúkať aj na bicykli a riflí plus jedny tepláky a jedny teplé spodky mám čoprácku bundu z kvalitnej kože, síce bez chráničov, ale dostatočne dimenzovanú aj pre väčší prievan. Bol som v siedmom nebi a aj prekvapený, že pri teplotách okolo 14 stupňov na slnku sa to okrem rúk dalo v pohode vydržať. Vozil som sa na všelijakých motorkách z rôznych kategórií, ale nikdy som žiadnu nevlastnil, to znamená, že to boli len maximálne 15 minútové skúsenosti. Ale teraz som rozhodnutý si to vychutnať. Vo svojich 33 rokoch mám obdobie bláznivých nápadov za sebou, takže sa teším na postupné zžívanie sa s mojou, MOJOU, MMOOJJOOUU. Je to model 2002 so vstrekovaním a s ospevovanými vlastnosťami karburátora v nízkych a vstrekovania vo vyšších až vysokých otáčkach. Priebeh výkonu veľmi strmý a veľmi lineárny, no jednoducho sen. Dúfam, že mi to vydrží len v superlatívoch. |
skusim sa opitať kamoša ,tomu ušili na mieru oblečenie na morave skus mi napisať mail ,adresu máš v mojom profile a keď zistim čislo tak ti dam vedieť. |
To o oleji a YAMAHA-ách som počul aj ja a mal by som reálne obavy, keby som Yamahu kupoval od neznámeho človeka, ale pravdepodobne sa vypláca pravidlo, že pomaly najďalej zájdeš. Keďže prvého majiteľa dobre poznám a pravdepodobne neexistuje človek, ktorého by som si vážil viac, a z toho vyplýva, že mu bezvýhradne dôverujem. Tento pán vykonal zábeh absolútne s citom a prvých 1.500 km absolútne žiadne trápenie, ale iba jazda s citom a viem, že ani v ďalšom období z nej nechceli vyžmýkať to čo v nej nie je. Výsledok toho je, že koľko oleja sa do motora nalialo, toľko sa pri výmene oleja vylialo. Táto Yamaha jednoducho potvrdzuje pravidlo o tých výnimkách. (zaručená informácia so servisného manuálu BMW R1150R - povolený limit spotreby oleja na 1000km = 0,8dcl). |
Vadim, jasne ze PSI stoji viacej - konkretne priblizne raz tolko. |
Určite sa budem informovať v značke Psí. V Decembri sa chystám na Moravu a myslím, že majú pobočku v Ostrave. S tými400 až 500 tisícami si ma trochu precenil, nekupoval som nový stroj, ale uznávam, že minimálne na nohaviciach sa asi šetriť neoplatí. Oni tie, čo som si kúpil niesú až také zlé, len akurát mám problém s konfekciou, pretože v pomere k šírke a výške mám mierne kratšie nohy. Z toho vyplýva že nohavice kupované na šírku sú mi dosť dlhé. Tieto by som potreboval skrátiť aj nad kolenom, aby som dostal protektor nad koleno, a aj naspodu, pretože sú dlhé a aj trochu široké a nedá sa mi poriadne zapnúť ani čižma. O číslo menšie som však nenatiahol na stehná. Problém. Riešenie? Poslúchnem Vaše rady a pôjdem na mieru. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258426 | Včera: 128809