Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
a opat dalsia ukazka kvality premioveho produktu!! |
jedna sa zlomila napoly, druhej sa zakusla prevodovka, na tretej sa rozsypala spojka, na štvrtej praskol výfuk. ešte že mne sa iba roztrhla reťaz (chvalabohu sa jej na jar zbavím) Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (17.01.2011 12:41) |
enem ma predbehol, popytaj sa bozskeho kaju alebo paja pripadne bruna76 na ich osobne skusenosti zo znackou KTM |
eNeM - mne sa roztrhla retaz po cca 3300 KM. to bol nepekny suchanec po asfalte. odfajcil som tenisky, bundu, rifle a neviem ci aj spolujazdec, ale ja mam doteraz na clenku cestny lisaj. masina to nastastie zvladla iba s oskretou stupackou a koncovkou na rajdach. ale mal som 100 chuti ju vtedy predat. bol to prvy pad na moto.. |
ale chodte uz niekde...ved to je prave ta PRAVA MOTORKA PRE DOBRODRUHOV |
Aj mne sa odhrdzavel drziak na vyfuku zo spodu, cca 1cm bodovy zvar, fuseri smradlavi nemecki, ani 11 rokov to nevydrzalo. |
manana - ano. dobrodruh som bol, ked som za rakuske sestkilo zaplatil tolko, co ini za japonsky liter Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (17.01.2011 13:03) |
ha ha...ja uz nic ani nenapisem radsej Milujem KTM Fakt neviem za co si pytaju tie prachy, za kvalitu to nebude, asi aby mohli skupovat jazdcov a oranzovou zaplavit vsetky podujatia. |
a ja mam 2 ktm a nekazi sa ani jedna. |
bedna - tak ta moja ma tych 24tkm a nebyt kvalitneho servisu KTM BA v petrzalke, co teraz skrachoval, tak by s nou neboli ziadne problemy. hold, to je tak, ked ti CERTIFIKOVANY KVALIFIKOVANY MECHANIK naleje do LC4 namiesto 1.7l oleja rovne 2 litre. |
Akrapovic by to nevyriesil? Usetris nejake kilko a aj motor si bude lepsie odfukovat |
ChesterTT este dobre, ze nie sme na CC tam by si za nadavanie na KTM dostal BAN ako Bedna www.countrycross.sk/index.php?forum=5&tema=10980... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (17.01.2011 13:58) |
matus - neveril by si, ale aj ja mam dve ktm-ky a ta druha sa nekazi. neveril som, ze niekedy naskemrim tolko penazi, aby som si mohol dovolit dve, ale frajerka mi kupila jednu pod stromcek. takuto > www.eshopstyx.sk/product/maisto-model-ktm-duke-690-112-... |
ChesterTT: tak to si ma moc nepotesil, ja mam zatial len 6 tisic km a ziaden problem a dufam, ze to este chvilu vydrzi, aj tento vikend mi urobil 200km radost |
MArino > Ano, tom obhajuje KTM lebo na nej jazdi/aj ked malo lebo je to cross nie enduro/ |
Marino - tak tam je admin asi kkt. s bednom/bednou som bol raz v DS a vidiet, ze je dobry jazdec. takisto ma tu KTM a viem tiez aj, ze s nou mal problemy. ze picuje, je podla mna opodstatnene.. hento by admin robit nemal.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (17.01.2011 14:13) |
ja viem z coho je to prasknute... ked ju predbehla bíláá japonská velryba, pukla od zlosti |
ChesterTT nedas radsej zavarit ten original? Spyder roby inak dobre, len aby to nebol moc hučák... |
predlzenie záruky je bohužial možné len u niektorých krajinách (Nie v SR,CZ ani PL),no bohužial Mentor nerobil dobré meno KTM na slovensku. |
bavili sme sa aj o tom. jasne. naj by bolo to zvarit, ale POZRITE sa na VSETKY tie fotky. tam su praskliny kam oko dovidi. co ked to vyzera aj vnutri tak? darmo by to on potom zvaral iba z vonku, ked vnutri to bude na kasu. mam sa s nim stretnut tento vikend, zoberem vyfuk a pokecame. cinka mi tam nieco ine. toto sa otvorilo naplno, ked som daval vyfuk dole. v predu je uchyt na motor taky, ze drzal tie dve strany pokope. akonahle som povolil srob, tak to "odskocilo" od seba cize tam bude nieco aj vnutri - co tam cengalo |
ChesterTT: Dal si uz tuto informaciu aj na Dukecity.de a ktmforum? Ja som tam ziadnu podobnu zavadu od nikoho hlasenu nevidel |
Chester> nemyslel som to proti tebe. |
marcom - skoda. nevedel som, ze to u nas nejde |
ChesterTT nebudem ti radšej tvrdiť že je to podľa mna tvoja chyba lebo uz aj tak si dost napaleny. Výfuk a hlavne ten pod motorm je dost citliva vec a je navrhovaný na určité termické podmienky. Tam stačí aby sa dostalo do výfukového traktu o pár % viac zostatkového paliva a máš po ptákách. A povedzme si narovinu čo urobí špičkový tuner ako prvé aby to lepšie išlo- no predsa obohatí zmes a hotovo. |
matus - sak motoricky by aj ta moja isla ako hodinky, keby mechanik vedel vymenit olej. pokazde ako som prisiel odtial, tak som musel trochu nechat vytiect. az na tento vyfuk a ten posrany displej bezi ako hodinky - klop, klop. |
marcom, aj tie Duky boli bezproblemove, co na nich haprovali prevodovky? |
RHplusB: neviem o com točíš. "Duky čo na nich haprovali prevodovky" nepoznám. |
marcom - to uz neviem, co s tym on spravil. no ide tam kazdopadne viac vzduchu. A som jediny, ktory ma tento problem. |
Chester: na ktmforum.de mas 166 prispevkov, ty jeden neregistrovany... |
motofan - hopla, tak sorry, ked som sa preklepol, teraz to vsetko nebudem citat. neni som na dukecity, duke-teile a tak. na ktm.eu som. a toto tam aj riesim. mam tam uz aj temu, no nikto nepise |
marcom, tiez som si chcel v 2008 Duke-a kupit, ale v testoch sa zmienovali o vyskakujucich kvaltoch, a potom som na forach nasiel viacero ludi, co sa na to stazovali. Pre mna to bol dostatocny dovod, aby som takuto "bezproblemovu masinku" nekupil. |
počul som aj aj o tom RHplusB no nikdy som takú na vlastné oči nevidel(a pár som ich videl ) no viem že tento problám sa stratil po pár km(myslím tak 1500-2000km). Pravdepodobne spôsobené toleranciou pri výrobe a vôlou v prevodovke. |
Marcom To s tymi Japoncami sa mi zda byt dobra blbost. Mozes uviest presne o aky model ide? Ja by som skor povedal ze Japonci su vo vyvoji na prvom mieste |
RHplusB: Duke nie je motka, ktora sa kupuje z rozumu, aspon ja som ju takto nekupoval, ved co je takomto type motorky rozumne? Ak ma nieco pre teba, preco ju chces a nejdes do kompromisov, tak je asi treba byt pripraveny i na pripadne minusy, ktore tato volba prinasa. Ja mam o jeden neutral v prevodovke obcas navyse ale kvoli tomu by som Duka urcite nepredal. Na hondach, co som mal, sa nikdy take nieco ani ine problemy nevyskytovali, fungovali bezchybne (TA a VTR), ale predal som ich v podstate preto, ze ma uz nudili |
A nekuchal si to ty náhodou? |
Ak ti vyskoci kvalt v zakrute, tak aj nadpriemernemu jazdcovi sa to nepodari zakazdym zachranit. Potom moze byt prasknuty vyfuk oproti nasledkom len kozmeticka vada. |
vyfuk spider mam aj ja a som velmi spokojny odporucam ti ho |
Nieje priliz hlucny? Alebo ti tiez ponukol, ze ci nechces db killer? |
kvalty tam nejako nevyskakuju. max z 5 na 6, ale to ked radim slendriansky. ked sa normanlne stlaci spojka, dobre kopne do radicky a potom pusti spojka, tak to ide. tiez bez spojky to nerobi problemy. toto ma netrapi. |
Keby bol reklamacny technik KTM seriozny clovek tak ti to bez mihnutia oka vymeni aj po zaruke na kulanciu.toto su zavady ktore svedcia o nekvalite vyrobku. |
spidooo - este som ich nevidel, no nechcel by som to ovela hlucnejsie ako je to teraz. to nech mi tam da DB killery. |
co posral mentor?vyfuk albo displej? |
ChesterTT: fahre nach Wien, mas to kusok, ked to bratislavske zastupenie nefunguje ako ma , resp. ziadne nie je, mozno sa s nimi dohodnes a uznaju to, ked im prinesies ukazat Duka v par igelitkach |
bruno - s mentorom je to na dlho. displej mi neuznali, povedali, ze si mam dat dole to plexi a dat tam silikon. navyse sa mi po case prasklo to sklicko - ale zvnutra. celkovo nekvalitny material |
ja si radsej porobim sam opravy ako sa kdesi tralakat s vozikom a rozculovat. Hento by som si zavaril a je to. Aj tak na teba budu vsade len kukat ako na kok*ta. Prve cerpadlo mi vypinalo az zhorelo aj poistka. Po vymene vypina aj nove, teraz testujeme riadiacu jednotku v inej masine a aj kable vymenim od zvazku k cerpadlu. Lebo napriamo napojene na zdroj ide ale cez kabel nejde. +ostatnych kopa somarin, v podstate drobnosti, sposobenych mechanicky. Tiez budik v hajzli, prasklinka a zaroseny.Ta masina ma prilis vela citlivych bodov na ozajstne terenne uzivanie. Je vhodna skor na ceste uzivanie a ak teren tak ist setrne lebo vsetko z toho lieta/smerovky znacky, cely zadny plast, kovove obluciky z vyfuku. ja som zvyknuty ist s rmz razantne, ale tam z motorky odletim najskor ja. U tejto to nie je myslitelne, lebo jednak to nevydrzi mechanicky a podvozok to nepoberie, co je jasne, ved to nie je ostry mx stroj. Proste sa na nej mozem vozit v terene len ked som klidnej a idem si skor odpocinut z krosy. Alebo cestna vozenica je na nej vyborna, hlavne zavretejsie veci a ked je voda a strk. |
bedna - ako si uz pisal. a tuto dakujem odbornej pomoci chlapcom z mentoru. displej sa rosil a pomaly sa tam spravila prasklinka - tu upozornujem, ze masina nikdy nepadla, ani sa nesuchla tak, aby sa nieco toho displeja dotklo. v AT, DE, CH to menili na pockanie. novy displej stoji 240 euro |
690 je najcastejsie pouzivana motorka na rely pre amaterov. |
ChesterTT: skus sa opytat na ktmfore, ci niekto nepreda origo vyfuk, fura ludi tam meni origo za LeoVince a ine 3-rd party, takze im ten origo, mozno ani nejazdeny alebo len velmi malo, lezi niekde na polici a boli by radi, keby sa ho za nejaky rozumny peniaz zbavili, pretoze kto uz potrebuje kupovat originalny vyfuk (teda okrem Teba) |
motofan - www.duketeile.de/motor-duke-690/226-endschalldaempfer.h... |
pekne to šrobujú tí chlapci z Mattighofenu |
ChesterTT: je to Tvoja volba, co si kupis, ja na Tvojom mieste by som si kupil ten origo vyfuk na eBayi, napr. tu je jeden na predaj, ma najazdenych 2900 km a mal by byt bezchybny, vyvolavacia cena 1 Euro |
motofan - neuveris, jakurat ho kukam na ebayi Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (18.01.2011 17:06) |
naposledy som takyto vyfuk videl ked som tunil moju CZ 250 a pouzil som na vyrobu vyfuku tenkostennu ruru zo zeleziarstva urcenu na odvod spali z plechovych kachli-kominovu rulu. Vyfuk bol "dvojkomorak" prva komora sa po cca 200km otvorila ako ta u KTM, pitle konecne KTM dosiahla aspon na moju kvalitativnu uroven, fuseri, doteraz sa len tak smodrchali. |
Pravdepodobne pouzili menej kvalitny plech, co nemusi byt chyba KTM, ale dodavatela. Ak by chceli setrit na materialy urcite by sa to objavilo na viacerych kusoch, ale ako tu uz odznelo, ked sa tak vo velkom menia za ladaky tak to asi nezistis. |
Caba - u mna su neni dodavatelia, u mna je KTM. oni tu moto predali ako celok. tak mali urobit lepsi sourcing na material a nie ist s cenou za material tak nizko. sak som si priplatil, tak by to niekde malo byt vidiet.. toto som este vobec nevidel ani len na starych babetach, simpsonoch a jawach. nie to na 3 rocnej moto za 10 000 euro |
ChesterTT: drzim palce, nech ho tam rychlo a lacno zozenies a daj potom vediet, ako si dopadol |
ChesterTT: 690 jednovalec,65koní,148kg je tam niečo silnejšie u konkurencii?(nemusíš odpovedať všetci vieme že nie) A ty tam porobíš kadečo ani nevieš čo zo vstrekovaním,mapou,vydrží to 3 roky, natečie ti palivo do výfuku a potom sa tu tri dni sťažuješ na neviem koho. Všetci sú najhorší len ty si nič zlé neurobil. |
prečítal som si celú diskusiu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kxbibo (19.01.2011 12:05) |
kxbibo - jop. Nana pri sturove, Zubor. nemam dodavku, na funbike je to doost daleko. dalsia moznost je vieden. |
ChesterTT, no este by sa mohli ozvat aj mne s tym budikom. |
ChesterTT: je to tam riešené takto?: www.ktmworld.com/oem_part_images%5C2008_690RFR55.jpg |
kxbibo - ja som to nikdy otvorene nemal, moto bola v zaruke. v mentore mi pri 10 tkm servise naliali privela oleja. ja, v dovere, ze servisak hadam vie vymenit olej, som to neskontroloval, ked som odchadzal z predajne. doma som iba zistil, ze mi tecie olej na retaz a matica - oznacena c.13 je totalne uvolnena. nemali ani ten chochmes pouzit novu podlozku - c.12, ktora sa uplne rozpadla. stalo sa mi to po cca 100 km po servise. |
No to, že tam odíde gufero (simering, hriadelové tesnenie) dajme tomu stane sa. To, že niekto naleje do motora veľa oleja, to sa tiež stane, ale nechápem, prečo takú motorku dá do ruky zákaznikovi naspäť. |
kxbibo -haluz bola, ze pokazde, co som odtial odchadzal, tak som potom vypustal trochu oleja. neviem, ako to tam liali no tak, ako som to chcel - tesne nad spodnu rysku sa im to nepodarilo nikdy. odvtedy som si zobral pol dna volna, stal mechanikovi za chrbtom a ked bol pri masine, nespustal z neho oci. jedina zaruka, ze robi to, co ma. |
ChesterTT: gufero aj ten O-krúžok sa dá vymeniť bez rozoberania motora. |
tak pani, po vikende a ceste na kraj sveta /rozumej jablonka niekde na myjave/ panu bohu za chrbtom sme sa dohodli takto: stary vyfuk mi moze zavarit bez problemov. ale nakolko je to docasne riesenie, tak sme sa dohodli tak, ze mi spravi vyfuk s kolenom na mieru. chcel som nieco nie tak hlucne, aby sa s tym dalo jazdit bez toho, aby mi po hodine drncalo v hlave. potom navstivim chalanov z fastbikes z HC a Ti mi upravia mapu. |
emocie opadly a problém je vyriešený, jupi jupi |
fitko - a opat nastal dalsi problem. vo fastbikes pytaju za upravenie palivovej mapy na vyfuk rovnych 400 evri spolu s vyfukom je to 700 - to si nemozem dovolit. a zavarenie vyfuku je docasne kratkodobe riesenie.. |
tych 400€ je aj vratane powercommanderu V predpokladam ?? a meranie na brzde pred a po |
nope.. povedali, ze tam nejde ziadny HW. iba soft.. a ze to je uplne cele nastavenie vsetkeho.. skratka cesta kolem svjeta.. ale ked ja chcem iba ten vyfuk ale to nerobia, da sa len kompletka.. |
bedna - ale jak to vyzera vnutri? to nevim. videl si tie fotky? ten plech sa niekde az trusi. jasne, dam to zavarit. ale ako dlho to vydrzi? |
ChesterTT: no ja teda neviem ale zda sa mi, ze to cele robis nejake komplikovane , na |
motofan - uz som to chcel teda tak, ze radsej teda nieco priplatim, uz ked mi vzniknu taketo naklady a budem mat ladeny vyfuk s lepsim zvukom a budem mat upraveny soft. dajme tomu aby to na dvojke islo na zadne bez vyplachu, ci spojky.. sak stale mozem dat zvarit origo a mam na par mesiacov/pol roka/rok pokoj a to je este lacnejsia alternativa, jako 250 + postovne za 15 kg vyfuk z nemecka. je este len januar.. keby som teraz secko poriesil, tak co by som robil do aprila?? |
400€?? to je konecna...v angel racing v olomouci ladia cez Tuneboy, (podporuje aj KTM) a ak sa nemylim, tak ladenie stoji nejakych 115 a brzda 100€, to je trosku rozdiel, chod tam... |
kolega este nieco spominal v novych zamkoch, ze aj tam by to slo lacnejsie.. uvidi sa.. ked budem mat vsetky info, tak uvidim ako sa rozhodnem. |
alebo origos kup na ebay. rataj s tym ze ktm ti este da zabrat, tak setri ecka Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (25.01.2011 11:15) |
som ulomil na pajere zadnu strunu, nove tu tocia len do 6,5 mm dratu, ebay som pred 2 mes. este nevyuzival, tak sme tie konce dali do trubecky a zvarili, drzi ako pecko. Ak nie na ebay su nove zadne 1 par za 51 E. Secko sa da, len treba zapojit slovanske myslenie, nesrat sa so vsetkym, neverit kravatakom a reklame a si v poho |
400 EUR za upravenie palivovej mapy na civilnu motorku je dost. Celkom by ma zaujimalo kolko za to pytaju u Akrapovica? |
u akrapa to mas v cene vyfuku. |
u akrapa ale ten soft nerata s K&N filtrom. a to je ta naj vec na tej moto, co som urobil. toho by som sa nechcel vzdat. mam cely airbox ako ulozny priestor. super vec |
tak pani. vraciam sa k tejto teme, vlastne len k tomu vlaknu. |
mám LC8 990, 2007, cca 27000km - zatiaľ bez problémov (ak neriešim spotrebný materiál typu gumy, reťaz, rozeta ...) a ESC 450 2009, 82mth (cca 3000km), cca 50% terén, 50% motard a tiež okrem výmeny oleja, filtra a gúm zatiaľ no problem ... |
chestertt:: coze si sa rozhodol predat stroj? |
teplak - uprimne? tu v TT nie su na nu podmienky. vyfuk som dal zvarit za 10 evri a vsetko bezi v pohode. len cim dalej tym viac si vsimam, ze tie rovinky okolo TT nie su to prave orechove pre djuuka. a vozit sa stale na babe alebo bielej hore ma nebavi |
nekupuj si KTMku uz, ved aj na zaciatku si vravel, ze je to predrazene a nespolahlive |
bezdooo - z tych japoncov ma najviac tahala MT-01. ale nejako to uz aj prestalo |
rmx450 kup, dvoje kola k tomu na asfalt a do hory a zabava jak viiino |
bedna - ved to je dovod predaja. RMX je este vacse maso na taketo veci. tej moto je v okoli TT skoda. je to dobre ako druha moto na vyblaznenie, ale tych km robim viac. hladam nieco viac vhodne na rovne cesty s vacsou vykonovou rezervou. |
Len si ty nechaj pekne Duke-a a prikup k nemu skustra do roboty. |
RHplusB - nepatrim. ale jazdievam aj s ladvinkou a tam pri sviznejsom predbiehani uz djuukovi dochadza para. teda nie v meste, ale na okreskach. ja nemam 50 kilo a frajerku nemam take male 40 kilove pivo, cize masina ma co nosit |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61274 | Včera: 126985