Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Kawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

07.12.2010 20:00

Kawka KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

Čaute uzimračení motoristi :-) , dávam teraz cez dlhú zimu dokopy moju kawku po menšom zdvihnutí pár koní :-))) a narazil som ani nie na problém, ale proste potrebujem jasnú radu.Ide mi o meranie vôle ventilov a vec ktorú neviem (a ani v manuály som to presne nenašiel) je v akej polohe majú byť vačky natočené aby som ich mohol odmerat.Tým chcem povedat či vačky majú byt natočené v polohe šipkami súbežne s rovinou hlavy alebo najvyššia časť vačky t.j. kolmo na rovinu aby opticky v najnižčom mieste bola meraná na pokložku.Napísal som som to ako tatár, ale dúfam, že viete o čom ,,točím,, a snád mi poradíte, lebo naozaj si s tým neviem rady :-} , aj ked je to banalita.Ak nebudete vediet čo od Vás chcem tak to napíšte a Vám to odfotím a prsknem sem fotky.S pozdravom ;-) A nech už ten sneh zleze, je načase :-D :-D :-D :-D


07.12.2010 20:50

Re: Kawka KLR 600

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Piest v hornej úvrati, vačka v polohe, kedy sú všetky ventily zavreté a na ventily nie je vyvýjaný tlak vačky. Na ozubenom kolečku rozvodovky by mala byť nejaka šipka alebo ukazateľ, v ktorom sa vôla merá.


07.12.2010 21:35

Re: Kawka KLR 600

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Tak ako píše Varanjazdec , ale ešte doplním že keď dáš dolu krytku z krytu alternátora a golou budeš točiť kľukový hriadeľ
tak v hornej časti rotora je značka/ryska hornej úvrate a tá by mala sedieť z ryskou na bloku motora.
Vtedy by si mal mať aj nastavené vačky na meranie ventilových vôlí.Skontroluj ich ako písal Varan (mali by byť na ležato buď od seba alebo k sebe)
Strč šrubovák alebo nejakú tyčku do otvoru na sviečku a zistíš či je piest hore v HÚ (hornej úvrati)


07.12.2010 22:13

Re: Kawka KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

OK len som chcel to vediet či jako hovoríš tie vačky majú ,,ležat,, = šipka na ozubeném koliečku = rovina hlavy ALEBO ,,stát,, = šipka na ozubeném koliečku = kolmo k rovine podložky ventilu.Len to chcem vediet.No a ešte jedna prkotinka ked mám mat vôlu na sacie 0,10-0,20 mm radšej sa držat tej väčšej tolerancie alebo tej menšej a na druhej strane vífukové 0,15-0,25 mm skôr tu menšiu či väčšiu alebo nečo medzi tým???? Diki ;-) ;-) >:-)


07.12.2010 23:07

Re: Kawka KLR 600

karol1
 Bahniak 

Ikona

piest v HU (TDC)
vačky od seba , šipky dopredu
keď sú k sebe , tak sú na strihu , vtedy sú všetky ventily otvorené.
všetko v povolenom rozmedzí je OK , čiže na saní je aj 0,10 aj 0,11 aj 0,12 aj 0,13 až po 0,20 v poriadku. Obdobne na výfuku. Ak by si predtým riešil niečo s ventilmi alebo sedlami , tak skôr vačšejšia vôla v rozmedzí.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 273857 | Včera: 206515