Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cavte, |
predavaju take znizovace kity,znizi to asi o 3-4cm,su to take trojuholnicky,skus vyhledat v gugle lovering kit honda cbf |
hmm. nasiel som nieco aj v Louis-ovi, ale nie je mi jasne ako to funguje a co to robi s moto |
vravim ti mal som to na varadere,tie trojuholnicky drzia centralny tlmic,proste sa znizi chapito ?? |
cbf600 ma myslim vyskovo nastavitelne sedlo, pokial sa nemylim (770-790mm). |
anoro, zle mu vravis... na CBF 600 sa nemeni prepakovanie (trojuholniky alebo "kosticky"), kedze ho nema, ale meni sa jedna suciastka na tlmici alebo maksia struna, uz si to nepamatam presne.. uz sme to robili clenovi towdy Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (11.11.2010 19:48) |
pitaz dik ze si ma opravil,vim ze sa pouzivaju trojuholnikya nekere maju tie piskoty sak aj tak vime ,jak sa to robi neee otazka 30min a je to |
ja som znizoval moto tento rok, znizovaci kit od trw. V prvom rade obrazok je somarina, v skutocnosti to bol diel na tlmic [taky zakoncovak s ockom]. Motorku to znizilo cca o 3,5cm, len si dobre pozri ako mas rieseny bocny stojam. Ak ju znizis, nevysunies bocak pri parkovani na sikmej ceste,resp. ho vysunies ale motorka nebude dostatocne naklonena cize velke riziko padu motorky. Budes musiet potom nejakym sposobom skratit bocak. |
Derbi: Vedel by si mi pls niekde vyhrabat obrazok, ako presne to vyzera ? |
xname, pytal som sa mechanika, na CBF 600 sa meni iba ta suciastka a vyzera to tak, ako je na tom obrazku v tej linke, co som sem vlozil.. - taka salka s prerusenim |
Cafte. |
vyzera to ako pise towdy. aspon to na moju deauvillku. este ti napisem do SS jednu radu |
towdy: a nie je potom uz moto prilis nizko? Ocula som, ze na nizkych este znizovanych moto potom clovek chyta stupacky v zakrute a je problem s kuframi na boku...Priatel tiez znizoval trojuholnikom Varana, ale Varan je vyssi ako CBF. |
xname3 : www.trwmoto.com/index.cfm/go/katalog.datasheet... |
keduska: ku stupackam sa neviem vyjadrit,nakolko nejazdim tymto stylom a moja masina ani nie je na to predurcena, ale s kuframy problem nebude,to som si isty. Iba s tym bocakom bude problem. Toto znizenie ma ale jednu vyhodu oproti znizeniu prepakovanim - neznizis max. nosnost masiny. BMW to riesi prepakovanim a ked si pozries oficialne udaje, znizi sa max.nosnost cca o stvrtinu |
Awia mi vravel o tom ako jazdil na znizenej BMW 650 gske a ze to teda nebolo bohvieco. Lebo ked vezmem ze CBF ma to sedadlo ozaj nizko, zrejme ma aj nizsie podvozok, ci aj ten neklesne, ci ako to je... |
klopim,ale stupacky som chytil maximalne na alpskych vracakoch. Ja som taky "pokakany" a nejazdim "na hranu" |
superflanker vysvetli nam to, ty v tom mas asi najviac skusenosti |
No, ze co to robi? Ci znizi tlmic, zmeni pruzenie, znizi podvozok? Vlastnosti? Ako sa to tam montuje.... |
kedy: Zo všetkého trošku. Prakticky tlmič skráti. Tým zmení pruženie (istým spôsobom sa zmení prepákovanie - zmenou dľžky tlmiča sa pôsobenie síl na páky /kyvka,tlmič/ zmení). Podovozok sa zníži cca 3 cm. Montuje sa to vyskrutkovaním spodného uchytenia tlmiča /súčasť tlmiča nie kyvky/ a nahradí sa to kratšou "vidličkou". |
Fiiiha, super, diky Flanky, uz tomu rozumiem. 3 cm stacia |
Konkretne s touto masinou skusenosti nemam, ale principialne staci ta vidlicka o 1 cm kratsia oproti originalnemu kusu a na oske zadneho kola to 3 cm urobi. |
A ty preco zvysujes? Kvoli terenu? Budes vediet potom dociahnut?xixi |
čosi sa dá získať aj znížením predných tlmičov, ale neprežeň to aby si pri schádzaní z múrika nechytal zvody. |
keduska: áno, nerád chytám brucho. Nedotiahnem už dávno mám to +10 oproti serii, takže na krizovatke vysadam ako jogurt na babe. |
Spike666 dovolim si nesuhlasit, skusal som to. Po 30km ma boleli ruky ze som si ich necitil,vsetka moja vaha isla do ruk lebo potom si neprirodzene nakloneny. Teda aspon mi krpateho vzrastu |
Ale ak znižiš aj zadný tlmič ako píše flanker nemal by si to tak pociťovať. Pokiaľ znížiš iba predok budeš musieť chodiť rýchlejšie :D aby ťa vyrovnal odpor vzduchu |
Spike666 ano to mas pravdu, ja som len reagoval na tvoj prispevok kde pises len o spusteni predku. |
Krasne sa to rozbehlo, zatial diki moc vsetkym prispievajucim, hlavne superflanker mi do toho vniesol dost svetla |
Flanky a v terene ti nevadi, ze nedociahnes? Nestracas stabilitu, ak je nejaky rigol, trebars aj na ceste? |
kedy:za jazdy nie. Zo zaciatku pri manevrovani na mieste,alebo pri "trialovych" vlozkach som sa casto vyvalal. Je to aj o psychike. Ked viem ze dotiahnem, tak to zvadza k "lyzovaniu" tzn. nohy dole a dopomahat si ako s pomocnymi kolieskami. Ked clovek nedotiahne a masina ma brucho vysoko, zmeni sa cely styl a sposob jazdy. Co sa tyka cesty - kedze malokedy idem nad 100, tak zasadny rozdiel nepozorujem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165115 | Včera: 139229