Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Klepanie v motore - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKlepanie v motore - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

05.11.2010 10:25

Klepanie v motore

16PeeT16
 Edvenčr 

Ikona

Zdravim. Mam taky problem. dostal som kawasaki KLR 650 A1 na cucky rozobratu. Je po vybruse, s mechanikom sme to vsetko pekne poskladali. Ked sme ju prvy krat nastartovai tak bolo pocut nejake jemne klepanie. Mysleli sme si ze ked ju zabehneme tak to prestane ale uz je zabehnuta, vymeneny olej a je tam teraz nabehanych 240km od vybrusu a klepe stale. Klepe to asi tak ze ked ju nastartujem a je na volnobeh tak to nieje az tak pocut ale akonahle zacnem jazdit a cim viac pridam hlavne v nizkych otackach tak tym viac to buchoce. Ked som uz rozbehnuty a nepridavam velmi len tak trosku tak to nieje az tak pocut. Ked sme ju skladali tak sme kontrolovali ojnicu ci nieje prehriata a ci nahodou nieje vydrate to klzne lozisko na kluke a vsetko bolo v poriadku . huddatko motorka ma sice uz 20 rokov a najazdene 40 tisic. teraz som zistil ze presmykuje spojka ked vela pridam . moze byt aj to ? . skuste mi poradit .

Vopred dakujem PeeT


05.11.2010 17:33

Re: Klepanie v motore

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Užívateľ janci191 riešil niečo podobné, mal skočené rozvody a ešte niečo tam má... Skús ho kontaktovať, možno Ti poradí, tiež má KLR :-)


06.11.2010 21:38

Re: Klepanie v motore

zefo
 Čoprák 

Ikona

Ak ti niečo klepe, nerátaj s tým že to rozjazdíš, bude sa ti to prejavovať, čím ďalej tým viac, ale to ťa nechcem strašiť. Mal som problém, ktorý sa podobne prejavoval. Dal som to do servisu, a údajne to bol šponovák na rozvodovú reťaz. Samozrejme, najľahšie dať do servisu, ale v tom období, keď som to mal, bál som sa že to bude vážnejšie, našťastie to bola prkotina. Moc som Ti asi neporadil, ale ak to klepe, samo to neprestane.


07.11.2010 14:12

Re: Klepanie v motore

Iron
 Edvenčr 

Ikona

Klepať v KLR,ako aj v iných motoroch môže kopu vecí.Mal som už dve KLR-ky.Skús pozrieť za statorom,či nemá ložisko na kľuke vôľu.To môže pri záťaži motora klepať,vôľa na tom ložisku spôsobuje aj nerovnaké napnutie rozvodovej reťaze.
Prešmykovať spojka ti môže aj nevhodným olejom-aký si dal?Ak nepomôže olej,vymeniť pružinky na spojke príp. dať pod pružinky podložky.Ja som urobil to druhé a spojka si už viac nešmykla. [dobre] ;-)


08.11.2010 7:32

Re: Klepanie v motore

karol1
 Bahniak 

Ikona

"ale uz je zabehnuta, vymeneny olej a je tam teraz nabehanych 240km od vybrusu "- ani netušíš , čo je zábeh. [zle]
"ci nahodou nieje vydrate to klzne lozisko na kluke " , dole na ojnici je ihlová klietka a vrch ojnice pre piestny čap neverím , že ste merali mikrometrom do otvoru . takže len bajočko.

"Ak ti niečo klepe, nerátaj s tým že to rozjazdíš ""ak to klepe, samo to neprestane" [dobre]

rozvodová reťaz , reťaz na vyvažováky , valčekové ložisko pod rotorom , uloženie vačiek v hlave .....atď a možno aj ten výbrus , prípadne piest otočený výfukovou stranou do sania.


08.11.2010 8:34

Re: Klepanie v motore

dando
 Bahniak 

generalka sa tyka aj ojnice, ked spravis vybrus generalka tym nekonci.


08.11.2010 9:29

Re: Klepanie v motore

16PeeT16
 Edvenčr 

Ikona

Dakujem vsetkym co ste poradili . Je to uz dost stara masinka a chalan co ju mal predomnou sa o nu velmy nestaral . Fu o generalke sa na tej motorke ani neda hovorit . O tej rozvodovej retazi som uz niekde tu na fore cital tak teraz cez zimu sa do toho pustim a vsetko co ste pisali bud teda dam skontrolovat alebo skontrolujem sam :D to ze by som dal naopak piest tak to nie lebo aj na pieste su zarezi vacsie a mensie . akurat tie rozvody ked sme skladali tak sa mi nieco nezdalo lebo podla manualu co som nasiel na nete mala byt klukovka v polohe podla znacky co je vidiet dole pod jednou kritkou a šipky na vačkach mali byt v jednej rovine s vrcholom hlavy ale sacia vačka bola stale niekde medzi. Mozno uz kvoli vytahanej retazi.

Olej uz ani neviem to doniesol chlapik co mi pomahal. On kedysi robil v motoshope tak to by som sa nebal ze by bol zly.

Ta spojka ma serie lebo ide srasne tazko . ked jazdim tak sa citim ako by som posiloval :D tak chcem natiahnut novy bouden aj lanko a lamely alebo neviem ako sa to presne vola chcem vymenit a ked to uz budem mat otvorene tak loziska na klukovke a potom ked bude klepat tak uz neviem.

Este sa chcem spytat nekontroloval som volu na ventiloch co to moze posobyt a co sa moze zmenit ked sa vypodlozkuju tak ako maju .

Vopred dakujem ze sa niekto nasiel a poradil



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 137888 | Včera: 182601