Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim ,chcel by som si upraviť fichtla na závody , potreboval by som radu ohladom úpravy motora na tieto účely, určite sa tu nachádzajú priaznivci PIONIER CUPU ktroý by mi vedeli poradiť, |
Ako najstarší piocupista (vekom) musím Ťa upozorniť na pomocníka č.1-uja Gúgla. |
no už som kukal všelikade všade su rozne upravy, len všetko som nezistil napr. z čoho dať väčší piest a podobne, našiel som že ich odlievali ale to je zase aj drahe atd....alebo aký typ karburáturu by som tam mohol nahradiť........oki kuknem |
No ale keď chceš upravovať tak s tým musíš rátať že to je drahé... Karbec tam daj delorto 21 -www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2035.html |
da sa tam aj ine dopasovať že by tam mal isť aj z MZ150 alebo motorovej pili dáky večší |
Dalo by sa ale to nebude mať žiadny účinok len bude viac žrať a neviem či by to aj dobre išlo , daj si tam len zapalovanie z motorovej píly a iný karbec, ladený výfuk, podkovu, uprav prevodovku, valec si daj spraviť na 3 kanáloví alebo aspon výbrus na 41,50 mm a máš to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil maxis666 (24.10.2010 19:08) |
este tam daj ladacik nech sa krajsie vytaca :D a nech ide do vysich otacok |
no zapalovanie sa už zhana karbec ten musim kupiť, výfuk si spravim , prevodovku to nebudem upravovať necam tak lebo ak prehodim kolečka to zas 3 je daleko to je blbosť podla mna , no ten valec to je problem neviem jak to spraviť na ten 3 kanál ale výbrus chcem spraviť aspon ako ty pišeš a kupim nový piest 1 kružkový, ešte chcem ubrať s kluky len neviem či oddelím kluku od ojnice uvidim a ta podkova to sa dava na kluku nie? |
Áno tá podkova sa dáva medzi hriadele a keď si dáš urobiť výbrus na 41,50 oni ti dajú automaticky k tomu jedno krúžkový piest . A tá prevodovka je v pohode ak beháš po kopcoch napr. ja trojku ani nehodím stále idem na dvojke a dosť to ťahá a na ceste keď vytočíš dvojku tak trojka ide v pohode len tam daj ladený výfuk aby to išlo viac do otáčok .Kúp si hikone nestojí veľa len si budeš musieť ešte trochu predĺžiť kužele aby mal účinok . |
jasne len ja si dam výbrus spraviť po znamosti a piest + kružky si kupim cez net , nemaš daku fotku kde sa ta podkova dáva alebo nejaku stranku kde to je odfotene + info k tomu ako rozmery a podobne? |
Rozmeri máš tu - www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-podkova-mezi-setrva... a foto nemám ...Ešte pozri tento návod www.jawagallery.net/?page=clanky/uprava_50 a popozeraj ešte tu www.fichtlkramek.cz/zbozi/kross |
A daj menšie záberové 10-ku alebo 11-ku len ak kúpiš 10-ku tak tam musíš kúpiť aj špeciálnu matku a podložku pre toto záberové. |
No veď aj ja ešte dokončujem pioniera čo som upravoval , inak mám jedného origo aj .Tak veľa štastia. |
jaj tak no ja som mal tiež kedysi 4 ale to som popredal a tak ale sa mi pred par mesiacmi dostala pod ruky 21 a videl som v TN pri laugaruciu pionier cup tak som sa dal na úpravy s predsavzatim o rok som tu aj ja !! |
Myslím, že 10kové primárne ozubenie je zbytočné Pokial by si bol schopný finančne utiahnuť tento dosť náročný projekt, tak nebudeš potrebovať ani to 10kové ozubenie, keďže ten motor bude dostatočne silný aby využil aj ozubenie s väčším počtom zubov. Takže tam nedávaj 10nu. Zbytočne by si stratil na rovinkách alebo podobných pasážach Všetko je to o tom, aby si mal vždy čo najvyšší výkon a maximum je pri pionieroch minimum Ak chceš spraviť poriadny motor, tak počítaj + - 300€. Dúfam, že som ťa nenaplašil |
Trojan - myslim že ta uprava by sa dala spraviť aj za menej ako 300€ zaleži odkial zoženem sučiastky na to, nechem to spaviť teraz hned za týžden , ale mam na to aj rok popri škole a podobne to v pohode stíham ja som raz videl tie preteky s pohladu diváka v TN a bol som dosť prekvapený , a kedže som doma mal vela vecí na pinčla a jednoho komplet rozobraneho dal som sa do roboty a zhánania veci , nie je to jednoduché ale nie nemožné , neviem presne aké su podmienky pre jazdenie v "klasik" a "špecial" , ak sa jedná o sponzora to nemám ide len o to čo si zarobim a investujem a ak ide o lepšiu motorku mam doma dominatora 250 čo mi postačuje |
rátaj s tým, že ťa to výde vždy aspoň 2 krát toľko ako očakávaš už len spraviť GO celého pioniera a skompletizovať klasika ťa výde dosť peňazí... o špeciály to ani nehovorím... keď to chceš mať naozaj na úrovni, tak 300€ ti ani zďaleka nebude stačiť... ja pretekám zatial len v klasiku a myslel som si že bude pretekanie "zadarmo", ale to vôbec nieje pravda... |
súdruh krampus, potvrdzuje že z roka na rok je úroveň vyššia a tým aj adekvátne rastú náklady na vývoj a servis závodnej techniky, ale pri troche chcenia sa to dá, len si je treba uvedomiť vlastnú výšku investícií, či do techniky alebo do seba (fyzická príprava) a na základe týchto dvoch premenných očakávať primerané výsledky. |
takže vidíš ako to vlastne je... nikdy to nieje také jednoduché, ako to vyzerá... aj mojím malým snom je pretekať v špeciáli, ale nato musím ešte dosť € došporiť... konkurencia je je neskutočne silná a keď už špeciál, tak poriadny... takže si to račej ešte všetko zváž, aby si nenatlačil kopu peňazí do niečoho, čo potom nedotiahneš do konca... |
to vazne date do pionierou viac nez 300eu? ja viem ked milujes nieje co riesit :D ale co tam kupujete ? |
StuntBiker priklad: |
tak samozrejme nie je to lacná vec ale ako vravim mam čas a postupne to poskladam neviem kolko to všetko vide , ale mam predstavu ako to ma vyzerať ,budem si to počítať a potom na konci mojej práce uvidim :D dúfam že sa práca vydari! |
manik900 : s tým : že nieje dôležité vyhrať ale zúčastniť sa... máš tak trochu pravdu ( v prípade, že by šlo o maratón ) Lenže keď natlačíš do toho tolko €, tak očakávaš z toho niečo, nemyslíš ? To máš ako s podnikaním, začiatky sú ťažké, možno prerobíš, ale vždy je lepšie prerobiť 1000€ ako 2000€ :D tým kompenzátorom nemyslím samozrejme €urá, ale dobrý pocit, z toho, že si niečo dokázal, niečo vyhral ... a bol nejak odmenený |
Tak jasne že každý by chcel vyhrať ,ale konkurencia je vyššia každým rokom , každý by chcel vyhrať ale tak čo už , na 1.krát sa to myslim nikomu nepodarí treba potom najsť chyby a tak. |
hej hej jasne už budem mať kostru hotovú dáke veci do motora som pozhanal a tak nemam vela času ale ked sa najde venujem sa tomu |
teraz koho myslíš? lebo ja chodím... ale trojan nejako rezignoval.... |
Shock - teraz je čas kedy sa treba venovať viac žene ako motorke, to musí každý chlap pochopiť ! Najmä keď bolo v poslednej dobe dosť sviatkov počas ktorých sa patrí kúpiť nejaký ten darček ... mala narodeniny, potom Vianoce, meniny, čil bude výročník ... :D a tak ... to je ťažko vieš ... musíš si vybrať čo je pre teba užitočnejšie a ja volím ženu ! |
Nečítal som to celé ale radšej si kúp jawu 90 zainvestuj to poriadného zapalka ! A tam je uz výkon uplne iny ako na pinčli |
chalani čo ženy , ženy boli , aj budú len my nebudeme , ale nie no priatelku nemam tak sa serkam s motorkami |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77447 | Včera: 120242