Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím Vás motokamoši .Chcel by som od Vás radu-možno ste sa z takýmto niečím stretli .Jedná sa o Yamahu YZF450.Nakopnúť studenú je trošku problém,ale keď už chytne,na sytič ide normálne na vyššie otáčky,ak sa však trošku ohreje,stiahnem sytič a voľnobeh je kolísavý.Ako sa tak snažím aby mi nezdochla,tak ju trošku túrujem a zaujímavé na tom je hlavne to,že po chvíľke je abnormálne rozžeravené výfukové potrubie do oranžova Karburátor som čistil,aj všelijako šteloval,sviečku som menil,ale robí to stále a ten chod motora nie je vôbec v poriadku. |
Zle nastavena bohatost zmesy... |
Myslíš bohatá alebo chudobná.Skúšal som točiť šrubkou na bohatosť zmesi viac aj menej,ale rozpaľovalo potrubie stále.Myslel som či to nerobí náhodou CDI,pretože aj ten chod motora je o ničom-nepravidelný |
Ja by som to tipol na chudobnú zmes. Alebo potom malý predstih, to by znamenalo že málo tepla sa premení na mechanickú prácu a teda viac zohrieva potrubie. Ale to by si myslím cítil aj na výkone. Ja len tak teoretizujem, možno na niečo prídeš. |
Na Yamahách je normálne, že sa po chvíli státia to koleno rozžeraví. Prečítaj si manuál, je tam napísané, že motorku nemáš nechať dlhšie stáť naštartovanú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (14.10.2010 9:49) |
Na vine je väčšinou bohatá zmes. Palivo dohorieva v kolene, až keď "narazí" na (vo valci chýbajúci) kyslík. |
Vo väčšine prípadoch sa jedná o chudobnú zmes. Pri pridávaní bohatosti klesá teplota na výstupe. |
Názory sa rozchádzajú, pravda bude asi niekde uprostred. Na vine bude správna zmes |
chudobna zmes = vyssia teplota spalovania, prebytok kyslika |
farba sviecky presne povie aka je zmes, ale kontrola ventilov je NUTNOST pri masinach s titanovymi ventilmi. Ak sa ti pohnu okamzite vymenit. Lebo pride ujo katastrofa a ty budes dlho plakat |
Je to úplne v poriadku, na WR450F sa to tiež rozžhaví do červena. Asi to bude materiálom toho výfuku... |
ja mám vždy od koberca také rozpálené kolená no nie do biela ale dosť..... |
devill63, treba podložiť vankúšik |
Ďakujem Vám všetkým zúčastneným v tejto diskusii .Vyzerá to tak,že mi bude treba ešte pozrieť ventily.Tento strojček ich má tiež titánové ako v CRF250?Na 5-tich CRF-ách som mal tú česť to robiť .Ak sú tiež titánové tak sa niet,čo diviť a budem sa na to musieť určite pozrieť.Aj ten karburátor ešte prezriem.A ak to rozžeravenie kolena bude pokračovať,tak si na to len treba zvyknúť Len ešte poriešiť ten nepravidelný chod a už to bude v cajchu (možno sa to upraví po tej kontrole ventilov) |
Maťku tak je to koberec a že pri šukačke nemáš kolenačky inač základná chyba! A ked budeš mať kolenačky a rozpalené gule tak ma tvojá stará horúčku!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil hlina (15.01.2011 23:15) |
no a nezabudni ju dobre turuvat za studena,to maju studene motory najradsej |
hlina ten problém z motorkou je už dávno poriešený |
Iron: kasli na sukacku a povedz, ako si poriesil problem s motorkou... |
nechaj ho, nech nam radsej popise tu sukacku |
Aby ste boli v obraze(čo sa týka motorky).Motorka vtedy nebola dlho jazdená,preto bol sajrajt v karbci vo všetkých možných kanálikoch.Preto som ho zasa rozobral kompletne a dôkladnejšie vyčistil.No a keď už som mal nádrž dole,tak sa poriešili aj tie ventily,boli na nich malé vôle.Potom sa doladil karbec a ono to fakčí |
Iron no nebyť šťastným ,ked s takými problemami ako upchaté kanaliky na motorke ktorá nemá veľa najazdené,rošteľovaný karbec,rozpalené kolená a boh vie čo ešte je pre mňa minulosťou.A prave preto som zvolil moto ktoré také problémy nemá a mať nikdy nebude .Chcem sa voziť a nie opravovať. Kto chce počuť zvuk spaľovacieho motora nech sa stará a nech píše o radu, čo s tým Už len to ,že kupíš nové moto a čaká ťa jazdenie, šteľovanie a zase jazdenie a zase štelovanie no a potom výmena a zase jazdenie a zase šteľovanie , tak to ma veľmi nenadchýna nová doba je nová doba |
ak motorka (nech aj studena a bez sytica) stoji 5 minut, je normalne, ze zvod zacne zeraviet, robi to aj moja CRF a podla sviecky mam zmes OK |
VaranDriver07> Tak ale na CRF máš podstatne tenšie zvody kvôli váhe ako na cestnej moto. Na Yamahe mi to tiež robí a neriešim to. |
Off topic: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (18.01.2011 10:43) |
dúfam,že v tejto trapošine budete pokračovat,,,vtipnejší výhráva jedno kolo na quantyy-samozrejme ak bude nabitá baterka |
No ja neviem,či je to až taká výhra sadať na motorku z večnou dilemou-ako ďaleko sa asi dneska dostanem na tých baterkách? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Iron (18.01.2011 16:23) |
Matko moje dojmy o Quantiy vieš o kolene viem prd,,akurát moje obidva nohokolená sú v prdely,,,a kolenačky pri milovaní nepoužívam,,,akurát pri jazdení. |
1. Treba si naplanovať cca 30 km trasu kde bude krčma a je postarané 2. Tam daš 1 hod.pauzu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil hlina (18.01.2011 21:29) |
Keď spravíš na nej za deň 1200 km, sa ozvi |
Papi Svitko je doma tak za ním musím skočiť ako sa robý 800 km,potom bude pilne trenovať a ked ma stihneš zaregistrovať 2 razy za deň pred tvojou garažov v Komárne tak už mám 1000 za sebou akonáhle sa vytrénujem dávam vedieť |
Tak to sa je na čo tešiť,čaká nás ešte veselá budúcnosť plná zvratov a prekvapení. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 212468 | Včera: 217704