Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nevymyslaj somariny ,najlacnejsia,najednoduksia skratka naj volba bude kupit si druhu motorku |
takto to vypada,ked chlapci z motoride snivaju(-: |
No shell power racing je reklamný ťah (podľa mňa). Asi obsahuje prímesi, ktoré údajne pokryjú trecie časti mikroskopickým filmom, zaplátajú a utesnia sa mikroskopické trhlinky, ryhy (asi jak cholesterol cievy), tým sa zníži trenie, motor údajne ide oveľa ľahšie, zdanlivo sa zvýši jeho výkon (lebo sa znížia jeho straty). |
mojej mame na shellke ten chlapik čo tam tankuje povedal že ten benzin shell power racing je dobre sem tam natankovať že to prečistí sústavu či čo , ale zase v podstate ked sa zmieša s tým čo uý je v nadrži tak neviem čo to spravi a či to pomože či to nie je od nich len taký tah, predsa stoji cca 1,7€ |
mas pravdu bopsik, no pre niektorých bude stále platiť "čím viac pásikov, tým viac adidas" |
bob73: s tým benzínom sa mýliš. 98 oktánový benzín oproti 95, resp. 91 nemá vyšiu energetickú hodnotu (výhrevnosť), nedá väčší výkon, iba má vyššiu teplotu vznietenia. Je to mýtus. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (06.03.2012 19:46) |
Pre teba najlacnejšie zvýšenie výkonu bude asi natankovať 98 okt. benzín, možno to pôjde lepšie, majú ho na benzínkach Lukoil, Agip a Avanti. Mal by si potom preštelovať zapaľovanie, ale to nechám na teba. |
K&N je vysokopriepustny filter pre sportove upravy motorov. Do terenu sa na neho koli prachu dava protiprachova sietka. A v terene s tou sietkou vydrzi ovela viac a prepusta ovela viac a filtruje ovela viac. |
Neviem presne co je to ten K&N filter, ale ak je to to co si myslim, tak seriovy molitanovy napusteny olejom je podla mna do terenu lepsi. Ale nechcem tu robit mudreho, je to len môj nazor. |
Neviem, osobne som to neskusal, ani nikoho nepoznam kto by tu upravu mal. A tiez do toho az tak nevidim a vlastne ani vidiet nechcem. Mne uplne vyhovuje seriove domino bez akychkolvek vykonovych a hlukovych uprav. Ked budem chciet silnejsiu moto tak si kupim nieco uz v serii silnejsie. Naco vymyslat uz vymyslene... |
cota> sry ale to co popisuje ten pako v tom prispevku su take blbosti az to v riti picha Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (29.08.2011 8:34) |
Sa cudujem ze este v dnesnej dobe internetu, kde je plno informacii... niekto vrta do vyfuku! Ja som v dobe ked este nebola taka moznost cerpat informacie... bol tiez taky blb a vykuchal som vyfuk na XTčke. Pocitovo podla zvuku, resp. hluku moto ziskala najmenej 15k , ale spotreba stupla o 2-3l a zrazu som za kamosom na takej istej XTčke jaksi nestihal . No mudry sa uci na chybach druhych a blbi... |
sak to si chalan brutalne pojazdil. ked prerabal motor mal dobrych 20-30000km a potom na nom spravil este 20k |
Takže jeden citát od Caro z NX 650.cz portálu: |
Firma Mahle robi piest 104mm a 104,5mm, JE robi 106 aj Venolia robi piest do NX-ka a max co sa tam da dat je 108mm. viac uz blok nepusti. vacky robi aj web camshaft. ojnice od PRO-X, Vesrah, Falikon alebo Carrillo. Len treby mat financie |
vonkajší priemer vložky valca je 107,5mm , takže od rozmeru cca 104 sa nedá vyhnúť výmene vložky a úprave bloku motora. |
Motor xr650l anx 650 su identicke. Vacky do nich robi Hotcams, Megacycle cams, Tighe cams z australie a aj v anglicku je jedna firma. Na zvysenie vykonu potrebujes piest ale nie wiseco lebo aj ked tvrdia ze zvysi kompresiu cislo im nesedi, lepsi je od JE piston, da sa ist az po 108mm, original je 100mm ale s priemerom prudko rastie cena. Karbec FCR 40 alebo 41 ale su velmi drahe. Ak chces menit len vacku musis kupit len Hotcams stage 1. Vsetky ostatne maju zdvih nad 9mm a treba menit voditka - su dlhe a pruziny uz nestihaju. Tiez treba zvacsit nasavaci a vyfukove kanaly. otvoreny vyfuk je nevyhnutnost. Inac pomoze aj Dynojet kit. Ak chces viac info PM me. |
radsej ho predaj a kup lahku moto |
Ostrá vačka sa priamo na dominátor zohnať nedá, pretože sa žiadna nevyrábala. Motor sa však montoval aj do iného typu Hondy (presný typ si napamätám) - a odtiaľ pasuje. Ale sú to vyhodené peniaze. Bratranec ju má a nadáva na ňu kade chodí. V horných otáčkach to výkon nepridalo (pomohla mu až úprava sania) a okrem toho má problém v nízkych otáčkach - buď kolíšu, alebo v horšom prípade mu to zdochýňa. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa222 (14.10.2010 22:10) |
to neviem ci si si s tim pomohol to uz musis vediet ty ale kazdopadne si to mohol ocistit a az tam je vata tak vymenit aj tu |
ok |
StuntBiker ti dobre radi. Najlacnejsia cesta k zvyseniu vykonu motora je vymenit motorku. |
"janoval to nieje 2 |
preco ju predavas ? |
dando: casto maju ventily titanove, alebo aspon znacne odlahcene, tak ako vsetko na kroskach je odlahcene a preto to ma taky vykon a nic to nevydrzi. To fakt si nevies dat do kopy 2 a 2 a zotrvacnost ti nic nehovori. A ked uz ta kroska ma tvrdsie pruziny, tak ma pravdepodobne na to dimenzovane aj mazanie, kedze pri vacsom tlaku vahadla (pripadne priamo ventilu) na vacku sa ti olejovy film aj skor pretrhne. |
poradím ti. prirob si vstrek na nitro a budeš najrýchlejší u vás na dedine. síce len 3 minúty, ale budeš |
janoval> a krosy maju co potom? vacky z trabanta? je uplne jasne ze ked das ostru vacku tak potrebujes silnejsie pruziny na ventile. |
no tie rozeti to by bolo dobre ale islo by mi to pomalsie keby pred mesiacom nad tym rozmislam tak by som kupil vecsiu rozetu ale uz som kupil celi retazovi kit org. |
daj do predu mensie vyvodove kolecko alebo do zadu vacsiu rozetu a ti to ruky odjebe |
karol1 |
jawa222: vies holy ... o tom ako a kedy funguje motor. Spravis doma (pod)ladeny vyfuk a ides zvysovat vykon? nebud smiesny. |
ja nepotrebujem 100 koni krampus tie upravy co si napisal by som mohol rovno kupit moror z r1 a vyslo by ma to lacnejsie Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa222 (12.10.2010 20:59) |
tož doba sa nám mení. |
vstrekovanie je blbost. |
prevrtat na 750 ccm, priame vstrekovanie, ostré vačky a nezabudni: laďák-ten je najdôležitejší! |
nazdar ako by som zvysil vykon motora ? pocul som o volakych karburatoroch Mikuni flat-slide ma s tym niekto skusenosti? alebo mam kupit ine trisky alebo ich dat prevrtat |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200332 | Včera: 174171