Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chlapi neviete niekto ako odvzdušnit VFRku.Mal som teraz cez zimu vipustenu vodu.Teraz som nalial nemrznucu aj do chladiča aj do expanzky naštartoval som moto lenže voda sa zohriala len v motore a v hadici ktora ide z motora do chladiča a voda v chladiči bola studena a termostat mam vybratý mam len jeden velký obeh.A aj čidlo teploty na chladiči je nove predtým všetko fungovalo.Ak by ste niekto vedeli čo stým tak napište Dakujem. |
duggo teoreticky ale aj prakticky môže pretekať všade a na všetky strany. |
ked sa povie dvojokruhové myslí sa tým malý a veľký okruh. to tu už bolo napísané myslím že dosť jasne. |
RS 955i Neregistrovaný |
VRAJN:Chladenie je rovnake ako v automobiloch,tie maju v"malom okruhu" naviac vymennik kurenia. |
Kua musim skontrolovať či má dobrý termostat kamoš na Jawe asi preto mu to tak žere.neviete kde ho jawa má? |
Dvojokruhové chladenie majú atomové elektrárne.Autá a motorky majú jednookruhové. |
Vrajn sa nepyta ako funguje dvojokruhac ale ako je to u motoriek. |
jarro asi mas nejake komplexi,ale na to kaslem. |
Rapid, najprv napises hovadinu a potom este davas za odpoved dva vykricniky, to co si za experta...Poriadne si precitaj Vrajnovu otazku a ak vies odpovedat tak napis normalnu odpoved a nie len tak strielat od buka... |
myslel som jarro ze je kazdemu jasne ze hlavý okruh ide cez termostat!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (21.12.2005 12:26) |
Ja cha vim ako funguje ten 2-okruhac, ale je mi divne, podla toho co pisete, ze sa to v moto nepouziva?, ked prave to je lepsi sytem chladenia ako 1-okruh. |
Tak v poho, len som to niekde cital, ze su aj dva okruhy, ale na a kych masinach to ma byt tak to som nedocital. |
V automobile sa kruti voda v malom okruhu. Cirkuluje len v motore, po zahriati sa otvori termostat a voda preteka cez chladic(velky okruh)... pokial sa jej teplota zvysi, spusta sa ventilator chladenia. |
Mal som japoncov aj talianske motorky a vsetky mali chladenie vodou-jednookruhove. Hned ako nastartujes motor tak zacne vodna pumpa tlacit vodu v okruhu ale ak je motor studeny tak je termostat zatvoreny a voda prudi okolo termostatu cez male vybranie v domceku termostatu. Znamena to ze prudi cez ten isty okruh len pomalsie lebo je cirkulacia vody priskrtena tym malym vybranim, ked sa voda zohreje otvori sa termostat a voda zacne prudit aj cez termostat aj cez to vybranie sucasne. Ten maly otvor tam musi byt lebo za studena by nemalo cerpadlo kam tlacit vodu a tlak ktory tam vznika by zbytocne namahal tesnenia. S inym vodnym chladenim som sa zatial nestretol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (21.12.2005 11:08) |
urcite su vsetky jednookruhove,mozno Goldwing nie. |
Tak ma napadla taka otazocka o chladni masin prostrednictvom vody. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117063 | Včera: 159434