Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdar motorkarom , potrebujem pomoct s mojou jawa 21 , mam problem s vykonom motora. na neutrali ho dostanem na plne otacky ale ked hodim rychlost nechce tahat, valec aj piest je v poriadku , karb tiez ,vyfuk je trochu zaneseny ale bez neho dosahuje motor ten isty vykon odskusane. podla mna to bude nejaka drobnost...poradte prosim |
ospravedlnujem sa za malu chybu motor taha ale ma velmi slaby vykon pod rychlostou ho nechce dostat do otacok........MotoKiller myslim ze tym to nebude ale cknem to Upravené 1 krát. Naposledy upravil PomalyJazdec (11.09.2010 22:29) |
pozri zapalovanie, ci je dobre nastaveny predzapal. Odtrh na platinach a vzdialenost elektrod na sviecke. Ked je velka vzdialenost elektrod na sviecke, tak pod tlakom nemusi preskocit iskra a zas naopak ak je mala vzdialenost na platinah, tak moze iskrit tam, opalia sa platiny (kladivka) a to zas sposobi slabu iskru. |
Nazdar |
Cawes idem od zaciatku vyfuk je zaneseny ale bez neho dosahuje motor ten isty vykon,vzduchovy filter momentalne nemam , ihla na karbece je na druhom zareze s hora , hladina je nadstavena tak ze ked ponorim plavak je zarovno benzinu,pri neutrali dosahuje max otacky , motor je poskladany s mojich nahradnych dielov na nakopavacku chyti v pohode ide sice trochu tazsie nakopavat ako na ostatnych ale to by nemalo ovplyvnovat vykon ,a na zaver sa chcem opytat ci to nemoze byt aj tym ze mi vyhadzuje jednotka |
inac diki vsetkym za rady Upravené 1 krát. Naposledy upravil PomalyJazdec (13.09.2010 21:38) |
najprv si zozen cisty filter a vyfuk a potom skusaj nastavovat 2-takt, bez tychto zakladnych veci to nikdy poriadne nepojde. 2-takt nema ventily, takze potrebuje isty podtlak v sani a zaroven aj tlak vo vyfuku. Ale otvorene sanie a zatvoreny vyfuk tomu motoru urcite neprospeju. |
podla mna to nema nic spolocne so zapalovanim, lebo keby bolo zle nastavene zapalovanie, tak motor nevytoci ani na neutral....detto sviecka...ja by som hladal problem v prevodovke, kedze si vravel ze ti jednotka vyskakuje....ked to mas skladane z dielov mozno tam mas ohnutu os v prevodovke a krizi sa ti to tam a motor to nevladze pretocit...ale to len tak uvazujem |
mne to iste robila babeta, nesla do otaciek ani za ten svet, vymenil som sviecku a bolo po probleme, ide jak cinsky drak, no predtim som cistil nadrz, karburator, menil hadicky, cistil spoje na kabloch ........ |
patrik: neviem ci si mal niekedy pioniera, ale presne toto robi pionier, ked ma zle nastaveny predzapal. Dobre startuje na kopacku, co inak nerobi, na neutrale vytocis, ale motor nevladze. Ale tiez to moze byt nieco ine, napriklad nizka hladina v karburatore, alebo rozstelovana zmes. Ale kedze nema filter a ani vyfuk poriadny a na pekaci sa zmes nijako zvlast nastavit neda, tak... |
Janoval:Presne to som mal na mysli Je jedno či dáš dole výfuk alebo čo ... pri 2T sa to tak skúšať nedá! A za ani 30 minút máš výfuk vypálený.Takže výfuk vzduch filter tam daj taktiež. |
Ach, človek tu dva mesiace nieje a už trepete (fór) |
janoval má pravdu a ja len ničo doplním. Ak si nešprtal do zapaľovania, tak to bude v bohatosti zmesi. Ešte niečo ma napadlo- karbon na pieste a hlave, to síce patrí k babetam, keď nechcú ťahať ,ale nikdy nevieš. |
Výfuk aj koleno totálne vyčistiť, musí cengať čisto, jak zvonček. Namontovať. |
filter urcite original, mne ked len ten horny kryt spadol, tak motor zacal blbnut. Ja som ho vzdy mal prilepeny izolackou, lebo inak tam drzal len silou vole a aj to len kym som nenastartoval. :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (15.09.2010 18:04) |
vyfuk mam spraveny s dvoch plynovych horakov ale aj tak pochybujem ze to nejako brzdi vykon filter som nasadil original pioniersky zmeny?taha lepsie ale aj tok to neni ono , na rovinke som nameral maximalku 45 kmh co poviete |
45 km/hod je v pohode, ak to je realna rychlost. Mne pekac chodil tak do tych 55 tachometrovych. |
ok skusim skusim s tym este nieco spravit ale ta rychlost mi nesedi na mustangovy mi vytiahne nieco cez 60 |
vypalit benzinom a zvysok hrubou silou. Inak niekto tu spominal aj luh sodny (hydroxid sodny NaOH), ja som to este neskusal, tak neviem. Vypalovat benzinom som skusal, ale to zazraky nespravilo. |
papi- -beriem Ťa za mechanika Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.09.2010 21:51) |
Jawa 21 v úplne sériovom vyhotovení - ak bol dobre zabehnutý - v pohode točil nad 7000 ot/min na trojke, to pri sekundárnom prevode 13/55 znamenal cca 70 km/h. Stačilo vybrať v predajni (Mototechna) nie podľa farby, ale podľa zvuku motora. Keď to pri túrovaní pískalo a chladiace rebrá sa rozzvonili - motor bol vynikajúci, ak "neladil", nebral sa. Čakalo sa radšej na nový tovar... |
Ja som sice otacky nikdy nemeral, ani som nepocul motor zvonit. Az taky dbornik nie som. Ale ked mal pekac dobre obdobie, tak na 3ke tocil uplne vysoke otacky. A 55 mohlo byt aj koli tomu, ze som mal v predu vzdy najmensie koliecko ake sa dalo zohnat. Jazdil som vacsinou mimo asfalt. Mozno s inym prvodom a s inym tachometrom by dal aj 65, neviem. |
Môj pekáč šiel 73km/h (žiadny Simson na mňa nestíhal ) |
janoval - tie motory "zvonili" len max. prvých 3-4 tisíc kilometrov, potom často už nikdy... Ty si taký fungláč motor asi nemohol ani zažiť... Po GO už to skoro nikdy nebolo ono... A 65 km/h bol predsa fabrický údaj pre sériovú mašinu, veľa z nich bolo horších, ale veľa aj lepších. Bez ohľadu na tacháč, ten občas ukazoval aj 80 |
no mnetachometer nikdy nefungoval a 55 sme namerali so skodovkou. Kuajake spomienky. Raz si pamatam, ze dosiel kamarat x vedlajsej dediny, ze ma perfektneho pioniera, ze rychlejsieho niet. Tak som ho nechal za sebou, ze sa nestacil cudovat, ale to mozno koli lahsiemu prevodu som mu usiel. |
pionier ide uz v pohode...dal som tam filter a novu svicu.. maximalku som este nemeral ale taha celkom dobre diki vsetkym |
PomalyJazdec: no vidis a ani to nebolelo. Tak prajem vela peknych km a co najmenej oleja na rukach. |
papiboy- Ty dieťa pod štastnou hviezdou zrodené (päťcípou červenou? ), tak ty si si aj mohol vyberať? citujem:Stačilo vybrať v predajni (Mototechna) nie podľa farby, ale podľa zvuku motora. Keď to pri túrovaní pískalo a chladiace rebrá sa rozzvonili - motor bol vynikajúci, ak "neladil", nebral sa. Čakalo sa radšej na nový tovar... |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (19.09.2010 21:41) |
Trojan-10.10.2010 čo ide? lebo TN je 03.10. |
TN je pre seniorov, 10.bude v čechynciach ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 133433 | Včera: 120383