Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravím jawaci potreboval by som vedieť názor na odlahcenú kluku do Jawa 350/640 z motorom 638 za názory vopred dakujem |
neodporucam, na tuning su vhodnejsie motorky (iba moj nazor), ale ak to budes robit, urcite vymen stredovy odlahceny labirint (origo 638 ) za plny kus zo 640, kluka potom vydrzi viac a dlhsie Upravené 1 krát. Naposledy upravil dazdo (07.09.2010 21:23) |
dazdo dik za radu ....... ale niekde som cital ze to predlžuje životnosť lozisiek a to o tom labirinte som nevedel Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomato (07.09.2010 22:39) |
dazdo nezavadzaj ho . Jawa 350 modely 638, 639 aj 640 ma rovnaky motor typ 638. Aj ked pravda je ze k plnemu celu (dazdov stredovy labirint) sa dostali az pri vyrobe modelu 640. Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 9:53) |
roman: vies, ja som robil GO sam, tak som si to trochu kukol aj zvnutra navonok su motory rovnake, lisia sa v detailoch, napr. srob vypinania spojky.. preto som pisal o tom strede/labirinte, ktrory ma podla mna podstatny vplyv na zivotnost kluky.. radsej ako davat odlahcovat kluku, kup radsej bezkontaktne zapalovanie.. |
no no o to ide preto sa pítam na vás názor a peniaze do nej pchat nechcem ale spraviť ju treba ked tak pocitami budem sa na nej voziť cca este dve sezóny lebo mam vodičak iba do 25kw tak a ces zimu ju chcem spraviť |
No osobne by som ju dal do povodneho znenia v casoch ked jawky frcali sa podobne upravy robili a mohol si zažiarit. Dnes bude mat vacsiu cenu taka ako ma byt a urcite ju aj lepsie predas. |
na tvojom mieste by som s tým nerobil nič, keď už tak zvačšiť kanale a lepší karbec nejaký bing, prípadne korky do klukovky nech je tam vačší podtlak, kluka ti moc nespraví na tejto motorke akurát tak zvačší vibrácie a na ten kit od TK moto som počul už tiež všeličo, hlavnú rolu tam robí osah valcov, napíš na jawamaniu tam najdeš niekoho kto to má spravené, tu ti asi ťažko niekto poradí keď 80% motoriďakov dáva motorky riešiť do servisu, respektíve sú japonské . |
dazdo !!!motory su rovnake!!! ci je tam nejaka sruba na vypinanie spojky ina no budiz - dosli im na sklade tak dali vyrobit nejake ine, resp. si mal model 640, ale so spojkou zo 634. Inak je to stale ten isty motor - zvnutra som si obkukol nie raz . Ja som predal lepsie aj ked prachov som do nej nasypal pozehnane, ale to sa predsa nerata ak ju milujes nie je co riesit . Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 15:49) |
roman : ano, viem veľmi dobre o čom je reč, chce zvýšiť výkon, ty nepoznáš úpravu vyplnením vyvažovacích dier klukovky ? Je to snaď najjednoduchšia úprava ktorá vieš že funguje správne a má účinok a to nie na úkor životnosti motora, k tým vibraciam, ako iste vieš, klukovka je hlavným zdrojom vibracií v motoroch a bola navrhnutá tak ako bola, preto sa neoplatí moc do toho šprtať lebo vo vačšine prípadoch sa zmení motorka na ešte vačší vibrátor a to vraj aj s tým kitom od TK-moto, neviem už kde som to čítal asi na jawamanii. Preto som napísal úpravu ktorá sa podľa mňa určite viac oplatí ako ten zásah do klukovky ktorým sa aj tak zníži životnosť, lepšie je prevŕtať valce na vačší obsah zvačšiť kanále a zabezpečiť lepší prísun benzínu lepším karburátorom prípadne ladené výfuky a by si videl ako by sa TK kit schoval . |
Chlapi dik za vase radi velmi si to cenin a ROMAN to mas pravdu ze do toho velmi rit netreba ked to ide to mas uplnu pravdu ale tak co budem robic cez zimu??? :D a vibrus potrebuje ako sol lebo ked na nu sadneme dvaja ta jawka do kopca zo 4kou ani myslenka je vibehana to je citit aj vidiet Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tomato (08.09.2010 17:49) |
MotoKiller Tak napíš konkrétne čo som trepol, vyvráť že to čo tvrdím nieje pravda ! |
preco si myslis ze ked vo valci drbne viac zmesi neskodi to motoru? preco si mysliz ze mensia hmota kluky rozvibruje motor viac ako tazsia kluka? preco si myslis ze ma pionir s obsahom 50 mensiu kluku ako 175 ka? |
a este mam jednu otazocku keby mi mohol neikto trochu ozrejmit tu clonku karburatora naco to je a takk ?????????????????????? |
1. Urcite to skodi menej ako vyssie otacky s vyssimi vibraciami motoru ktory je konstruovany na nizke otacky 2. Nejde o hmotu kluky ale o to že k tej hmote povodnej bol navrhovany piest ojnica zdvih... a jednoducho s tou upravou prichadzaju vacsie vibracie - to nieje vyplod z mojej hlavy ale ako som pisal jawamaniaci to riesili - tento kit vraj to sposobuje vacsie vibracie ako uz povodny motor - ten ich uz ma velke, samozrejme to ti v TK moto nepovedia ake su nevyhody. Nevravim ze TK moto robi nahovno robotu prave naopak som rad ze sa tym niekto zaobera a tu som len opisal nevyhody toho kitu. ČITAJ www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=38773 od spodneho prispevku hore su tam aj ine diskusie čo ti to potvrdia, potom trepeme všetci, neviem či si vieš predstaviť ako vibruje jawa 350 v originale a potom s tym kitom |
ked tu kluku prevrtas doma vrtackou tak jasne ze to bude triast lebo rozhodis jej vyvazenie |
Precitaj si ten odkaz co som ti dal a potom pis, tam rozoberaju konkretne ten kit nie vrtacku, vyssie otacky vyssie vibracie a vies si predstavit chodit na jawe 350 vkuse tocit tocit tocit ? Jawa je podla mna na kludnu jazdu v nizkych otackach vsak to uz v originale vibruje ako **** pri vyssich otackach, na 175tku vymysleli v TK prevrtanie valca na 210 a ta motorka sa bere aj z nizkych a ma uz aj vykon, bezne to samozrejme tak neprevrtas lebo nezozenies piest |
Ja neviem ci vozbec chcem pisat, prave koli tym hadkam uz davnejsie pomenej prispievam. No, ale ked som sa uz na to dal po dlhej dobe. Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 21:50) |
tak potom tu clonku tam nemam :D a trisku mam vimenenu :D dik ROMAN :D |
zohnať trysku nie je problém - M4 a ideš: |
karol1: asi tak by som to zhrnul. |
karol |
DUDO175 |
ty sa môžeš do mňa "obúvať" zato že máš 30 r. že ? karol1 ti to tam pekne opísal keď si to "nepochopil" a chceš naďalej rýpať neni problém, tie korky polopatisticky povedané zrýchlia alebo zvačšia nasanie zmesi, tým že tam dáš tie korky alebo inač zaplníš ten klukovkový priestor nemusí každú otáčku toľko sať teda respektive saje skor, keď ide piest hore a stláča zmes, tak zároveň násáva čerstvú zmes , ten podtlak sa zvýši tak že už na začiatku sania je vďaka tým korkom (alebo čím to vyplniš) vyšší podtlak jednoducho hneď saje/tlačí naplno(plným tlakom alebo ako to už rozobrať) tým padom sa nasaje/natlačí piest viac zmesi - konečný výsledok, toto musí pochopiť aj laik , clonka moj nápad nebol . |
dudo175 a tote korky do tych dier nedavaju koli tomu aby boli viplnene a nevyrili zmes v klukovej skrini ?? a s tym podtlakom to nevem no :D ale mozno na tom daco je :D |
DUDO 1. nikde som nespominal tvoj vek |
roman a ja mam z teba silny dojem ze neovladas ani len zaklad a podla tvojho prispevku nevies ako funguje dvojtaktny motor, mi chces povedat ze tie korky sa tam davaju aby nevirili zmes hej ? dobre koncim v tejto teme pis su to co chces . |
Takze prepac Tomato ze sa ti tak miesam do temy, ale aspon posledny krat poucime DUDA. |
roman v pohode viriesit dilemu korvov bolo potrebne :DDDDD Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomato (10.09.2010 12:49) |
roman tak toto zabil definitivne takže zmes sa viri vo všetkych motoroch či od jawy alebo hondy ktore maju vyvrtane diery v zotrvacnikoch z dvovodu olahcenia ano ? Dobre tak toto neviem co povedat nato ozaj si ma dostal . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211579 | Včera: 169127