Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, tak mi nedá spať: Už dlhšiu dobu mi doniekiaľ tečie benzín s olejom. Aspoň myslím že to je ono, koniec koncov čo iné by to bolo. Keď odstavím motorku po jazde, ráno je pod ňou mláčka Netečie mi to stále! iba keď dojazdím, vytečie menšie množstvo benzínu s olejom a prestane to kvapčiť. Neskúmal som to nijak dôkladne, beriem to ako že jej soplí z nosa, ale tak len pre zaujímovosť čo to podľa vás je? Ja som vnútorne presvedčený že keď dojazdím, z prepadovej hadičky mi vytečie benzín. Malé množstvo. Asi tak ako ked sa poští šteňa. Mislím že to nerobí od začiatku, asi polsedné dva mesiace. Nemapujem nijak extrémne či vytečie viac keď mám plnú nádrž a menej keď mám trebarz polovicu, ale je to možné. Vživote som nevidel karburátor, ale viem že má nejaké komori a tak vinu hádžem naňho Mada faka, asi nieje fit. Keď chcete, poradte čoto môže byť. |
hm, keď tak vravíš, ten je v čudu už dávno :D Jajaj nieje to jak za mlada keď som mal o desať kíl menej, ale poďme k veci. Tekutina je ružovkastá a je to priamo pod prepadovou hadičkou. |
akej farby mas chladiacu zmes? mne na aute ked ho viac zohrejem jemne presakuje na jednom spoji chladic, robi to len v lete ked je teplo a vytecie len par kvapiek |
pri starych dvojtaktoch je to normalne, aj ked vypnes benzin tak volaco pretecie |
A vypinas vobec benzin po odstaveni moto ? Asi nie, co ? Ak ho vypinas, a ja tak rano mlacka, tak potom mas netesny palivovy kohut a tiez ani plavakova ihla uz netesni a tak sa ti preplavuje v karburatore plavakova komora (kedze ihla netesni poriadne) a prebytok vytecie cez prepadovu hadicku. |
u starych masin bez podtlakoveho ventilu sa stava ze plavak neuzavre dostatocne privod paliva a trochu potom tecie do prepadu. Zatvaraj po jazde palivovy ventil |
Jednoduchý a osvedčený test,namoč prst a ochutnaj.Ak je to sladké(velmi) je to nemrzka a nič sa nedeje len kontroluj a dolievaj.Až potečie viac skontroluj tesnosť chl. systemu tlakom.Ak nedrží tlak, potom mohlo podfukovať tesnenie pod hlavou. |
Benzín nevypínam, ked viem že pstojí dlhšie tak ho samozrejme vypnem, ale keď stojí len cez nos tak nevypínam. A áno, riki1 bude asi na dobrej ceste k vyriešeniu tejto veci, lebo sa stáva že keď ráno štartujem zo sítičom, tak mi ju udusí. a bez sítiča si potom spokojne prdká. |
ak je to benzin s olejom tak moj prispevok je bezpredmetny ale na mojej som mal pred GO problem jeden ze mi povolilo gufero na hriadelke od radiacej paky, a len ked som dojazdil a motor bol teply, tak som mal pod motorkou mlacku o velkosti cca byvalej 10korune. Skus pozret ci to neni nahodou to... |
No, pozriem sa, ako bolo hore písané aj ochutnám a uvidím. Možno si čo to aj čuchnem v garáži už takto vidím ako bude veselo |
A teraz niečo vyskúšam : |
Ráno, enduro v garáži, okolo bočáku mláčka. NDPČ!? Ale len pes mi to ošťal |
No a ten ventil nezatvarame, len preto, aby sa moto v noci nepocikavala, ale aj preto, aby na jemnu plochu kuzela plavakoveho ventilu, nebol zbytocne vyvijany celu dobu odstavenia moto tlak a tym sa tato plocha znehodnocovala a potom uz plavakovy ventil netesnil. |
papiboy, a aj si olízol, ako tu vyššie radili ?! |
Opyciak: co chces pretesnovat? musel by si vymenit plavakovy ventil. Neni jednoduchsie po jazde proste otocit tym kohutikom? A mas po probleme |
Asi sa motorečka v garáži sama v noci bojí,tak sa strachom pocikáva. nebývaš v Seredi ,tým by sa to vysvetlilo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 187697 | Včera: 115875