Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj, kupil som synom motorecku-aprilia rx50 v takom zvlastnom stave... po vymene valca (novy Polini kit) som nastartoval s elektrostartrom uplne v pohode po 2. - 3. otacke kluky ... a potom este niekolkokrat uplne bez problemov... dymilo to sice celkom fajn ale hovoril som si sak uvidime ... po 3 dnoch prestavy - uz starter nevladal motor pretocit... nabil som znova baterku, ale nic... skratim to - vo valci som nasiel vodu... vybral som sviecku, potom aj hlavu, vyutieral som to, poskladal atd ... a po par otacka znova ide tazko a znova voda... Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (27.12.2005 1:01) |
Vlado 1 nepoteším Ťa , rozober ešte raz dosadacie plochy Ti naznačia kde si spravil pravdepodobne chybu. |
ahoj, |
moze byt aj prasklina v hlave, zle tesnenie pod hlavu a pod., treba to rozobrat a poriadne pozriet, pretlakovat hlavu ..... |
zeleno: vodna pumpa, to ma nenapadlo (je to prvy vodnik doma...) asi to bude najpravdepodobnejsia pricina takeho mnozstva vody v motore... preverim a dam vediet... |
malicek Neregistrovaný |
Mno podla mna nebude problem ze by sa voda dostavala spodkom popri kluke,najskor vrchom cez tesnenie pod hlavou sa dostala do valca a kedze kvapalina je nestlacitelna tak ti neslo pretocit motorom,no a popri pieste potom zbehla ku kluke. |
z textu sa nedá dozvedieť, či kit obsahoval novú hlavu, alebo ostala pôvodná. Ak ostala stará, treba skontrolovať jej rovnosť, lebo v miestach pre upevňovacie skrutky sa zvykne |
a je vobec ta motorka chladena vodou?nenalial tam syncek pri umyvani troosicku vodicky do vyfukU???ja by som na to tipoval.heh vsak to je taka dierka akurat na hadicu. |
Kit obsahoval novy valec, hlavu, piest, kruzky, cap, klapku... teda vsetko je nove... Zhodil som kryt vodneho cerpadla a hriadelka ma evidentne velku volu, takze bude rozbite lozisko ak tam je a semering rovnako. Akurat neviem ako dat dole tu vrtulku. Nevidno nikde ziaden cap, alebo poistku... Material vrtulky je z nejekej zliatiny a tak za bojim krehkosti - ze sa moze ulomit... ale vyzera to len na nalisovanie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (27.12.2005 17:34) |
vrtuľku nemusíš brať dole. Odšróbuj celý pravý dekeľ a z druhej strany sa to bude dať rozobrať. Koliesko pohonu čerpadla bude držať nejaká seegerka alebo matička a hriadeľku aj s vrtuľkou vyrazíš von. |
zeleno: Vdaka, presne ako pises. Zhodil som dekel a na druhej strane segerka, ozubenie,... |
To kľzne ložisko je medzi semeringami?, aký má vonkajší priemer?, dáko da mi to nevidí, ešte som tam nikdy nevidel puzdro, nie je to prerábačka ?, popíš to, prípadne foto. Ako je to mazané? |
Už to vidím na foto, tie semeringy boli obidva na jednej strane? Daj tam ešte detail puzdra |
zvonku to ide v tomto porad: vrtulka na hriadeli, nejake podlozky, 2xsemering - proti sebe, a potom to klzne lozisko - teda v delki je mosadzne puzdro, ktore ma priecnu drazku - zrejme na mazanie, potom dalsia podlozka, segerka,ozubenie a znova segerka... neviem ci to je orginal, nakoko ako som v uvode pisal je to dovezene z IT a historia neznama... |
asi je, väčšie ložisko sa im tam nespratalo, je to malý motor, iba ak by tam malo byť nejaké |
No Zeleno neviem ako by sa aj z rozbitého vodného čerpadla dostala voda do válca. |
Pajo, to bol nápad predtým, ako som to videl na foto. Viem, že čerpadlá mávajú prepadový |
zeleno, pajo ak kvapka voda cez ten technicky otvor na cerpadle, tak nestaci vymenit len gufero???? lebo predal som motorku a dal som im k tomu gufero,ze oni si to vymenia. nerad by som ich oklamal. |
rapid, ak hriadeľka nemá veľkú vôľu, väčšinou to stačí. Keďže si to nevidel, tak si zámerne neklamal. Povedal si len svoj názor na problém. Riešenie je na mechanikovi, čo to otvorí a posúdi aj stav uloženia. |
a nemoze byt taka pricina ze voda bola uz v nasavani?v simsone so mal vodu aj v nasavani a ked som odsruboval vyfuk tak z vyfuku sa vyrihalo asi pol litra vody a asi deci vody z hlavy |
uloženie vodnej pumpy je už prerábačka . originál je ihličkové ložisko a jedno dvojbrité gufero . Pri osádzaní nových gufier treba dať bacha , aby brit nebežal vo "vyhryzenej" drážke na hriadelke. V takom prípade ani nové gufero nepomôže. Čo sa týka vody vo valci - môže byť cucaná z prevodovky spolu s olejom cez vadné gufero na kluke, môže si ju pricucávať z výfuku - treba ho vyliať a pri umývaní motorky zapchávať , môže byť nazhromaždená v saní , a môže ju pricucávať popod hlavu , ak nebola správne dotiahnutá , najmä keď je tesnenie pod hlavou z klingeritu ako máš aj Ty . Ináč pozerám , že si doprial mašinke 70-tkový kit. |
A ešte dobre mienená rada - skontroluj kľukovku . Bola vystavená vlhkosti a to jej nerobí dobre. Ak povolí zoberie so sebou aj valec a piest, a to by bola dosť škoda - ten kit stojí 10627 Sk |
dik za rady, Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (29.12.2005 22:03) |
dvojbritý semering je špeciálny semerig , ktorý má tesniace plochy z obidvoch strán aj s pružinkami. Je to ako dva semeringy oproti sebe, ale je užší. Výrobca ho použije, ak potrebuje ušetriť miesto. Na funkciu to nemá vplyv. Obyčajné guferá môžeš použiť na obidva smery otáčania, špecialne, s jemnými drážkami majú smer otáčania hriadeľky určený šípkou, pôsobí to ako závit a odsáva tekutinu od styčnej plochy. |
Ahojte, ak sa tu niekto este pozrie, tak pisem ze uz je to OK. Dal som prelestit hriadelku vodnej pumpy, nechal vyrobit nove mosadzne klzne lozisko (kruzok) a nahodil nove semeringy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 122520 | Včera: 206877