Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte ma niekto skusenosty so zapojenim tohto reglera Upravené 2 krát. Naposledy upravil kaso888 (30.08.2010 10:05) |
Skus nabudit dynamo. Moze sa stat, ze je odmagnetovane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil josi (30.08.2010 13:02) |
A vies mi poradit ako? Na nete som sa docital ze by som mal pri nastartovanej motorke prepojit na par sekund vyvod M o kostru motora Ale neviem Niekde som sa docital ze vyvod M mam prepojit z 61. |
Pri stojacom motore pripoj budenie (M) na kostru a vyvod dynama (61) pritkni na okamih ( 5-6 sekund) na minus pol baterky. Musi byt ale dobra baterka. Dynamo sa namagnetuje v spravnej polarite. Dynamo zvykne stratit zbytkovy magnetizmus ked sa dlhsie nepouziva. |
Este: dynamo musi vydavat pri pripojeni na baterku zufale zvuky - je zapojene ako motor a snazi sa roztocit. Ak nevydava zvuk, skontroluj uhliky a prepoje! |
Pri stojacom motore pripoj budenie (M) na kostru a vyvod dynama (61) pritkni na okamih ( 5-6 sekund) na minus pol baterky. Musi byt ale dobra baterka. Dynamo sa namagnetuje v spravnej polarite. Dynamo zvykne stratit zbytkovy magnetizmus ked sa dlhsie nepouziva Upravené 2 krát. Naposledy upravil kaso888 (06.09.2010 11:03) |
45W dynamo v Jawe je trvalý problém - výkon nepostačuje na predpísané "trvalé svietenie" (min 35W + 5 W), brzda (min 10 W), nebodaj smerovky (min 2x 15 W) a čo potom zostane na zapaľovanie a nebodaj dobíjanie baterky!? |
vram musis mat 75W dynamo...inak ti moc nedobija |
Ahojte ja mam podobny problem ,ale regler som mal na dyname a neviem či som to zapojil správne. Tú malú cievku čo bola na statore dynama som vybral. Ked som dal celý regler dole ostali mi 2 kábliky. Jeden bol priletovaný o 61 a išiel na regler(cievku), tak ten som zapojil na 61 . Ten druhý bol spolu s kablikom od cievky priskrutkovaný o další výstup reglera, tak som ho zapojil na M výstup. Kopnem do toho, motorka chytila na 1.vú a regulátor vobec nedobíjal. |
tarp - Treba pozrieť schému - určite ju nájdeš na nete. Ale tá cievka na statore - pokiaľ viem - tak to je predradný odpor pre reglér. Tak s tým jej vymontovaním, to si asi neurobil dobre. |
ale na schéme zapojenia reglera mr7v je napísané citujem : odpor odpojiť přerešit. Tak potom neviem. Ale na jawe čo má skrinkový regler tiež neni tá cievka na dyname. Ja len potrebujem vedieť či som to dobre zapojil. |
Tá malá cievka má za úlohu nabudiť vinutie dynama(statora)-ak sa dobre pamätám.Tie staršie to potrebovali,novšie statory už mali samobudiace vinutie.Takže neviem či ti to bude bez toho fungovať ako má. |
novšie skrinkové reglery majú zospodu masívny keramický odpor a ten cievku na statore nahrádza. |
vdaka karol uz to aj bežím odskúšať. |
sám som tomu neveril,ale pomohlo to ! Motorka už dobíja aj na volnobehu, SUPER. VĎaka všetkým velmi ste mi pomohli . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170624 | Včera: 128539