Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím |
No bol som to teraz mrknúť bola trocha menšia tak som dal ako m byť previezol som sa a zdá sa mi ze ide trocha lepsi ale neviem no zajtra este raz nastavim karabec musim sa s tym pohart teraz uz sa mi nece za tmy .... ale dik no zatial |
Maj zlutovanie,veď je to už babička,aj keď po GO! Kto ti povedal že po GO máš motor naháňať na plný plyn?Zábeh je velmi dôležitý pre následný výkon a životnosť motora.To búchanie na plný plyn je pravdepodobne "detonačné"spalovanie,spôsobené "preslopaním"motora na plný plyn v malých(nedostatočných) obrátkach.Jedoducho povedané,chceš aby ešte surový ťažko chodiaci mechanizmus išiel na plný výkon a myslíš si že keď ho prekŕmiš tak to zožerie.Ale on sa len rozkašle a stratí výkon.Nešteluj a jazdi,ale nechci zázraky hneď.Aj teba najprv kojili až potom si dostal rezeň,keď ti narástli zubky |
Ja viem že zábeh je veľmi dôležitý ja inak chodím normálne ja som len skúśal na plný plyn že čo to spravý.Ale teraz už nie tak normálne do poly plynu vytočím a nadradím |
To nieje možne dnes iśla pekne dal som dole koleso lebo niečo som tam spravoval nahodil som ho a motorka zrazu niejde uz ma to sere jak hovado Predám ju a hotovo kto chce kúpit nech píse cena 300€ stále mi za tepla nedostáav zmes preco karabec cisty hladina v plavak komore ok vzduch filter cisty supatko je zalozene dobre ja uz neviem co mam s tym robyt |
dobre rano to je jawa 90 dva dni roboty = dve hodiny jazdenia |
Ja viem ale ak mam pravdu povedať tak sa držala dosť dlho |
nieje 90tka ako 90tka moja drží už 5300km bez akehokolvek zásahu do motora akurát čo som menil brzdové obloženie a spojkové lanko |
Tebe sa žije s tyristorovým zapaľovaním Keby som mal od nej papiere tak v prvom rade bi som kúpil druhú kostru lebo táto je .... no coment a potom bi som ti dal spravit to zapalko a uz bi som len brázdil po poliach a po cestách.... |
nuž vieš niektoré veci sa nedajú z minuty na minutu ja som tiež začínal s 90tkou pred 6rokmi presne ako ty viac operavovania ako vozenia ale mne sa to zatial vyplatilo |
Ja neviem nechcem už tie staré motorky teraz ma zlákala Yamaha DT 125.Ale kedy ju budem mať je len otázka penazí |
ale ani Dt-čka nije daká nová keď už tak radšej crf ,yz alebo dr ale tak každý potrebuje niečo iné a hlavne načo má |
Tak viem sú to staršie motorky ale tak ... oveľa spoĺahlivejśie ako Jawy Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (30.08.2010 20:28) |
Nechcel som zakladať novú diskusiu tak píšem sem |
ktým horúcim štartom-robylo to aj mne akoby sa ten benzín "vyparil" pomohla zmena trysky a nastavenie hladiny v karburatore. A ktej sviečke za starú Pal je nová náhrada NGK 5111 BP7HS |
Nazdar |
Hej tá svieška má taký dlhý názov ale stačí to označenie BP7HS oni už budú vedieť. Nastavenie hladininy v karbci je jednoduché -otvoríš kohút a necháš volne do karbcu tiecť benzin cca.2-3 min. ked potom stlačíš plavák tak má byť zároveň s benzínom ( ja mám na mojej nastavenú vyššiu hladinu ) a sviečku máš akej farby? |
Jaj ...no šak ja viem ja sa to nastavuje len neviem či ju mam dat mensiu alebo vetsi hladinu ... sviecka no ..kedy ako dnes bolo cierny a zaliata ale vcera ked som ju nemohol natocit za tepla tak tak do sivej farby ale pochybujem ci sa dopracujem do tehlovej |
skús dať večšiu hladinu možno pomôže. k tej tehlovej sa dopracuješ velmi jednoducho otvor viac vzduchu ( ja mám otvorený vzduch až na 5,5 otáčky a sviečka je pekná tehlovo červená ) to musíš len skúšať a hlavne si pozadiť aspon 5Km nech sa sviečka vypáli na volnobehu to neuvidiš |
Večšiu asi nedam lebo sa mi bude benzin vylievat ... aj viem ze na volnobehu sa to neda ale tak 5km to pochybujem ci pojde kurnik dnes som ju vyumyval vyutieral a teraz sase potom blate dazdi ....jedine az ked bude pekne tak to budem skúsat ale musim ju predat tak ci tak hoci aj za 250€ |
Zatiaľ nie lebo nemam prachy ale ked budu tak hej kupim ju ...ale predavam ju preto lebo je to najnespolahlivejsia motorka ved na nej sa neda nikde ist môj pomer je 95% opravovania a 5% vozenia možno ani toľko inak je to perfektna motorka myslim výkonom a vzhladom ľahká a pre zaciatocnika az az Ale keby mi spadlo zneba tyristorove zapalko tak si ju urćite necham Ale takto nie ... mam doma este motor z pioniera po go a je ho skoda aby stal v regále tak si zozeniem kostru z mustanga a budem behat na mustoši vykon o nicom ale tak stale je na tom lepsie ako 90-tka myslim tym ten pomer u neho je asi pol na pol aj tak mam este babču a 4-kolku takze vozit sa mam na cim vozit. |
v 90roku ju u nas mali chalani a strasne tiez nadavali |
To presne tak , keby že som tam mal tyristorové zapalko tak neni problem.Ale ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209783 | Včera: 169127