Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám taky problem že ked pridam plyn a pustím otacky motora su stale vysoke a pomaly sa znižia naspät (vid video), akoby sa zasekavalo plynove lanko. Ale to samozrejme nerobí, lebo je to dvojlankove a vidiet aj ako sa vracia naspät. Pozeral som karburátor a na supatku som nasiel vydrate dražky, ako to chodí v tom voditku, zabrusil som ich do stratena a nist. Klapka sa tiež v pohode vracia. Ked su tie zvysene otacky a mam zaradenu rýchlost a pustam pomaly spojku tak sa vratia naspät na volnobeh. |
ja som mal podobny problem na klr a tiez som nevedel ze co a nakoniec tam boli problemi so syticom...skus pozriet na karburatore ci ti netaha vzduch alebo co |
No neviem, ci ti poradim, ale u 2-taktu toto moze robit falosny vzduch. Skus poriadne popozerat, ci nemas niekde deravu prirubu medzi karburatorom a motorom. Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (29.08.2010 17:30) |
Vela vzduchu a malo benzinu. Chudobna zmes. Skus hlavne povolit srob bohatosti zmesi a dat nizsie supatko. Pokial nepomoze asi ti fakt este kdesi prisava. Tot moj nazor. |
ked sa zmeni objem motora netreba nahodu prisposobit karburator? ci jebat nanho nech si zvykne |
Díky za rady zatial. |
ano, skrutka na boatost zvykne byt na spodku karburatora. Je pod nou pruzinka, aby sa neuvolnovala. Tou skrutkou sa pusta vzduch, takze cim viac je vonku, tym chudobnejsia zmes. Je to ale len skrutka zmesi pre volnobeh. Pozri aku mas sviecku, pokial je biela, tak skusa aj ihlu zdvihnut o jeden zarez. |
Takže skusal som to s tým benzinom postriekat okolo karburatora a tak a nedvihlo otacky takže falošny vzuduch asi netaha. |
Ked pises, ze skrutku si dotiahol a povolil a nic, tak si mozes byt na 99% isty, ze ti to niekde falosny vzduch taha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (23.01.2011 8:03) |
tiež to môže byť zle nastavená hladina v plavákovej komore,asi ju máš príliš vysokú ....skús to pozrieť |
no kamarat mas nedobre nastavenu bohatost zmesi ak brnknes do plinu a otacky vybehnu hore a potom klesnu az tak nizko ze zdochne je to bohate na benzin a malo vzduchu ak to robi tak ze pridas a pustis a pomali klesaju su otacky chudobne ,pozry este farbu sviecky ak je cierna je vela paliva ak je biela je chudobna na benzin tak vela zdaru nastav pekne volnobeh a potom nastav bohatost cca 1,4 1,5ot na srobik potom uvidis ako pojde |
zodrate supatko = zla funkcia karbecu, hlavne v nizsich otackach |
Daval som dole karburator a ta guma co ide z filtra bola stuhnuta od zimy, tak som to skusal pacit so srobovakom sa mi stalo že som prave ten dzindzík, s ktorím sa steluje zmes, odlomil . Dufam že mi to pojde tekutým kovom nalepit naspäť. A budem dalej pokracovat v badaní ale už mam dalsiu vec kvoly comu musim asi kupit nový karbec . |
Takže, karburator zalepeny a srobik som skusal na 1,5 otačky aj na 1 aj 2 otacky a to iste to robilo. |
Zohnal som novy karburator, nastavil srobik zmesi na 1,5 a stale su otacky po pridani plynu vysoko okolo 3000. Ked mam zaradene a pomaly pustam spojku tak klesnu ale po pridani plynu zase vyskocia hore ostanu vysoko. |
najprv nastav hladinu v karbeci. srob zmesi nechaj podla zakladu. pozri aj ake mas trisky v karbeci, mozno mas "ladene" vrtackou. stiahni si servisny manual apodla neho vsetko nastav do zakladu. |
Skusal som hladinu mam ju presne po kraj vanicky. |
Ako tak mi ide motorka ked a teraz pocuvajte: mam zatiahnutu skrutku na doraz(tu vzduchovu), potom vytiahnuty sytič, dalej medzi karburatorom a motorom je hore taky gumenny stupel- tak ten mam otvoreny, pod ihlou mam podložku asi 1mm |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134424 | Včera: 181953