Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem

karburator Virago 535 - interpretacia manualu - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiukarburator Virago 535 - interpretacia manualu - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.08.2010 21:47

karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

Zdravim!

Neda mi spavat tento nestastny stroj.

Nastavil som vysku hladin v plavakovych komorach na 13mm pod horizontalnou znackou(manual), synchronizoval karburatory - zadny voci prednemu pri zvysenych otackach, pred tym nastavene ventilove vole, kontrola membran a ihiel, demontovane karburatory komplet vycistene, prefukane, skontrolovane podla mikrofichov + nove tesnenia na priruby aj v karburatore, hlavna tryska 135. Jedna vec ale v manualy chyba a to nastavenie vzdusnika reps pocet otacok od dotiahnutej polohy, dal som dve. Pred nastavenim vynechaval vo vysokych otackach periodicky, podla vsetkeho nizka hladina. Palivova sustava v poriadku, cerpadlo natlaci 400ml behom 15 sekund.

pred nastavenim - rozdiel v podtlakoch 150kPa, v hladinach 8mm, modre vyfukove potrubie, vynechavanie pri plnom vykone.

Po nastaveni sa zhorsil aj prechod medzi volnobehom a ciastocnym zatazenim, k plnym otackam sa neroztoci, bez zataze krasny volnobeh aj plny rozsah otacok. Nestriela ani do vyfuku ani do karburatorov. Dosli mi napady, prosim o radu.

Vdaka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (26.08.2010 21:48)


26.08.2010 22:07

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Skús len tak zo srandy dobiť batériu . A aj odmerať elektriku .


27.08.2010 0:18

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

momentalne by bol uspech aby to jazdilo aspon tak ako pred nastavenim na tovarne hodnoty. nechapem co za kuzelnika sa s tym hral. Po synchre to bolo lepsie, ale ked som dal do jednej vysky hladiny - merane stlpcom cez vypustacie otvory, nie meranim plavakov, odvtedy to islo srat. Clovek sa s tym drbe ako chuj a potom za toho chuja ostane. To mam za to ze sa nemodlim.


27.08.2010 0:53

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

Ako chapete vetu :

The fuel level should be 0.53-0.57 in. (13.5-14.5mm) below the piston valve center mark on the float bowl

moj preklad: Hladina paliva by mala byt 0.53-0.57 in. (13.5-14.5mm) pod stred ihloveho ventilu oznacujucou znackou na plavakovej komore. (V mikrofichoch je pouzity vyraz needle valve pre ihlovy ventil ,supatko je pomenovane Slide/diagraph, takze ten Piston valve dost dobre nechapem)

Pripajam aj obrazky z manualu

Pozri obrázok
Pozri obrázok

cervena- naliatok-ryska
zlta- ihlovy ventil ovladany plavakom
zelena - tam by mala byt emuzna rurka, resp tam beha ihla od supatka

Podla vasej interpretacie, hladina ma byt pod ryskou tych 13.5-14.5mm? alebo zarovno?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (27.08.2010 0:53)


22.01.2011 20:44

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

stiv
 Čoprák 

Ikona

no ako už sa to podarilo aj ja mam taky problem daj vediet ak vieš pomoct dik


23.01.2011 11:28

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

dando
 Bahniak 

"vzdusnik" bol mozno na skode 120 ale nie na masine.

na karbeci mas srob zmesi a srob volnobehu/s pruzinkou/

podla farby sviecky nastav bohatost zmesi srobom zmesi.


26.01.2011 23:44

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

toto virago ostalo zahalene tajomstvom. Zavady na ktore som prisiel:
spoj podtlakovej membrany so supatkom
rozhodene hladiny
ostaval vysiet ihlovy ventil na zadnom karburatore
synchro

aj tak to stale nebolo ono, potom som volal s majitelom, ze si neviem dat rady, nech si pre to dojde. Robili sa tam este nejake drobnosti, tak sa isiel previezt, dosiel vysmiaty od ucha k uchu, ze tak to este neslo. V tp mal napisane 25kW, ako sa skrtili viraga a ci vobec som sa nikde nedocital, nenasiel som nic ani ked som hladal podla typu karburatora. A to som mal manual k 535ke

a vzdusnikom som myslel regulacnu skrutku obtoku klapky. sorry za terminus technicus, hlavne ze sme si rozumeli



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Triumph Tiger 660

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52327 | Včera: 133141