Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

snimac kluky BMW - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiusnimac kluky BMW - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Elektrika.

22.08.2010 10:42

snimac kluky BMW

Garganel3
 Turista 

Ikona

Caute.Idem Vás poprosiť o pomoc. Včera mi pravdepodbne odišiel snímač kluky na mojej moto (BMW R 1150 RS).Moto sa chová divne:špatne drží voľnobeh,stráca výkon,pri prudkom ubraní plynu striela do výfuku.Mate dakto s tím skúsenosti?Ak hej tak poradte.Moto má nabehané 28tisic km-poctivých.Poprípade kde by som kúpil diely?Zatial ďakujem.


22.08.2010 10:55

Re: snimac kluky BMW

majomi
 Edvenčr 

Ikona

skús tu poradia ti lepšie
www.bmwgs.cz/news.php 8-)


22.08.2010 11:00

Re: snimac kluky BMW

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Toto ? cgi.ebay.de/Zundimpulsgeber-BMW-R-850-1100-R-GS-R-1150-...


22.08.2010 11:14

Re: snimac kluky BMW

Garganel3
 Turista 

Ikona

Dakujem Brazel.to na tej foto bude ono...Pena cena,ale co uz,ked sa chcem vozit.Este mi aj zacalo na potvoru piskat dopravne cerpadlo...Dal som to za ulohu kamaratovy.Casto chodi do Rakuska a Nemecka...Keby pohorel ako sa dostanem ku tomu na tej stranke?Je to spolahlive?Je to nove?


22.08.2010 12:20

Re: snimac kluky BMW

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tu máš benzínových púmp na výber :
fahrzeugteile.shop.ebay.de/Motorrad-Kraftradteile-...

Veci nie sú nové , sú použité , ale testované na funkčnosť .


22.08.2010 12:26

Re: snimac kluky BMW

Garganel3
 Turista 

Ikona

prave o tom pisem na tej ceskej stranke.Ties tam mali podobny problem.Vyriesili to zrejme vymenou palivoveho filtru.Este cakam na ich odpoved.Lebo sa mi nechce zdat ze by tak skoro odyslo cerpadlo.Ono len piska.Brazel dakujem za pomoc.Dufam ze to vyriesim.Cim viac veci mas tak tym viac mas aj starosti....


22.08.2010 12:31

Re: snimac kluky BMW

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Len tak na okraj , ten senzor zapaľovania stojí asi dvakrát toľko ... (a možno aj viac :-( )


22.08.2010 12:39

Re: snimac kluky BMW

Garganel3
 Turista 

Ikona

Ja som ho pozeral na stranke www.motorworks.co.uk a tam stoji 149 libier.Tam so kupoval veci ked som bol este v Uk.Takze si myslim ze v Nemecku bude bud podobna cena alebo lacnejsi.Kupim jedine novy.Nema vyznam rozobrat moto a davat tam daky starsi.Zevraj tie snimace vydrzia len 30tisic km a potom sa musi vymenit.Keby som aspon vyriesil to cerpadlo len tou vymenou filtra.Filter mam.

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Garganel3 (22.08.2010 12:50)


23.08.2010 11:57

Re: snimac kluky BMW

marektm
 Edvenčr 

Ikona

Dosť pochybujem, že budeš mať problém v tomto snímači. Mal som niekolko BMW-R, aj poznám vela ludí s týmito typmi, maju najazdene cez 100tis, a nikto snímač zatial nemenil. Hladal by som chybu skor v palivovom systeme.


17.11.2010 19:34

Re: snimac kluky BMW

Garganel3
 Turista 

Ikona

Dakujem ludia za nazory.Velmi mi pomohol Raptor-je to skvely clovek.Problem bol v palivovom filtry.Bol zadubeny az hruza a to ma moto len asi 28000km.Takze benzin na nasich pumpach stoji za prt a to som doposial tankoval len shell a slovnaft.Motorka je uz ok,jazdi ako divoch.Milujem BMW....


09.08.2013 14:05

Re: snimac kluky BMW

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Snimac kluky ak odide, odide nasledovnym sposobom.. (dost neprijemnym)
Motorka nejde nastartovat, po chvilke naskoci, motorka zdochne, motorka chvilu ide, chvilu nejde.
Obvykle ak vychladne, ide nastartovat, potom zas nejde atd.
Niekedy dava iskru, ale nestrieka benzin, hoci tlak za cerpadlom a rozdelovacom tlaku je ok.
Niekedy naopak iskru nedava a benzin strieka.
Pricinou niesu obv. snimace (cievky hallovych sond) ale privodne kable, ktore sa v dvoch miestach v gumovych priechodkach natavia v plaste a tieniace opletenie sa prilepi na vodice.
Pri istej elektrotechnickej zrucnosti je mozne cely kabel repasovat, u cievok nahradit opadanu izolaciu buzirkami, zaletovat a zas to jazdi.
Neprijemny fakt je ten, ze u starsich R850R, ktore nemali chladic oleja externy, v prsiach je presne pod kladkou a hall sondami rozstrekovacie cerpadlo oleja, ktore ma za ulohu rozstrekovat olej po prednej casti prs, koli odchladeniu oleja.
Je to nezavisle na cinnosti tlakoveho mazacieho cerpadla a druhej casti obehoveho cerpadla chladenia.
Pod tymto miestom, pocas jazdy vznika dost velke teplo, ktore postupne nici izolaciu na kabli.
Problem je aj to, ze je to pod plastovym krytom.
Stretol som sa z tromi typmi zavad a to...
vyhriaty a polamany kabel od cievok
utraseny kabel a polamana izolacia v pripojovacom konektore
opadana izolacia na vyvodoch cievok, zvod na kostru.
Ani jedna zavada sa neprejavila na diagnostike, ani jedna zavada nebola stabilna, vzdy sa prejavovala nahodne, nedala sa odhalit meranim.
Ciastocne bez rozobratia sa dala odhalit pripojenim osciloskopu na vyvody cievok hallsondy, kedy sa obvykle objavil vibraciami cudny zakmit v sigale pri pridavani, alebo uberani otacok.
Niekedy sa to prejavilo v nepatrnom vynechani motora.

Jednoducha metoda ako prekuknut najprv upchaty filter paliva v nadrzi je odpojit z jedneho solenoidu striekacky privod od regulatora tlaku a strcit hadicu do flase, zapnut klucik.
Nasledne ak je slaby prietok, oproti raznemu vystreknutiou po zapnuti cerpadla, vymenit najprv filter paliva v nadrzi. Ak je totiz slaby tlak na vstrekoch, javi sa cely problem podobne.
Uplne idealne je skontrolovat manometrm tlak za cerpadlom, mal by byt okolo 3atm.
ak tlak po zapnuti klucika stupa pomaly, je iste, ze je to palivovy filter.
Niekedy vsak sa blbo prejavi aj opotrebene cerpadlo, prasknuta prepojovacia hadica v nadzi, medzi cerpadlom a filtrom, ev. vystupom do priruby, ale obvykle to byva pocut ako cudne pazvuky pri behu cerpadla a zapnutom motore.
Cerpadlo prakticky musi prezit motor/motorku, pokial sa neleju do nadrze uplne sracky, obsahujuce vela abrazivneho sajrajtu. *cerpadlo je rovnake ako vo felicii, golfe a pod.
Jeho vydrz sa rata na 300000km zivotnosti automobiloveho motora. Cerpadla sa robili v CZ od roku 1994, je to vyrazene na prirube do nadrze, kde je umiestnene cerpadlo, filter, plavak a reostat.





Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110269 | Včera: 224723