Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ked sme boli na výjazde vo Vernári mi motorka napísala f1a nechcela naštartovať.Po vypnutí a zapnuti kľúča sa všetko rozbehlo a tak sme pokračovali v ceste do Kubína kde sme prespali. |
Pod sedlom spolujazdca mas dijagnosticki konektor ten ked prepojis tak ti na displeji ukaze kod chiby a ten si potom pozri v manualy.ale ak ti smiem poradit tak choj na MOTORKARI.CZ daj si forum a najdi tl1000s a je tam kopec tem.Assassin ma odpoved na vsetko,uvidis |
BRDARIK vdaka za tip, co-to som tam nasiel, povedal by som ze sa mi viac-menej potvrdzuje ze je to v tom cerpadle...mam este otazku: |
na tom konektory sa prepajaju 2 kable medzi sebou, potom po zapnuti klucika ti to vypisa na displai kod chyby |
wotid.com/tls/content/view/54/60/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (15.08.2010 18:46) |
Práve som to prepojil -svieti- c42- čo je podľa tabuľky : |
ranni vtace dal doskace |
pozri a precisti vsetky pocasiu priamo vystavene konektory Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (16.08.2010 10:35) |
Som rad ze si to vyriesil,prepac dlho som tu nebol.Ale odporucam ti www.motorkari.cz |
toto som vyriesil ale: |
Ja som mal ten isty problem ked som kupil TLKU. F1, je problem z fuel injektion.Moj problem bol v tom ze som mal 1. vodu v benzine (vdaka uzasnej pumpe) 2. zhodil som nadrz dolu z moto, vytiahol von z nadrze cerpadlo, vycistil uplne zanesene sitko (v podstate filter) pred cerpadlom. Vycistil nadrz, vlozil naspat cerpadlo do nadrze, nahodil nadrz a problem bol vyrieseny. |
Nastavis volnobeh na 1200 otacok , no a ak ta palicka nie je v strede, tak treba povolit skrutky senzoru otocenia skrtiacej klapky, a otocit ho do toho smeru aby ta palicka na display bola v strede. Potom skrutky zase zatiahni . |
riki1 sak to jako vsecko v poradku,vdaka,ale naco to je,k comu to sluzi? |
No, myslim, ze k tomu, aby ten snimac bol v takej polohe natoceny, aby bol jeho rozsah plne vyuzity . |
Chlapi vdaka,sice furt neviem k comu to je,ale nastavil som dla navodu,motorka prestala sklbat okolo 3tis a strielat a slape ako svajciarske hodinky |
Jaaaaj, uz chapem co nevies (vsetko o tom snimaci) , tak to je predsa snimac natocenia plynovej rukovate a teda skrtiacej klapky , aby riadiaca jednotka vedela ako velmi chces akcelerovat a teda kolko benzinu ma vstreknut. Ona to este ale skombinuje aj s ostatnymi hodnotami ziskanymi s ostatnych snimacov. |
Inak nie je to F1, ale FI. A neznamena to fuel injection ale fault indicator. |
chrene to uz je na mna trochu moc-neviem ako sa to robi,ale v kazdom pripade vdaka za upresnenie |
uz sa to tusim riesilo aj na tomto fore. skus pohladat, neni to nic komplikovane. akurat treba zostrojit ten balancer co je cenovo tak 3 eura a casovo 5 minut. ja som prvykrat pouzil olej, teraz v nom mam vodu a je to rychlejsie a presnejsie nastavenie. samotne nastavenie - dole kapoty, nadrz a airbox, napichnes balancer na klapky, nastartujes a poladis skrutou. netreba na to vysoku skolu. inak na nete najdes vela navodov aj s obrazkami, na youtube aj video - vsetko po anglicky ale. keby si mal s tym problem, napis ss. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224346 | Včera: 246965