Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Na zraze asi po 3 borovicke som zistil, ze oproti susediacemu SVcku mi na motori nieco chyba. |
Zrejme si uz pozrel katalog nahradnych dielov, pripadne prirucku co? |
Pokial ti masine ide tak ako ma nic neries.. |
pochybujem ze vyfukove plyny by boli vedene v gumenej hadicke |
Nieje to nahodou pridavne spalovanie vyfukovych plynov? Do vyfuku je prisavany vzduch pre dodatocne zoxidovanie plynov za ucelom znizenia emisii. Na bulldogu mam tento system. Vacsinou to ludia odstranuju, bud kvoli zlepseniu priebehu motora alebo znizeniu teploty vo vyfukovom potrubi. Tie dovody su ale u kazdej masiny ine. |
funguje to ako ERG ventil na aute vracia plini aj ja to mam na dominatorovi |
predpokladam, ze je to PAIR Upravené 1 krát. Naposledy upravil mazopapagaj (11.08.2010 21:55) |
tiez sme to tipovali. Videl som to iba na tejto motorke, na ziadnej inej. Tak dobre, ze to tam nie je. |
na ostatnych je to vedene vrchom, trebars taka VTR to ma tahane priamo otvorom cez kanal praveho vyfukoveho ventilu a dalej cez ventilove veko, ale je pravda, ze to bolo na australskej ci akej verzii so svietiacimi dvojvlaknovymi smerovkami. Ale ten isty ventil pod airboxom tam bol. |
Mimochodom: Po odpojeni, motor ide lepsie do otacok, a ma trosku lepsi vykon. Ale moja skusenost pochadza z 1V mala kubatura 250ccm. Neviem ci pri tejto kubature budes citit rozdiel, ale ja, po mojej skusenosti by som to urcite odpojil. |
Ja som to tam na 2004 eSku nemal, ale musel by som kuk fotky... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42689 | Včera: 214733