Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, mám TA 2002. V jednom nemenovanom servise mi zavesili predok na taký servisný žeriav (menená predná guma), samozrejme tak nešikovne a nešetrne okolo káblov na riaditkách. V ten deň som zistil že mi nejde tzv. svetelná húkačka, na druhý deň mi už nejde naštartovať - imobilizér nezhasne ani s jedným z dvoch klúčov. Máte nejaké finty na ten imobilizér ? Reklamovať to moc nemám šancu - povedia mi menili sme gumy a ako to súvisí s imobilizérom ? Ani vlastne neviem na 100% či sa to náhodou zrovna nepokazilo... šlak aby to trafil |
S tym nic ine neurobis, jedine skontrolovat dokladne kabelaz. Asi ti viedli "lano" cez kable a nieco sa tam pošahalo. |
čítačka neberie signál z klúča ... skús otočiť klúč a pri zapnutom HISS stlač štartér, vypni spínačku a znova zapni |
Skúsim tú fintu so štartérom, ak nepomôže skontrolujem a premerám kabeláž... |
lubo628: to zaberie len ked to "na chvilu" zblbne. |
Tak som to opravil aj neopravil : skontroloval som napätie na tom bielo/červenom vodiči...bolo 13V, tak som ešte premeral káble od konektora pod vrchným plastovým krytom nad prístrojovou doskou (pokračOVANIE 4 KáBLOV OD číTAčKY IMOBILIZéRA K 32-PIN KONEKTORU NA RIADIACEJ JEDNOTKE) do prdele zapol som Caps lock... po napojení riadiacej jednotky to naštartovalo! Tak som vyrazil na "skúšobnú jazdu" . Na Bukovskej priehrade po vypití kofoly mi imobilizér nezhasol...ale nič - ako znalec som len odpojil a pripojil riadiacu jednotku a frčal som domov. Ale v Ružindole sme sa stretali s bratom na V-Strome brrrrr, nasledovalo odpojenie a napojenie RJ a rýchlo do TT do garáže. V garáži som riadiacu jednotku vymontoval a zajtra to skúsim odniesť do Hondy, či to nevedia nejako premerať. Na nete som zistil že niekde v Čechách predávajú túto vzácnu súčiastku za 3400 českých, bez imobilizéra. Zrovna mám teraz pocit že ten imobilizér tak nutne nepotrebujem. Uvidím čo povedia v Honde...a prípadne objednám od bývalých bratov Čechov. Ak budem múdrejší napíšem - možno niekomu ušetrím čas, nervy a peniaze. |
To co spominas je CDI a v CZ je to firma [www.ignitech.cz ], zvykne sa tam urobit studeny spoj. Niekto to rozoberie (prplacka, lebo suciastky su zaliate v zelatine )a prepajkuje suciastky a az ked to nepomoze riesi nahradu. |
Tak píšem ako to dopadlo : objednal som novú riadiacu jednotku od Ignitechu, je bez imobilizéra, vyšlo ma to aj s dopravou 151eur. Ale motorka šlape ako hodinky a som rád že som to vybavil rýchlo a nemusel som voziť motorku do nejakého servisu na prívesnom vozíku. Dokonca z tej riadiacej jednotky trčí káblik s COM portom, poslali mi aj CD so softwarom - ale neni som ladič tak to nechám tak, ak by som to teraz posral tak sa možem rovno hodiť pod nejakého rozzúreného Simsona. Ale prečo mi odišiel ten imobilizér - netuším. Zrovna deň predtým som vtedy išiel asi 30 minút v hustom daždi, neviem... |
milovin: |
Vidím že sa vyznáš, kukal som ten software - naozaj sú tam tie možnosti. Na CD mám aj taký súborček s nastaveniami pre Transalpa, som trochu prekvapený že obmedzovač otáčok je tam na 10000, a predstih : základný 5, potom to pomerne lineárne stúpa po 4000 otáčok na 35, ale potom až do 10000 je furt 35. Divné ? |
Máš možnosť programovania predstihu v závislosti od otáčok (po 1000ot/min, 0-10000 ot/min) až v pätnástich bodoch. Ale ako som písal, keď to ide, načo do toho šahať. |
Tak som to asi 2 týždne vydržal, ale dnes som slávnostne pripojil notebook ku kábliku na riadiacej jednotke a upravil som predzápal, hlavne sa mi zdalo že od 4000 do 5000 otáčok bol TA nejaký "hluchý". Dokonca sa mi zdalo že ťahal menej ako od 3000 do 4000. A okrem toho Superflanker písal že má byť 10/1300 a ja som tam mal 5/1500. Tak som po študovaní nejakých kriviek na nete zmenil pôvodné hodnoty : 5/1500, 15/2000, 25/3000. 35/ 4000 a potom 35 až do 10000 na : 11/1500, 16/2000, 21/3000, 26/4000, 31/5000, 32/6000 a potom 32 furt po 10000. Bol som sa potom narýchlo previezť, v menších otáčkach 2000 alebo 3000 sa mi to zdalo asi rovnaké, ale od 4 do 5 to ide určite lepšie. Nad 5000 zase ťažko povedať, lebo tam už Transalp tak ťahá že viacej nepotrebujeme, kto má TA vie o čom je reč. Ale aj tak by som ešte nastavil predpísané hodnoty, nemôžem to na nete nájsť, Superflanker nemáš náhodou všetky hodnoty predstihu ? |
Zial k inym hodnotam som sa nedopatral. Tieto dve hodnoty pokladaj za referencne. Mozes skusit este prestavit volnobeh a dat 10° pri 1100 alebo 1300 otackach, nakolko ide o predstih na volnobehu a ten je 1200+-100. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31272 | Včera: 242556