Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Jazdil som a prestali mi isť smerovky. Zastal, vymenil som poistku, vyskúšal či idú bez naštartovaného motora = OK, naštartoval = OK, ale keď som sa pohol potom znova prepálilo poistku. Prečistil som prepínač smeroviek kontoxom a trochu som dal doňho aj vazelíny, keďže náznaky dákej tam boli. Zhodil som kapotáž a prečistil kontoxom znova kontakty a aj viackrát povitiahol a zasunul kontakt a znova prestriekal. Baterka mala niečo cez 13V v kľude, keď som naštartoval tak stúplo napätie nepatrne a aj keď som pridal tak nepresiahlo 14V. Išiel som sa previesť a všetko fungovalo asi 20minut. Problém je ten, že na poistku je napojený aj klaksón a zároveň aj brzdové svetlo. |
Podľa mňa máš niekde skrat, možno prepálený drát teda izoláciu a holé vlákna sa opierajú o rám alebo máš odpojený a dotýka sa rámu a skratuje prekontroluj kabeláž no môže to byť aj niečo horšie . |
Skús prekontrolovať vodiče medzi alternátorom a reglerom, mne to pálilo tam |
Všetko ostatné v elektrickej sieti funguje, teda porucha musí byt v okruhu danej poistky. V smerovkách, prípadne v okruhy húkačky, či brzdy, veď len tú poistku mi vybíja. Kabeláž na prvý pohlaď vyzerá ,,eňoňuňo,, . |
_ _ _ relé smeroviek je pod prístrojovou doskou ... nenašiel som ho tam ja, ale manuál od moto v angličtine _ _ _ |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45928 | Včera: 140248