Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prosim vas pomozte mi niekto alebo poradte mi niekoho kto opravuje a nastavuje zapalovanie.Vypadla mi cievka indukcna cievka a pokazila sa tak som ju dal previnut.Iskru mi dava ale nechce nastartovat.Mal som to aj v servisi a ani oni si stim nevedia rady.Ze nevedia nastelevat predzapal.Co mam robit? |
Ja som mal taký istý problém na KX 125. Tiež som previnul, iskru hádzalo a nie nie natočiť, iskru hádzalo ale úplne niekde inde ako malo (tým myslím polohu kľukového hriadeľa). Nakoniec som mal šťastie kamoš rozpredával KX 125 tak som od neho kúpil zapaľovanie. Zistím od kamoša číslo na jedného maníka ten mi pomohol v tomto s Huqvarnou. Dám ti to číslo do súkromnej pošty. |
KX 500 . |
detail s ktorým som sa stretol - cievka navinutá opačným smerom a teda obrátená polarita impulzov z nej. odpalovať malo pri nábehu - kladnom impulze , ale novo vinutá cievka dávala ako prvý záporný impulz , takže CDI-čko malo chaos. |
to čo písal karol1 by som určite skúsil. To môže byť ten zádrhel. |
Ale ztej cievky mi ide iba jeden kabel a nie dva.Tak teraz co?Ja sa nejak neviznam v eletrike na motorkach a to nema ziadne svetla.To iba aby mi vyrobila prud.A Endurak mas pravdu ze ta motorka je sebevrach.Uz mi chybaju 4 zuby.A ta motorka si robi stebou co len chce |
4 zuby???? na rozete/hnacom kolečku alebo v ústach??? |
Na ustach.Ale co stoho ked uz 4mesiace stojim co to nemozem opravit |
nedá sa náhodou celá cievka otočiť "riťou napred"? |
Malo by sa to dať otočiť, ako píše Karol. |
A skus zobrat pajkovacku a prepajkovat drot co ide na kostru priamo na vodic co vedie zo zapalka a drot co je ne vodici zo zapalka pripajkovat na kostru-teda zamenis polaritu vstupnych impulzov ako pise karol 1.Malo by to pomoct jak ti to previjal niekto kto si dobre nevsimol smer navijania cievky alebo mu to bolo jednno..... Za skusenie nic nedas....vela stastia |
No v utorok si idem pro motorku do servisu a skusim to preletovat.Ja by som kupil aj novu tu cievku ale samotna sa neda kupit jedine cely stator a cele to stoji 16000sk.Mna by to ani tak nestvalo ale uz som tolko do toho investoval ze keby to vedela mama tak ma asi aj zabije .komplet GO som do nej dal spravit.A chcel by som si uz konecne zajazdit.Keby som aspon vedel ze kolko omov ma mat ta cievka alebo priblizne.Lebo ten co mi to previjal tak on mi povedal ze to bolo nekde prerusene tak to nemohol zmerat a navinul to od oka a povedal ze teraz ze ma 42omou.Je to dost alebo malo?A v servisi mi povedali ze vsetko je v poriadku iba nevedia nastelovat zapalovanie lebo nemaju manual.Tak ja som si ho obiednal z ciech tam predavaju manuali a teraz cakam kedy mi pride.Tam bude nieco ohladom toho zapalovania pisane?A dakujem vam zato ze sa mi snazite pomoct.Diki |
No predpokladám, že manuál by mal také čosi obsahovať. |
telefon - to v tom servise nemajú stroboskopickú lampu na kontrolu predstihu? keď by som aj nemal presnú hodnotu z manuálu , tak tam dám baj očko cca 15 stupňov predstih a zrejme nepôjde optimálne , ale pôjde.To už by bola otázka doladenia napríklad podľa farby sviečky.Opáčiť pridať ,ubrať ale aby si bol aspoň zhruba kde máš byť ,čiže kúsok pred hornou úvraťou a nie napríklad 25 stupňov pozápal , alebo v dolnej úvrati. |
Ja som to skusal uz doma vselijak natacat a vzdy po par kopnuti mi to iba strelilo.A dnes som volal do servisu ze si pridem preto lebo to tam uz je mesiac a oni mi hovorili ze skusali vselico ale marne a ze to zapalovanie tam mam z nejakej druhej motorky.Sice mne to tak nepripada ale aj keby to tam bolo z druhej motorky,sak ja som natom jazdil a islo to.No nemam pravdu?Keby sa dalo zobrat z prodajne na splatky tak to kupim aj nove.Tak by som si zajazdil.A dnes mi prisiel papier z posty ze si mam vyzdvihnut balicek na poste,to mi uz prisiel ten manual tak v pondelok pojdem preto a dufam ze dudem mudrejsi. |
ešte ma napadlo - problém so sýtosťou iskry . Chcelo by to tlakovú skúšačku , natlačiť na 15atm a tak odskúšať či dáva iskru .Iskru oslabuje aj to , keď je cievka ďaleko od magnetov . Medzi pólmi cievky a magnetmi by nemalo byť viac ako 0,3 mm. |
Karburator som mal do srubka rozobraty a precisteny a cievku som dal nadoraz k okraju k magnetu a aj som ju skusal posuvat dalej.A v servisi to skusali ten motor tlakovat a hovoroli ze to je v poriadku.Ja si myslim ze ta cievka nebude navinuta na tie parametre ake ma mat |
nemyslel som tlakovať motor - to som ani nepočul ,možno merať tlaky-kompresiu, ale sviečku dať do skúšačky , ktorá sa natlakuje a cez okienko vidíš , či aj v tlaku dáva iskru. |
karol1: mozno ma v motore okienko ako my na VORkach |
Cau Karol.Vcera som volal stym chalanom co robi v tom servise a hovoril mi ze skusal vsetko.Aj tie kabliky prehodit ze ci to nieje nahodou naopak navinute a nic.A povedal ze to zapalovanie tam je z 250 a ze tam mali akurat 250kawasaki tak vymontoval cele zapalovanie a dal ho do mojej a ze nic.Mna aj taka vec napada ze to nevie nakopavat.Lebo ja ked som to mal doma a skusal som to tak mi to ale po 5kopnuti strelilo a nemu nic.A clovek musi vediet jak po tom skocit aby spravne pretocil motor lebo to ma taku kompresiu ze lachky clovek to nenakopne ked to nevie.Ja som sa to ucil 3 tyzdne.Tak ja uz neviem.Nepoznas nejakeho odbornika co by mi to spravil?A ze aj skusal striknut do valca benzin aj starsprej a nic.Co to mam dat do srotu |
telefon ked to pojdes dat do srotu sa ozvy ja to odnesem za teba ale to nakopavanie svata pravda |
Hovadina, ked to vrčalo na 250-ke tak to musi aj na tvojej...Zozen radsej niekoho kto ma taku ako ty aby si sa mal od coho odrazit. Povie kolko to mam mat ohmov a hned si mudrejsi... Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (03.12.2006 19:05) |
Praveze som z jednim v kontakte co taku ma a mal mi to dnes zmerat ale pisal mi ze nema nato stahovak.Sak to ma najviac sere ze nech tam je zapalovanie z barceho ale ja som natom jazdil tak to musi ist.Podla ma chyba je v cievke.Lebo ten co mi ju previjal tak on ju navinul od oka lebo bola prerusena tak ju nemohol zmerat. |
A preco to treba stahovat? Na premeranie staci napojit na kontakty, nie? |
No hej ale on hovoril ze ma odomna novsi rocnik a ja tam mam zapalovanie s ktoreho idu 4kabliky a on by tam mal mat uz druhe zapalovanie a mal by mat 3 kabliky.Ja uz som stej motorky magor. |
jarro videl som na jar alebo cez leto toho motarda v avize aj som na nu volal bola to ona chlapik predaval samozrejme pridal nejake rozpravky o nej a samozrejme aj par tisic oproti povodnej cene |
ja som ju kupil na konci leta.Ale dobre ma ten chlapik ojebal.Na zadnej vydlici bola prasklina a on tam dal nalepku kawasaki aby som to nezislil ale jak to navlhlo od vody tak sa odlepila a zistil som to.A volal som mu a on ze onicom nevie |
telefon - keď môže zapaľovanie z babety fachať na napr. KTM 250-tke alebo huske wr 125 , tak zapalko z 250-ky na 500-vke musí ísť. |
telefon: ja som mal v mojej staručičkej RM500 zapko z babety a po čase robilo to presne to isté čo tebe. Potom som cez inzerát kúpil zapko z RM250 a motorka chytila na šupu. Elektrika je svinstvo. |
Ked uz vsetko zlyha tak si zozen zapalovanie motoplat napr.z CZ516 a dopasuj ho tam da sa zohnat cca za 2000sk a stacit ti bude pravdepodobne len nova priruba na stator (alebo len vyrezat zavity do bloku)a presustruzit rotor(ak mas doma sustruh tak do 2h sa vozis) a nastavenie je tiez jednoduche staci nastavit rysky proti sebe pri cca 15° pred hornu uvrat a potom doladit. Akurat si pomeraj miesto ci ti tam vojde. ale iba ak uz fakt vsetko zlyha ak mozes skus este zachranit povodne zapalovanie |
Karol.Diki zes mi napisal tie veci ze ci to maju.Ja som tam teraz volal a nemaju nic.A este to nevedia ani startovat.Oni to startuju na stojane a v botaskach.Tak to su frajeri.Mne sa to tak nikdy nepodarilo a pocitam ze je malo kto to dokaze.Ja musim mat krosacke boty a motorku si musim opriet o nieco,rozhumpat sa a dobre skocit.A ze tam dali aj z 250-kawasaki a nic.Zevraj to pasuje.Sak potom to musi ist,nie?Kde inde by bola chyba.A maju aj prodajnu a servis(ktori nech radsej zatvoria) v Bratislave a najdes ich na www.motostore.sk,ze aj oni nemaju od toho manual.Ze mi ho mozu obiednat za 3500sk.A ja som si ho kupil z ciech za 600cz a uz ho mam na poste ale idem si pren az ve stredu lebo praca mi to skor nedovoli.A nim ani nepoviem ze ho mam ale hovoril ze mam prist a mam to ze ja skusit nastartovat.Sem zvedavi kolko si vypitaju za taky servis.A ked nebude ziadne vychodisko tak to spravim z babety |
www.bikepics.com/pictures/048784/ |
Cau karol.Tady telefonov brat.Ja som si tak cital co ste tady vsetko pisali a chcel by som sa ta spytat ze do tej kawasaki 500 pasuje zapalovanie z 250 a ci to nato chyti ked je rozdiel v cievkach lebo oni maju mensie omi na tej 250.Mi sme mali z bratom(telefom)napolki tu motorku ale sme sa pohadali za nieco tak ostala mne a ja chcem 250 a tuto chcem prodat.Ja sa moc v motorkach nerozumjem.Diki |
iwan6 - prehodené ako komplet (stator,rotor,CDI) by malo fungovať , ale ruku do ohňa nedám za to , že ideálne.myslím tým vhodnosť predstihovej krivky , to by sa muselo zas len skontrolovať stroboskopom . Na druhej strane je pravda , že asi ani ja by som nedokázal využiť potenciál KX500 a keby išla len na 2/3 výkonu , tak by ho bolo až až. |
karol, to foto kde si vymákol, heh nič v zlom, ale týpek si najbližšie rozmyslí čo a ako.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil xpass (08.12.2006 8:37) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 171471 | Včera: 170738