Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, |
No snažil som sa na tom voziť ale ked to vytočím a pomaly pušťam spojku ako by som sa rozbiehal tak to skape. Na neutrali na voľnobehu to fičí v pohode. |
Keď si to zgenerálkoval, tak to nevytáčaj. |
Nemám to proste len zabehnúť? Na stojane to budem mať zaradím a nechám bežať. |
ked ide ale netaha tak mas zle nastavene zapalovanie. na pincli dost trva kym ho poriadne nastavis, a s tym neutralom by som tiez asi znova rozobral a pozrel. |
No tak som sa dneska hral s predstihom, ten neutral už ide ľahšie mam pocit. |
Možno vyčistiť/vypáliť výfuk? Alebo žeby bolo to koliesko z ojnice na spojku zle dotiahnuté? ..Ja uz fakt neviem... |
ako si vymedzil prevodovku ? Keď si zošrouboval bloky ľahko sa ti otáčala prevodovka ? Daj dole sekundárne koliečko zaraď neutrál a skús točiť nábojom čo trčí z prevodovky a je na ňom sec. koliečko. Ak pôjde ťažko alebo s tým ani nehneš tak máš v prevodovke o jednu možno viac distančných podložiek naviac a keď si to zošrouboval bloky sa stiahli a stiahli prevodovku a tá sa tým pádom nemôže voľne točiť . |
Chcem ísť na zraz na zemplínsku šíravu. Ako minulý rok ked sme prišli z Rumunska na pinčloch. |
Ten posledný príspevok nejdem komentovať |
chyba je v tom ze sa ti prevodovka v puzdrach a klukovka v loziskach tazko toci. to by maloist lahko otocit prstami. |
no tak možno to neni s podložkami, môže to byť kludne aj zlé osadenie ložísk ak sa priečia hriadele alebo ak si poškodil ložisko pri nahadzovaní do bloku, v provom rade si sa mal pri skladaní uistiť či máš ložiská dobre uložené a či sa otáčajú lahko, potom si mal len tak nasucho bez klukovky nahodiť prevodovku do motora a spojiť bloky len tak na sucho s papierovým tesnením a overiť si či je prevodovka v poriadku či nevyskakujú rýchlosti či sa dajú radiť či nemá prevodovka veľkú vôlu (či nelieta hriadeľ hore dole aj so spojkou) ak hej tak distančnými podložkami vymedziť vôlu a skúšať až bude všetko v poriadku, ako vidím ty si robil prvý krát GO a veľmi ametérsky bez manuálu . V prvom rade si si mal prečítať návod ako sa to má skladať kludne aj pre jawu 250 postup je ten istý a potom sa púšťať do skladania . Nerozoberaj to ešte ale zavolaj niekoho skúsenejšieho nech sa na to pozrie ale asi to budeš musieť rozobrať znova, ale rozoberaj to len s niekym kto to vie a naučíš sa popri ňom a druhý krát už nebudeš mať problém. Pionier dokáže veľa chýb pri skladaní odpustiť tak tzn. že ty si to musel dosť odfláknuť, kladivo a šroubovák nestačí . Ja teraz skladám závodnú ČZ a tam treba dbať na detaily ale ako sa vraví prioniera zgenerálkuješ aj za jazdy . Zober si manuál a skúšaj, každí raz začínal a učil sa na vlastných chybách . |
DUDO175, no máš pravdu ako si písal. Ja som pozeral nejaké návody na skladanie pioniera a nezdalo sa to ako problém. Ak možeš tak mi tu prilep nejaky odkaz na GO tej jawa 250 napríklad, neviem teraz nič vygoogliť narychlo. |
a ked si daval klukovku do lozoska v kartru tak si ju tam narazal???? ci si neporusil klietku a tym pridrel lozisko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil HonzoSK (31.07.2010 17:36) |
Smrtak pre neskúsených ano |
DUDO175 napísal som ti mail na tu azetovu adresu. |
ja si napriklad rad robim veci sam a ked sa nieco nepodari tak aspon viem kde sa da spravit chyba a naucim sa ju odstranit a predchadzat jej. Je pravda ze blbci sa ucia na vlastnych chybach, ale takto si to urcite lepsie zapametam ako keby mi islo vsetko ako po masle. Je ale uplne jasne ze nieco super zlozite ako napr. generalku prevodovky na mojej masine by som tymto systemom robit nechcel Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.08.2010 11:54) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151957 | Včera: 235300