Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Je mi jasné, ako funguje štvortaktný motor - na teoretickej úrovni Upravené 1 krát. Naposledy upravil palciatko (16.07.2010 23:57) |
Ano, niektoré animácie fungovania motorov to dokonca aj precízne znázorňujú. Skús zaloviť napr. BMW boxery Iskrí to v každej HÚ, teda aj na konci výfukového traktu... |
Toto dumalo v mojej hlave tiez.. podla mna hazde iskru dva krat.. ale potom pri nasavani by hodilo iskru a zapalilo zmes aj ked len stipku,ventil by ostal otvoreny cize by sa zmes chytila aj v karburatori,pripade v nasavani.. |
SSuminko> Pri nasávaní iskru nehádže. Hádže ju len v polohe pred hornou úvraťou danou predstihom. T.j. pri kompresnom zdvihu a potom pri výfukovom. Pri nasávaní ti ide piest dolu. A je to tak ako píše papiboy, hádže iskru 2x. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (17.07.2010 10:55) |
papiboy: |
bucha to aj vo vyfukovom takte, klasicke 4valce s klukovymi capmi presadenymi o 180 stupnov preto maju iba dve inducky na valce 1-4 a 2-3 |
veľká väčšina páli každú obrátku , čiže do kompresie a do konca výfuku . |
V akejsi odbornej literatúre som čítal,že ak motor hádže iskru aj do výfuku nielen pri kompresii,tak je to výhodné v tom,že sviečka má vtedy samočistiacu funkciu. |
no ja som na VN chcel opáčiť dva buchy tesne za sebou a potom 1a3/4(zhruba) ticho , no nedalo sa . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52707 | Včera: 114807