Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute chcem sa spytat či mi niekto nevie poradit ohladom prehrievania motorky KAWASAKI ZX9R . prejdem 5-10km a voda mi už vrie je tam vybrate vnutro termostatu tak či to nie je koli tomu že teraz to je vlastne priamo spojene s tou nadobkou na doplnovanie vody a nie je vlastne tdostatočny tlak v chladiči. poradte mi prosim vas ak o tom niekto niečo vie. DKUJEM VAM |
Mne to robilo na mojej ale len ked som stal alebo siel cez mesto, mimo mesta sla teplota v poho na 90. U mna bol problem ze som si v novej sezone neskontroloval ci je dost chladiacejh zmesi - nebolo dost :P, dolial som destilovanu vodu a uz bolo po probleme. |
To si iba dolial čistú vodu, alebo si komplet nalial čistú vodu? |
ze tam mas cistu vodu nemoze robit prehrievanie...bez toho termostatu by sa mala skor tazko zohrievat a nie prehrievat...nemas olej vo vode? alebo je len zle odvzdusnena Upravené 1 krát. Naposledy upravil bosch (15.07.2010 16:53) |
iba čistu vodu som nalialdo celeho chladiča. ale ked tam neni ten termostat tak nevznikne tlak v tom chladiči a či sa preto nehreje???? neviem |
termostat reguluje teplotu...nie tlak...termostat nie je kompresor...skus to najskor poriadne odvzdusnit... |
Nemrznúca zmes neslúži iba na nezamŕzanie vody, ale plní aj iné funkcie - antikorózna ochrana, mazanie cerpadla, zvyžuje teplotu bodu varu.. |
aj tak mu to vyvari...to nebude tym...ak to nieje zavzdusnene tak je tesnenie pod hlavou v prdeli |
skusim dat tu nemrznucu a neviete kde by som kupil len to vnutro termostatu???? |
nemusi...pokial nie je poskodene pri olejovom kanali bude ti len fukat do vody a to bude sposobovat vyvaranie za taku kratku dobu...co to by ti mohlo prezradit ak by si na nej odmeral tlaky vo valcoch... |
dolej tam nemrznucu zmes,vacsinou sa to miesa 50:50 s destilovanou vodou..v tychto horucavach neni problem dosiahnut bod varu vody,co je 100 stupnov..nemrznuca zmes ti zvysuje bod varu...takze tu nemrznucu zmes by si tam mal dat urcite,nalievat tam cistu nedestilovanu vodu je totalna hlupost.....maximalne tak na nejaky dojazd domov,nie to pouzivat stale.. |
Voda pri vyššom tlaku vrie pri vyššej teplote.Napr.v chladiacom systéme pri 125C. |
ked tam nemas termostat,jedine co moze byt tesnenie pod hlavu v prdely,na 100%,za taku kratku dobu jazdenia 5-10km nic ine tam nemoze byt,aj keby si do chladica nastal,ti to bude chladit,aj cista voda,ale po case sa vypari,ale nie po 10km,treba nove tesnenie pod hlavu chlape |
anoro,konecne niekto kto vie o com je rec....s tou nemrznucou si moze momentalne tak akurat kloktat... |
a ked prejdem tych desak kilometrov a necham motorku vychladnut tak mi tam chybalo 3/4 litra vody.že mam najskor skusit odvzdušnit , neviete poradit ako sa odvzdušnoje . DAKUJEM VSETKYM ZA RADY |
Termostat je vlastne "tkakový" uzáver vodného systému.Daj tam najskôr termostat a potom špekuluj. |
pibroch: |
skocil som do spalne a pri posteli mam v knihovnicke aj knizku - Mario Rene Cedrych - Skoda Favorit...bla....udrzba a opravy. |
pibroch: |
jeden ventil odpusta zo sustavy tlak, aby nepresiahol urcitu hodnotu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pibroch (17.07.2010 18:57) |
pibroch: |
chladiaca kvapalina zohrievanim zvecsuje svoj objem a vytlaca vzduch |
pibroch: |
nerozumiem tvojej otazke. |
pibroch: |
nemusis sa ospravedlnovat. |
pibroch: |
odpoved najdes na webe. |
mam ten isty problem...Takze co je vlastne verdikt? odvzdusnenie alebo tesnenie hlavy valcov? dnes mi to len tak z nicoho nic zacalo vriet...a to som bol pred tyzdnom na 200km vyletiku a vtedy sa neprehrieval |
Ja by som nalial čistej vody, odvzdušnil chladiaci systém, naštartoval a pozeral na stojane kde sa Ti tratí voda a prečo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (10.05.2012 22:41) |
prve co ma nas napadlo bol termostat...ten sme vybrali..ale po par km zase horuca motorka...pravdaze tam lejem len destilovanu vodu ...ale priznam sa ze odvzdusnit sme zabudli takze zajtra rano odvzdusnim prebehnem par koliecok po meste a ked bude ok tak sa ide na vylet no ventilator mi nejde...este treba zistit preco |
podla mojho nazoru ci je tam termostat je alebo nie tlak sa podstatne nemeni - termostat po zohriati kvap. v motore zaradi do chladiaceho okruhu chladic. Ked ho vymontujes akurat sa ti neskor zohreje kvapalina v motore ( auto ti zacne neskor kurit). Ako tu uz pisali asi to bude tesnenie pod hlavou: voda v oleji - "kakavko" na olejovom viecku, tlakuje Ti cely kvap. system, stale vyviera, chyta na 3 valce a po chvilke sa chyti aj stvrty - to su moje osobne skusenosti |
Kawasaki je znama tym ze prdne tesnenie medzi 2 a 3 valcom hlavne prva generacia zx9r-ky, ak mas 98 tak je to druha generacia ale to neznamena ze to nemoze byt to iste. Treba vybrat motor zobrat hlavu dat prebrusit , posledna co som robil bola 0,1mm prehnuta, davam brusit aj valce pre istotu. Predposledna zx9r co som robil mala prasknutu vlozku valca, original Kawa, to som videl po prvy raz v zivote |
uplne najprv prve si skontroluj vodne cerpadlo ci nema odtrhnutu vrtulu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 245163 | Včera: 152517