Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, Upravené 2 krát. Naposledy upravil somorastik (03.07.2010 12:43) |
coooo nepomohlo nahriat jak mozne sak na pionieru to vzdy zadralo a nalisovat ked ju dobre uchitis nebude problem ale ked budes lisovat tak nahrej to lozisko aj tak |
A kúpil si ložiská také ake tam maju ísť ? Ja som to robil takto nahrial som karter tam kde ide lozisko šupol som ho tam potom som nahrial lozisko a normalne som nasadil kluku Ale ktorý karter uz davas prvý ci uz druhý Do prvého ide pekn sadne ale ked dávas druhý tak musis opatrne lebo tam kontrolujes aj ostatne loziska ..... daj vedieť .... Hej a ešte som zabudol nahrej lozisko a kapni tam olej malo bi to ist lepsie! |
kľuku daj do mrazničky, ložisko vlož do bloku motora a celé to nahrej (karter aj s ložiskom)... tá kluka tam musí ísť... ale ja to robím tak, že dám kluku do mrazničky, blok ani ložisko nenahrievam, len vložím kluku do jedného kartru, potom to prikryjem druhým (normálne ako keď skladáš motor) a z dlhšími šróbami to potom sťahujem, až sa bloky nespoja...keď po kluke nebudeš tĺcť kladivom, nemalo by sa jej nič stať... |
dakujem za odpovede. Ložiská su spravny typ. Do kartru išli ako pomasle ked som ich dal do mrazničky a karter nahrial ale táto kluka ide velmi tažko, trochu sa mi ju vždy podarí zasunut ale nie celu, dam vediet ako sa mi to podarilo zlozit. |
Ak su loziska spravne a nepomaha vsetko to, co bolo napisane, skus trosku smirglom prebehnut osky klukovky. Mozu tam byt malicke nerovnosti, ktore Ti zabrzdia loziska. Najprv by som ale asi vzal '' sublerku'' a presne by som zmeral priemery lozisk a osiek, aby som vedel, kolko je rozdiel. Na oskach meraj tam, kde ti to nejde dalej a potom nedaleko od klukovky. |
To je zvláštne Ja som dal ložisko do kartera nahrial ho kdpol som do neho oleja a kľuka pekne ľahko sadla dnu Potom si zložíš prevodovku zase daś loziská do druhého kartra nahreješ kapneš olej no pred tým das tesnenie alebo Gasket a poriadne nahrej tie ložiská a pekne pomaly vsúvaj karter sem tam si to môžeš priklepnúť kladivom ale najlepśie gumeným. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 203861 | Včera: 163208