Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám XT 600 tenere rv 89 a ma tam problém s klepaním motora... poradte čo tam može klepať ventily alebo kluka , piestny cap.?? Co zvykne na xt 600- kach najskor odísť??Klepanie ide pravdepodobne z valca.Poradte prosím. |
ja som mal xt 600 89 a este aj mam ale 2001 na starej mi klepal cap a to robi na kazdej starsej je to proste velky tlak na 1 piest akurat sme pred 2 dnami menily jednemu valec po vybruse cap a kovany piest.Na mojej klepe cep uz minimalne 3 roky a ziadny problem ja som ju malk 2 roky a kupujuci ju ma rok a vytaca ju jak nepricetny ja by som si stym hlavu nelemal.Ked tam das novy cap aj tak je uz ojnica vyklepana. |
ked nevies skade ide klepot zober drevenu palicu (najlepse porisko) priloz jeden konec na valec a druhy na ucho...budes pocujemne klepkanie..taky pekny zvuk :D moja xl 500 klepala cela ..dal som new cap nastavil ventily a uz ide pekne Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atomix (18.06.2010 17:14) |
presne tak ja som na mojej xt 600 z 89 menil cap vymlateny bol statocne ale aj ojnicne oko ci jak to nazvat :D aj to bolo do elipsi, ventili klepu aj budu klepat, inak tiez som pocul, ze tie starsie motory vyrabane v japonsku su neznicitelne, ze "vraj" ked ich robili v nemecku uz to nebolo ono |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123247 | Včera: 171633