Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte, Upravené 1 krát. Naposledy upravil zx6rko (11.06.2010 12:05) |
lol, ja som raz podradil, a tak to treslo že som v speťáku hladal motor ale nič sa nestalo. No odvtedy si dávam pozor |
to sa mi nejak nezdá... veď keď idem tvrdo na brzdy tak podraďujem odušustrelenú a to ti poviem že to nie je ani 5 ani 7 tisíc ale kľudne aj 9... prvý raz počujem o takomto niečom. pozri ten manuál na prvej strane či tam nemáš napísané Royal Enfield... |
prípadne aj keď idem predbiehať tak pri akcelerácii si podradím tiež kľudne aj keď tam mám čo ja viem 7.000 ot... |
romica vsak to, je to tam definitivne napisane, preto sa aj pytam. Original anglicky manual k mojej ninji. Nechapacky. |
podľa mňa v Kawasaki nevedia nič. my ti poradíme lepšie... kam se hrabou inženýři z Japonska, vždyť nám nesahaj ani po prsa... môže to tam byť kôli tomu aby nejaké jelito neohrabané to tam nekopalo len tak... veď to tiež treba s citom, prípadne s medziplynom |
'medziplyn' davam, ale vzdy cakam na tu 5000 lebo som z toho zmagoreny |
Ide o rozdieľ v otáčkach.Pri radení dolu daj medziplyn, aby sa zrovnali otáčky motora s otáčkami prevodovky.Šetríš motor,prevodovku a hlavne ti nešmykne zadné koleso. |
egreš - šetríš toto všetko len spojku moc nešetríš... ja tiež tak jazdím... |
ale smerom hore pod plynom ju zasa ušetrím - to kopem bez, ide to lahúčko |
zx6rko - ak mas - co myslim ze mas - AntiHop spojku a nie si "jelito" ako bolo napisane hore tak to neuskodi tebe ani moto ... cisto teoreticky |
je to UPLNE individualne |
Vader nac si prispieval ? mas nejaky problem ? ak nemas co povedat daj si odchod... a nespamuj tu... |
A teraz mi prosim Vas vysvetlite ten medziplyn. Naco je to dobre na motorke a ako ho robite. Len vymacknete spojku a pridate plyn, ci hodite tam neutral a potom pridate. Viem, ze ten ozajstny sa dava pri neutrali ale stale nvm kvoli comu sa na motorke dava. Dakujem za odpoved. fjung... |
No neviem ja mám limiter pri 10500 otáčkach a preraďujem so spojkou hore a so spojkou dole a keď idem paľbu tak to tam kopem hocijak:D |
ten medziplyn by zaujimal aj mna. |
janoval: Tym plynom ked tam mas hodenu rychlost vyrovnas otacky motoru na take ako ma prevodovka. To znamena ze setris spojku a netrha ti to moto. Ked podradis napriklad o 2 dole skus hned rychlo pustit spojku jak ta to trhne. |
Janoval - suhlas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheTraveller (11.06.2010 21:41) |
TheTraveller |
necital som vsetko, ale co sa tyka medziplynu, tak myslim, ze ten sa poziva akurat tak na V3S-ke, kde nemas synchronizovanu prevodovku a tak pri podradovani musis medzi jednotlivymi stupnami zaradit neutral a vyrovnat otacky prevodovky a motora...myslim, ze kazdy z vas tu ma motorku so synchronizovanou prevodovkou, takze moj nazor je, ze ten medziplyn aj tak davate zbytocne... |
Mathias - ak mi ukazes synchronizovanu moto prevodovku platim ti cely vecer chlast |
neni to ani tak medziplyn, ako "prehrabnutie" plynu pri podradovani - vyrovnanie otacok.. bez toho sa pri vyssich otackach blokuje zadne koleso a motorka krasne tancuje. Nemusis sa s tym zaoberat pokial mas antihop spojku.. |
sorry chlapi, doplietol som sa... no nasiel som o jednu, o ktorej tvrdia, ze ma: Bajaj Wind ...neviem, co je na tom pravdy... |
pocuj mathias - Bajaj Wind ma constant mesh prevodovku cize taku ako aj vsetku ostatne biky na svete,nesynchronizovanu sekvencnu. Strarsie biky mali aj sliding mesh prevodovky - CZ napr. a boli aj pokusy o automaticke prevodovky ale VZDY boli bezsynchronne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheTraveller (13.06.2010 0:19) |
Ked podradzujes styri stupne dole tak v ziadnom priprade nebrzdi zadnou brzdou, lebo ti bude zadne koleso hadzat jak svina |
Alebo naopak - ak brzdis nadoraz tak nepodrad naraz o 4 kvalty a nepusti potom spojku,tam ta ani anti hop nezachrani,aspon v tazkom naklone urcite nie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27835 | Včera: 210936