Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prosim o radu... nedavno som dotrepal KTM 520EXC r.v. 2000 a z nicoho nic ide doslovne "kadejako"... Studena chyti aj bez sytica normalne, ale ako nahle sa zohreje a chvilku postoji tak uz je to problem... a zase ked je zohriata zhasne a hned do nej kopnem tak nastartuje... Bateria je vybita tak zatial to toho len kopem, ale podla mna by to malo chytit aj na nakopavacku bez problemov... Na neutrali po prudkom pridati plynu motorka zhasne a vo vyjazde z nizsich otacok po prudkom pridati plynu striela do vyfuku a straca mohutne vykon (ale nerobi to stale)...A to strielanie je aj za normalnej jazdy ked uplne uberiem plyn (motorka si streli zo dvakrat do vyfuku). Co s tym? Karburator? |
no tak chlapy nikto neporadi? mohol by aspon niekto dat link kde zozeniem nastavenie karburatora v slovencine alebo cestine??? |
ake chces specialne nastavenie? |
no komplet nastavenie karburatora... Nasiel som v manuali zo tri skrutky ktore treba postelovat nie? Jedna je zo spodku karburatora a dalsie dve pod tou prirubou... Ta skrutka zo spodku je srob na zmes? ten treba zasrobovat uplne na doraz? A ihlu dat na 3-4 od spodu ci od vrchu? Proste motorka blbne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peters (25.05.2010 21:28) |
Nasiel som manual ako to zostelovat len je v anglictine, pomohol by mi niekto z prekladom, lebo ja nie som taky frajer aby som to zvladol a prekladac mi pise same kraviny tak to nema zmysel... Mal by tam byt ten karburator co je na obrazku a v manuali je este jeden z oznacenim: FCRMX 37/39/41 |
vyzera to na klasicky keihin fcr |
akoze viac menej to ovladam ktore je ktore, ale ake nastavenie tam ma byt??? |
u kazdeho je to ine, musis skusat kedy to lepsie ide |
no to som myslel ze napises... je to predsa len uz jazdeny stroj nic tam neni nove... Tak budem teda skusat, srob zmesy bol vykruteny na 2,5 otacky a ihla bola na druhom zareze od vrchu... skusim cosi pokrutit, vycisteny je, sviecka filter novy... Boha musi ist, len som nemal na to cas. Ty si mal, alebo mas KTM ? Inak dik ze sa mi venujes aspon ty... |
nemal ale mam podobny typ karbecu Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (28.05.2010 18:18) |
jaaj... sakra ale ja to nemozem stale poriadne zostelovat, poradte niekto kde moze byt chyba... Karburator dvakrat komplet vycisteny, uz mam aj baterku a stale nechce poriadne chytat ked sa zohreje a potom chvilku "postoji"... Ihlu somzodvihol na ten treti zarez tak motorka uz po pridati ma zatah dobry, ale stale striela do vyfuku ked pridam plyn a nasledne ho uplne uberiem (sem tam aj plamen z vyfuku vystreli), to asi nie je normalne ze? NO hlavne ten teply start je nanic ozaj poradte prosim niekto co s tym moze este byt. |
strielanie do vyfuku je normalne ked poriadne pridas a hned uberes. |
no tak ventili to nebudu... Dneska som ich prekontroloval, su v poriadku. Skor este ten karbec, ale aby som nedokazal dat jednu skrutku do poriadku to nechapem... Inak skrutku volnobehu mam vykrutenu uplne a volnobeh je akurat, tak to mi nejde do hlavy a este k tomu ked sa motorka zohreje volnobeh je nedostacujuci... Strielanie do vyfuku trosku pominulo od vtedy ako som zodvihol ihlu, ale dneska mi dochadzal benzin kym som prepol na rezervu tak to zase zacalo strielat ako blaznive... To znamena ked mi to striela aj pri plnej nardzi ze je chudobna zmes??? A este jeden problem... starter. ked nakopavam tak citim odpor startera dokonca ho pocujem ako ho pretaca... niekedy aj pri zaradenej rychlosti "dole kopcom". Moze byt volnobezka alebo nieco podobne na figu? |
mas velmi bohatu zmes !! a popri tom ti nedoteka dobre benzin ! |
bohatu zmes? tak skrutku zmesy treba pritiahnut alebo povolit?a benzin doteka dobre vsetko ciste, ale asi bude nizka hladina, skusim na to pozriet.... A volnobeh drzi paradne ale iba kym je motorka studena alebo len trosku zohriata... ako nahle ju viac zohrejem tak uz to blbne, uberiem uplne plyn a zdochne...a ako som uz pisal tak skrutka volnobehu je vykrutena na maximum (nechapem tomu), ved to by malo byt vykrutene na par zavitov nie? |
ihlu si dal ako ? neni moc dole ked skrutka vulnobehu je uplne vykrutena |
ihlu som uz spominal... Na tretom zareze od spodu a motorka ide o moc lepsie po pridati plynu ako pred tym... A pred tym bola na druhom zareze od vrchu, po pridati len strielala a vynehavala a este k tomu volnobeh bol na tom podobne... Ako s tou zmesou? V manualy som nasiel ze racingove nastavenie skrutky bohatosti zmesi davaju na jednu stvrtinu otacky...?Je to po anglicky tak neviem presne ci som dobre vycital.Ja som to mal pred tym na dve a pol otacky, teraz asi o jednu otacku menej a ide o dost lepsie, len stale to nie je ono... |
no mne sa to nezda skussal si asi vserko ! a este nieco ked je tudena nastartujes kolko ti ide dobre mislim cas a ked sa zodreje totalne blbne ? |
mne sa to tak isto nezda, nemozu byt uz opotrebovane trisky, alebo tie ventile podpalene? Vsetko som ale urcite nevyskusal, je tam strasne vela toho co moze blbnut... A studena proste chyti bez problemov aj na prvu supu a cas kym ide ti neviem povedat... proste ked jej dam zabrat vo vyjazdoch a potom zdochne uz chyti len na roztlacenie... ale ked idem len po lukach a chvilku zastanem zas nastartuje pekne...Mozno aj v tom startri je chyba.. |
A sakra tak nakoniec bude chyba asi niekde v elektrike... Dnes som presiel cez vacsiu kaluz kde vodu roztreklo vsade naokolo a motorka po pridati plynu len strielala a vynehavala... Je tam nieco haklive na vodu?co mam pozret, zas taky elektrikar nie som... nakoniec moze byt aj zapalovanie zle ked za tepla nestartuje nie? |
mozes mat prerazenu cievku,alebo fajku alebo aj zle cdi....sviecku si menil? |
zapalovanie bolo ze vraj menene, ale ja neverim nikomu takze moze byt aj cosi z cievkou, fajka vyzera byt fajn a sviecka nova to som tu spominal... To zapalovanie je v oleji???je to dost divne a neviem ci to zmaknem sam doma opravit, zas tolko sa do odbornych veci nevyznam, ale zase nepoznam ziadneho solidneho mechanika na slovensku, teda jedneho hej ale ten nema cas a byva moc daleko... zatial ma kazdy len odrbaval (motorka nesla a prachov som im natlacil ze az...) |
no teraz som si spomenul ze kamaratovi na xr650 robilo podobne co tebe niekedy mu nijsla ani za studena a vies de bol problem ? v elektrike ! |
pochybujem ze tam bude tolko pilin,pozriem to, ale skor skusim premerat stator... Poradte niekto ake to ma mat hodnoty? Pripadne priruby na karburatore? |
a co poviete na toto? |
Nikto nevie ako nastavit ten senzor? Mohol by ale niekto aspon upladnut cesky alebo slovensky manual... |
Peters> V manuále by mala byť hodnota odporu, ktorú má TPS pri určitej polohe škrtiacej klapky. O slovenskom alebo českom manuále môžeš tak snívať. Pochybujem, že existuje. |
no jasne ze to tam je popisane,skusal som to aj prekladat, ale akosi moje hodnoty s tym akosi nesedia... Zda sa mi ze tam je spominane aj nieco o vynasobeni nameranej hodnoty atd. Vedel by si mi to prelozit nech to mozem nastavit? |
Peters> Píše sa tam toto: |
Diky moc, ochotny si ty clovek, mas to u mna... Sakra ale akosi mi ziadna taka hodnota nevychadza, zeby bol zle zostelovany volnobeh? |
Nie je zač. Fúúú tak to ti neporadím, nikdy som to ešte nenastavoval. Mám síce rovnaký karburátor na Yamahe, ale motorka mi ide našťastie super. |
no zatial neham TPS senzor asi napokoji, dneska som sa chytil rozobrat motor a zistil som nie moc pekne veci... ventili zasekane (uz boli robene), na magnete vela bordelu co spominal jawa222 , dokonca perko na magnete bolo urvate, sitka zapchate bordelom, filtre tiez... No hruza, skusim to porobit, nove loziska, gufera a potom mozem stelovat karbec... sakra |
Fúúú tak to nasere, ty máš nejaké šťastie na tie motorky. Skús obvolať predajcov KTM na Slovensku, diely by mali mať určitú odporúčanú cenu a uvidíš ako sa od nej odkláňajú. Prípadne ešte www.partsdepot.cz. |
no veru ani nespominaj, nasraty som, ale co uz proste na slovensku je to tak, inak ze vraj to bola motorka po GO... Dik za stranku ta je paradna, len tie ceny... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235876 | Včera: 137897