Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Urcite sa to stalo skoro kazdemu.... Startujem, aku nepusti.... Nepretoci motor! Co v taky cas???!!! |
moja bude mat v juni 13 nejakym zazrakom tiez yuassa. |
@Reeko: tak bud progresivny a vymysli nakopavacku ccc motoriek s elektrostarterom... |
Ja sa spustím z kopca. |
@Jarik: mne tiez ludia nechcu verit ze tam mam baterku odo dna narodenia motorky... az ked uvidia tie ciselka vyrazene priamo na baterke, tak im pada sanka.. |
Tiez by ma zaujimalo ci niekde v servise nemaju nejaku skusacku, ktora vyhodnoti stav baterie. Ci je nutna vymena, alebo je mozne to este nejak naformatovat do pouzitelneho stavu. S tou svojou som si nie isty. Po zimnom nabiti ficala, ale ked som mal dlhsiu prestavku (tyzden som nejazdil) tak zdochla (nie do uplne mrtva, ale nevladala uz pretocit). Nabil som a zasa ok na dva dni, ale potom zasa prastavka a zasa zle. Neviem ci je to blbou Lidl nabijackou, ale pozical som si po prvom vybiti inu a tiez to iste. Ale aj ta bola nedefinovaneho povodu. Skusal som to nechat na Lidl nabijacke aj dva dni a stale ledka informujuca o nabiti nechcela tuto infosku potvrdit. Mozno aj otazka na DJkorku, ktory sa s elektronikmi myslim celkom kamarati. |
Jarik: keby bola ročná alebo dvojročná a mal by si ten problém s vybíjaním, tak by som mal pár rád. Ale takto len jednu. Kúp novú a máš na ďalších 12 rokov pokoj . |
@hopyke: viem, ze normalne sa aku meni po max. 5 rokoch! Vacsina technikov sa zhodne, ze ZIADNA NOVA baterka nevydrzi tolko, ako povodna, fabricka... |
no ono existuje nato liek. vola sa to desulfacia ,bud elektrochemicka, alebo cemicka, a vraj to dokaze vratit az 80 percent kapacity baterie. kedysy davno sa dal vraj kupit pripravok sovietskeho povodu(mecta) ktory si dal do baterie, a ta ficala veselo dalej, aj ked predtym bola skoro uplne mrtva. |
moja yuasa mala 10 rokov a keby mi ju nespali chybny regler, tak by este daky rok vydrzala. Nieco na tom bude |
Jarik : a nielen pri baterke to platí. Aj pri brzd. doskách, kotúčoch, reťazový kit, rozvodovka, oleje atď, atď, atď. |
@ARPAD: existuje...."kedysi davno sa dal vraj kupit pripravok sovietskeho povodu(mecta) ktory si dal do baterie, a ta ficala veselo dalej, aj ked predtym bola skoro uplne mrtva." VRAJ, ked do Ni-Cd akumulatora nalejes H2SO4, zvysi sa kapacita minimalne 2x!!! Da sa to kupit aj dnes cez Ebay pod nazvom "Ziva voda, alebo Kamen mudrcov"!!! |
ja som si to nevicucal z prsta. ked trepu ludia bludy, tak im pomaham. ja som to nikdy nevidel, a ani nikto zo znamych to nikdy nemal. no ale co ked pisu pravdu, tak to potom mohlo zachranit skapinajucu bateriu,nemyslis??? |
"Mecta" bol chemicky desulfator. Podobne nieco vyrabala niekedy Spolana Neratovice pod nazvom "Desulfator Expres". Jediny problem bol ten, ze to fungovalo len na zosulfatovanych akumulatoroch. Stari soferi rozpustali siran olovnaty nabijanim malym prudom. Vyliali kyselinu, naliali destilku a nabijali prudom cca 1/50 C20, az kym nestuplo napatie na 16 - 16.5V a neplynovali vsetky clanky (niekedy aj par tyzdnov). Potom sa destilka vyliala, naliala sa kyselina a baterka sa normalne nabila. Samozrejme vtedy boli inaksie baterky (hrube elektrody, vela cinnej hmoty). Napr. motorkova 3M14 mala len 3 elektrody v jednom clanku. |
Myslim, ze tu nebude vela motorkarov, co maju klasicke Pb-aku.... A do NiCd, ci gelovej mozes navrtat akurat dieru a naliat zivu vodu....Alebo polozit kok.... Funkcnu baterku dobijes po par desiatkach km.... |
Jarik: vsetci tu maju Pb akumulator. Aj ked nie prave klasicky klasicky ;) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52052 | Včera: 120897