Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ma niekto skusenosti so zamenou karburatora ? Chcel by som vymenit klasicky plavakovy karburator za podtlakovy (ci ako sa vola - ten co ma tie membrany), nakolko musim pootocit motor, a tym padom tam nemoze byt pkavakovy. Ako mam postupovat? priemer alebo nieco ine??? Ked dam karburator z 250 cm prec a dam membranovy z 250 bude to v poriadku? |
Si hodne vedľa s pojmami, ale kľudne si to vymeň - dôležitý je podobný priemer difuzoru |
A este mam jednu otazku, ked motor otocim uplne o 180 stupnov tak, ze vyfuk bude hore, moze to tak byt? karburator ide totizto rozvno do klukovky. |
mam dve otazky: |
Je to motor 2 T z minibike, tak je ten karburator nie na valec, ale do bloku motora. a potrebujem ho postavit sikmo, cize potrebujem vyriesit dve veci, dat tam karburator taky, aby nadrz mohla byt nizsie cize taky ako maju motorove pily, a najlepsie to vychadza ulozenie tak, ze vyfuk sa dostane hore. lenze potrebujem vediet ci to vsetko bude fungovat, lebo potrebuje zvarit konstrukciu na to. A ked to nema fungovat, tak naco budem zvarat konstrukciu na to. Ked to budem musiet vyriesit inak. |
ak som dobre pochopúil ako to chces tak ti staci otocit len valec a urobit tam par uprav... |
No, už sa mi vyjasnieva |
No, nepotrebujem otocit valec, otocim cely motor a namiesto obycajneho plavakoveho karburtora dat ten podtlakovy a motor postavit kolmo dole, aleho otocit tak ze vyfuk nebude vyustovat dole, ale hore. To si mylslim ze my malo chodit a nemal by byt problem, ked vyfuk bude vyustovat hore. Len ten karburator mi robi problem, lebo ten podtlak neviem odkial zobrat, ked ten karbec je priamo na klukovku. Teoreticky som to vyriesil, ze by som tam mohol nechat aj obycajny karbec, ale zas mam problem, ze nadrz je dole a nemam ziadne cerpadlo ako doravit tam benzin. |
ja to nechapem: |
Jaj jaj chlapci, vidim, ze vacsina tu len na motorke chodi a dolieva benzin |
ach jaj...radsej nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (21.05.2010 18:18) |
janoval: Nechel som sa nikoho dotknut, ano mam mail na azete ale nechapem, co to ma spolocne s tym. Motorov som videl uz dost. Kedze si to radsej vymmazal co si napisal, tak len ti upresnim, kedze ty si motor z minibiku asi nevidel. Prevodovku nema, spojka je priamo na retaz (je odstrediva) cize nema ziadnu prevodovku a nema aky olej vytiect z prevodovky. a tym ze je to 2T (dvojtakt) tak nema ani motor olej ale maze sa zmes benzin a olej. A kazdy karburator plavak nema, tie co su napr v motorvych pilach nemaju tie maju v karburatoroch len membrany, preto, aby mohli pracovat v akejkolvek polohe. janko - na upresnenie. posli mi mail a ja ti nafotim vsetky motory a karburatory co mam doma Upravené 1 krát. Naposledy upravil mario1p (21.05.2010 18:38) |
co tak skor vyrobit sacie ktore vytvarujes tak,aby bol karbec v spravnej polohe? Zda sa mi to jednoduchsie riesenie |
skús z niečoho takého tam sú špeciálne karburátory |
karburator: pokial ma ten kaburator priamo do kluky, tak pravdepodobne tam ma aj membrany. Bud by ich musel vybrat, ale to by stratil vykon, alebo keby ich tam nechal a dal kaburator na nejaku gumenu prirubu, cize dalej od membran, tak tiez strati vykon, ak to vobec pojde. |
to jano - teraz je to rozumna rec, co sa tyka tych membran co myslis ty, tie su tam a aj zostali, ide mi o to, ze klasicky karburator s priemerom difuzoru 13mm chcem nahradit tym z motorovej pily ties priblizne difuzot 13mm, jediny problem co mam je ze odkial zobrat podtlak do toho karburatora ab ta membrana tahala benzin, lebo to je hnes aj ako pumpa. Klasicka motorova pila ma taku malu dierku vo valci a ta ide do karburatora a je tma podtlak, A to neviem vyriesit. Ako tu niekto pisal, ze cerpalo, nadrz ma 1l, cize ani cerpadlo tam nedam. Ale dik zavsetky postrehy |
aky to je vlastne ten motor? je to urcite 250ka? 13mm sa mi zda dost malo. Vsak 50 suter ma okolo 18-20mm. |
Chlape, potrebujes rozumnu radu? tak tu ju mas. otoc motor ako chces, len nech je kluka vo dodorovnej polohe (os), lebo loziska niesu urcene na axialne zatazenie, a nebude sa im to pacit. pracujem v servise zahradnej tecniky. cize nieco viem. tak napr STIHL FS 36 ma sanie priamo do klukovej skrine(tvoj pripad), a isty vyzinac znacky ROBI na valec natoceny kolmo nadol(hlava dole, kluka hore). vsetky tieto krovinorezy, a kadeake dvojtaktne pily z membranou beru podtlak z klukovej skrine. ale pozor, nie z hrdla, alebo priruby ku ktorej montujes kerburator, lebo to sa uzatvara pri pohybe piesta(nie vzdy, ale vatsinou),ale maju kanalik v bloku motora, alebo hadicku ktore vedu od karburatora do priestoru klukovej skrine oddelene od sania. kedze je to motor z minibike tak taky walbro z STIHL FS 450, by ti mohol stacit. ide o membranovy karburator WALBRO, a kupis ho uplne novy okolo 50eur. plus obsahuju tieto membranove karbce integrovane podtlakove cerpadlo. |
|
papi: uz som pochopil o co ide, uz sa nebijeme. |
Papi, pokiaľ ja viem na rogalá sa často používali traboše otočené valcami dole. 2T motoru je jedno ako je otočený. Karburátor musí mať však tak aby netiekol benál z plavákovej komory teda vodorovne. |
CB, vieš, že pochádzam z "experimentátorskej" rodiny Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (22.05.2010 9:16) |
to je v p-či |
papi ja som netvrdil že mario robí rodalo ja som uviedol príklad ako "našinci" pootočili motordo rogala o 180°a išlo to. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166141 | Včera: 171191