Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
"Babská" rada pre tých, ktorí sa obávajú zamrznutia palivového systému: |
Na plnú nádrž cca 15 percent benzínu decko oleja v prípade núdze môže byť aj ten ktorý používate do motora. |
Tak tak, aj ja davam 2l benalu na 40l ropy a vsetko je ok |
Pri ktorej teplote zacina nafta "parafinovat"? Pri kotrej teplote ma zmysel miesat ju s benzinom? |
zajo&pajo&co:ˇÁno, máte pravdu, uviedol som veľmi "opatrný" pomer. Ani ten olej nie je naprosto nutný, ale poznáte to : ISTOTA JE ISTOTA !! |
čiste teoreticky by mala byť nafta už na čepadlách tzv.zimná - s prídavkami proti vyzrážaniu parafínu. V Rusku som musel jazdiť bez naftového filtra , lebo ho upchal parafín a čerpadlo upravilo (scuclo) filter tak , že vyzeral ako presýpacie hodiny. |
Vadim, o tomto figli som pocul tiez, ale zatial mi nikto nepovedal, ako tuto zmes prijimaju nove vysokotlakove cerpadla Commonrail, resp PD a aky to ma vplyv na ich zivotnost, resp na zivotnost trysiek... |
matus: Jedna pani povedala, že takto vraj "zimnú" naftu vyrábajú aj niektoré čerpačky. Je to len na pár kilometrov a hneď, ako poľavia mrazy môžeš zas dotankovať čistú naftu, aby si zmenil ten pomer. |
Ja VIEM ze takuto zimnu naftu vyrabala svojho casu jedna renomovana rafinerska spolocnost primiesavanim priamo na cerpacej stanici. Bol to konkretne Natural 95 do Nafty ale bez oleja. Presny pomer si uz nepamatam. Iba mi bolo luto taxikarov ktory si do takejto zimnej nafty pridali este svoj litrik benzinu na 10l nafty. |
XJ900: Presne preto som uviedol ten opatrný pomer plus olej. |
Vadim, s novinami namocenymi v eteri sa startuje kazda spravne vetrieska ;) |
Kto by namacal noviny do eteru pre pv3s ked tie noviny moze zapalit? |
matus COMMONRAIL je COMMONRAIL to je priame vstrekovanie vyskotlakove.PD je cerpadlo-dyza...cize PD nieje COMMONRAIL |
matúš: Ja som svoje autobusy štartovával ohľaduplnejšie: Ohňom rozloženým pod motorom |
Matuš , už si ozaj namočil "éter" na noviny a štartoval V3S , toš chlape si ty iný drsňák |
bez bitky a mucenia sa priznavam, ze som to nikdy nerobil, ale bola to rada od mojho ucitela autoskoly...ked sme sa ucili, ze zakladna verzia V3S ma 68 maznych casti...inak povedane, zo zakladnej verzie V3S tecie olej zo 68 miest |
Niektori stari vodici pomahaju startovat nakladaky aj zapalenim rezervy pod motorom. Ked nic ineho nie je, ani nikto v okruhu 100km, pomoze aj to. |
Kua ako ste došli na taketo blbosti robím s kamionmi roky a neviem si predstaviť ako šofer potiahne na stojan s naftou potom dá benzín a naleje neaku sračku ,je kopec moderných pripravkov a ak chceš naftu do -30 tak stačí 1liter pripravku na 500litrov nafty ,kua kde žijete v rusku že tam chcete dávať benzín ako keby mrzlo -40°C . |
ja mam rozne diesle nejakych trapnych sest rokov a nic ine , okrem klasickeho zimneho diesel aditivu som tam este nenalial a bohuprisaham , este som problemy nemal a to mam furt len auta stare desat a viac rokov .... mozno ze parkujem nad diesel-geo-patogennou zonou |
johny99: Veď som písal, že: |
Vadim ak som niečo prehliadol v tvojom prispevku tak sorry |
johny99: Nič sa nedeje. Určite si už v škole nedával pozor a to bolo oveľa horšie |
Teda... mozno sa opytam sprostost, ale co povie katalyzator na ten olej? Tipoval by som, ze ho pekne zaserie. |
Agressor , finta je vtom že ten olej sa spáli spolu z naftou. To čo benzínom vysušíš to olejom domažeš. |
johny - mal som tam prípravok proti zamrzaniu (castrol TDA) a aj tak som nenastartoval, odkedy som tam dal cca 2l benzínu ide to v pohode (pravda ze uz je trochu teplejsie). Otec strávil na ruských cestách cca 10 rokov (cesty Murmansk, Almaata, Kazastan a pod.) takze skusenosti zo zamrzaním nafty ma. V poriadnych mrazoch pomoze kerazin a ked nebol tak filter von ziarovka do nadrze a ides, ked uz nafta zamrzla tak pneu okolo auta zapalit a cakat. Tam uz slo o hubu a auta to v pohode vydrzali. |
...ziarovka do nadrze? Dalsia vec, co si neviem predstavit. |
agre co si na tom nevies predstavit, jednoducho zapojis kabliky na kontakty, das nejake zavazicko trebar maticu, vlozis do nadrze cez nalievace hrdlo, zapojis na baterku a je to. ziarovka zohrieva naftu a ides. je to oskusane a funguje to, pri ruskych zimach to zachranilo nejeden zivot. |
johny 99 ma svatu pravdu chod na benzinku a kup si tam aditivum do nafty ja kupujem na OMV za 209sk liter aditiva na 1000litrov nafty. |
ďalšia pomôcka kamionistov je reťaz v nádrži. Víri naftu a viaže na seba vodu. Vytiahneš, obúchaš ľad a dáš naspäť. |
Zajo dobre viem ake finty robia šoferi v rusku už som pár artických nádrží pripravoval na ťahače, žiarovka je nudzová. Upravené 1 krát. Naposledy upravil johny99 (27.01.2006 19:44) |
do moderných motorov, by som žiadne oleje a benzíny nedával, najlepšie je aditívum, je to jeden liter na 1000litrov nafty, stojí okolo 250sk, to fakt nie je moc, bežnému človeku to vydrží aj niekoľko zím, a to najhlavnejšie:nalievať to vždy pred tankovaním, v robote som z kamionov vytankoval tento týžden okolo 4000litrov nafty, pred zimou by sa mali na týchto strojoch meniť palivové filtre, hlavne hrubý čistič, pri najhoršom ho obchádzame, aj to je dočasné riešenie. |
ja jazdim na tatre a nikdy sa do nafty nadávali žiadne sračky a tatra vždy ide. |
Zeleno ty si jaký lapaj. |
didogsxr: Určite je ideálnym riešením aditívum. |
hlavne netankujte OMW alpin diesel je to najhorsia nafta najviac zamrza!! a hlavne nelejte rozne aditiva benziny a podobne veci do motorov HDI !!!!!!a dovsetkych commonrailov!!! |
RS 955i Neregistrovaný |
celkom zaujimava tema v motoporadni... |
Kua, si kupte plechovku s nadrzou na benzin,neee.Alebo tu niekto riesi problem Enfielda? |
Vadim pohoda ja račej spravím 100km a to aditívum zoženiem. |
Vadim:do noveho auta by som to neskusal,bratranec dal do novucickeho clia naftu zo suda a co preslo cez puncochu tak tie sracky doje...li cely palivovy system:skoda 78000 stastie ze zaruka.a inac aj klasicky petrolej je dobra vec |
Správna odpoved je PETROLEJ, predava sa v sklenenej litrovej flasi a staci na cca 50 litrovu nadrz |
Felisiga. |
ked sa tu rozpravato dodrbani pal. systemu, takna vacsine novych aut je to svata pravda co pisal felesiga. Kamos tak pohorel s peugeotom. Ibaze kupoval "lacnejsie" naftu. Bola riedena s olejom. Dalsi tiez niekde nieco pridal a odfajcilo mu do system. Takze bacha na to. Nie je to mala skoda a auta co "spapaju" vsetko, tak tych je len mala hrstka. Ozaj radsej dlhsie hladat ako raz pokazit. A to ze nebude dostat niekde anabex sa asi bat nemusime |
Kde si to vyhrabal,skoro 4 roky stara tema Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (13.12.2009 18:25) |
Black333 ale aspon vidno, ze ma snahu nazakladat novu temu ale hladat |
Co nevidite ze tu ide o psychicku poruchu a nie o temu? a to aj v ostatnych novootvorenych starych temach. |
mne sa podarilo na jar pomer 80 litrov nafty a 40 benzin motor ide do dnes a vstreky su v poriadku xi xi |
mne to iste poradili priamo v honde t.j. ako najprv napísal zajo 2l benzínu do plnej nádrže ja mam tankujem tak 55 litrov |
Teraz si poviete-tie talianske črepy, no ja som mal Alfu Romeo 2,0 Td, Fiat Tipo 1,7 D, a teraz F Punto Multijet...tiež som experimentoval s palivom aj nepalivom. |
nerviem ,či v Júesej majú vôbec nejaké dízlové koráby (asi ťažko) ,ale v europe sa bežne jazdilo na fritovací olej.Prefiltroval sa od prézlí a namontovali si predohrev pred vstrek. čerpadlo.Jazdili tak bežne staré Meďáky Piána(myslím že mod.124).Čo sa týka tých porúch čerpadiel, tak mám info ,že citlivé sú len čerpadlá Lucas.Boschácke vraj strávia všetko ktovie?Ja mám osobne už 10 rokov Bosch v dodávke a nalial som tam Hltr.kdejakého mišungu a humusu ,a ide to do nekonečna bez závad. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ozzac (13.12.2009 22:20) |
Ozzac: Mám zákazníka, ktorý túto "prestavbu" robí a tvrdil mi, že funguje bez obmedzenia. |
to ze sa CR diesle neznasaju z benzinom v akomkolvek pomere je znama vec ... tak skor ako pridate benzin pozrite si cenu vysokotlakeho cerpadla, filtra a min. styroch piezoelektrickych vstrekovacov ... |
Naftu treba kupovat taku, ktora je zimna a ma nizky obsah parafinov, ktore su zodpovedne za zakal a neskor za stratu filtrovatelnosti nafty, co skonci tym, ze sa neda nastartovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (14.12.2009 10:31) |
Je zbytocne vymyslat vlaznu vodu, tu uz davno vymysleli Upravené 1 krát. Naposledy upravil izirajder (14.12.2009 13:10) |
zaujimave je ze tato tema je viac menej o autach. Ja ked som sa nieco pytal ohladom auta, tak to slo hned do OT. Toto zu je zahadne dlho |
da sa pouzivat aj napr lieh bezne dostupny.alebo velfobin.myslim ale ze na benzinkach dostat bezne pripravky urcene k startovaniu dieslov v mrazoch.ja mam TDI a ziaden problem a nedavam tam nic.navyste to neni len o tom ze zrazu zacne mrznut tak nieco dolejem zo nafty.kazdy vyrobca to odporuca pouzivat dlhsie nez 1 flasu na zimne obdobie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69240 | Včera: 146654