Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute, mohli by ste mi poradiť ako mam na Yamahe xt 600 Tenere odmontovať karburator??Vopred dakujem. |
Vlado: asi testuješ našu predstavivosť. Každý mechanik na 95% reaguje na to, čo vidí a podľa |
Dakujem ti Zeleno, budem postupovať ako si mi napisal.Ja som ho už skušal rozoberať ale vôbec mi to nešlo, nedal sa vôbec vybrať. Diki za radu. |
Vlado idem ho dávať dole budúci víkend... ak sa Ti podarí skôr hoď mi sem alebo na mail postup... ak z neho poskladáš potom dva... som záujemca o jeden z nich... |
ked budeš ťahať karbec od hlavy, tak neťahaj, ale ho podpáč proti spojovacím gumám, lebo ináč sa gumy lahko trhajú, a výmena nie je lacná |
najlepšie spravíš, ked to budeš len ťahať, nepootáčaj to, ja ho vždy len ťahám a bez problému, samizdá že som povoloval aj tie inbusové skrutky, musíš mať na to urezaný ingusák, ak máš tie gumy dobré tak to vydržia ak nie tak budeš vedieť, že sú zlé, dobre ich skontroluj, prípadné trhliny by ti mohli robiť šarapatu.prečo ho chceš dať dole? Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (27.01.2006 19:48) |
pripravím si vhodný vercajk a demontujem. Matice a skrutky sa obvykle povoľujú otáčaním proti smeru hodinových ručičiek a doťahujú točením v smerehodinových ručičiek. |
Dakujem vam za rady. Ja ho potrebujem dať dole preto, lebo dosť dlho štartujem(sytič je v poriadku aj sviečka) a ked je pridam nad 3000 tak stale mi ostava vo vysokých otáčkach a postupne ide do vyšších a tak musim vypnuť motor, tak preto ho musim rozobrať. Ja ho viem rozobrať len neviem ho s tamade vybrať, je tam malo miesta na taky veľky karbik. |
ak nejde von smerom dozadu, skús ho demontovať aj s hrdlom, už od valca. |
To čo popisuješ môže byť spôsobené aj špatne nastavenými rozvodmi - o zub oneskorená vačka. Ale aj netesnosť medzi karbíkom a hlavou. Žeby zosušená guma na hrdle karbíka ? Ak áno , necáp na to silikón , ale ideálne je použitie tmelu na lepenie autoskiel - paráda, |
Mal som podobné problémy s XT a bol to roztrhnutý vzduchový filter. |
Fajn, najprv ho vyberiem a pozriem sa aj na tie gumy na hrdle.Ja som ju kupil od kamoša, mal ju už od júna 2005 a ja som ju od neho kupil začiatkom decembra, na začiatku mu išla perfektne, okolo novembra už nemal v nej motorovy olej, a vtedy začali tie otačky sami stupať, kupili sme 1 liter oleja, naliali sme ho do nej a mysleli sme, že to ten olej ma niečo spoločne s tymi otačkami, ale stali idu sami hore tak neviem. NANOPILE:ja som ešte na nu ešte ani nič nekupoval, ale chystam sa, robil som len male upravy, ked pôjdem niečo kupovať tak pôjdem do Yamahy v Prešove, mam to tak 40 km. tam by mali mať tie filtre ale koľko sk stoja?? neviem. A čo konkretne si mal s tym filtrom???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vlado8818 (29.01.2006 22:38) |
Vložka filtra bola odlepená od rámiku, takže tam vznikol otvor asi 5x3 cm a nechcelo to štartovať, samozrejme strieľalo do karbeca a otáčky kolísali. Tou dierou vo fitri sa vlastne vytvorila chudobná zmes. |
vlado: písal si, že z 2000otáčok sa to vráti na volnobeh a z 3000 už nie. Musí si teda ťahať vzduch s možnosťou prisania zmesi, teda cez karburátor. Deravý filter, ani zle nastavená zmes na voľnobeh, by až také otáčky nespôsobili. Prekontroluj ešte raz vracanie šupátok a silu pružinky a dosadanie ventilu sytiča. Zober dole manžetu od filtra, naštartuj a dlaňou zapchaj prívod vzduchu ku šupátkam. ak nezhasne, musí si ťahať zmes z inakade, pravdepodobne cez sytič. |
nanopile, ja som si objednal vzducháč cez motocykel.com, prišiel mi asi za mesiac, teda minulý týžden, je to originál niekde z nemecka, vyšiel ma na 4 stovky aj z poštovným a balným, je napustený nejakým sairaitom, pre zachytenie aj drobných častíc, ale čo je sila, kúpil som ju na jeseň, bola normálne jazdená bez filtra, bol tam len ten košík, ale našťastie to bolo jazdené len po cestách, niekjde v taliansku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 250574 | Včera: 201956