Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute prosim vas ma nekdo skusenosti z Yamaha DT 125 LC?? pred 2 rokmy som si ju kupil a hned po 100 km sa piest rozpadol a znicil motor tento rok som nasetril peniaze a opravil ju, kedze to bolo 2 roky stare neviem kam mam pozapajat hadicky do karburatora. prosim ma nekdo taky motor a mohol by zaslat foto kde ma byt aka hadicka pripojena?? alebo poradit kde ktoru mam pripojit?? |
a nemalo by to byť jedno?? jedna ti ide od tanku do karburátora (tá by mala byť najhrubšia) a ostatné?? máš natej motorke mixér alebo si miešaš sám do nádrže?? |
na tej motorke je aj mixer a az si dobre pametam tak aj z hladiaceho okruhu tam ide voda aby v zime zohrievala karbes... podla mna to musis na tom vidiet... z tanku benzin to je iste... potom niekde okolo difuzoru karbesu by mal byt ten na mix.. a dva na vodu sa mi zda ze boli take najtensie a jeden bol nizsie... tusim ze az na plavakovej komore.. |
nezavidim ti 1 rok bez moto ... a k tomu zapojeniu nafot to a daj sem preca len lepsie 1 krat vidiet ako 100 krat pocut |
ten oil master by som naspet nezapajal, radsej lej zriedeny bezzin a mas istotu ze to maže :D |
jj riedim olej 1:50 a oil mastera mam zapojeneho aj z olejom preto to asi tak moc cmudi ale bojim sa ze neco pokazim ked odpojim a zaslepim tu tenku hadicku co ide od oil mastera. |
Neviem aku ma priveru LC, ale na DT125R sa da nastavit nasledovne: |
tak hej ale ked je vela oljea nestracam tym vykon?? lebo ja som podla rad nastavil priveru aby bola stale otvorena a tak som ju nechal lanka som poodpajal nech sa privera nehybe a nech ej stale otvorena. ale ked pridam tak cca 0-4000 otacok v pohode bere ale nad 4000 uz nema vykon straty vykon a zacne dymit. neni to nahodou tym olejom?? alebo som nekde spravil chybu co ma stala vykon. |
chybu si spravil tym, ze si priveru odpojil. Zrejmesa ti pretocila a zatvorila sa, preto ti to nad 4000 netaha. Pokial ti servo funguje v dobre, tak pripoji priveru. Ked nefunguje, tak su len dve moznosti: |
presne ako pise janoval... ten co ti poradil odpojit priveru bol cisty vymetenec... zapoj ju... nastav ako ti pise janoval... a bud rad ze ti to ide... original su privery na DTckach nastavene tak ze neotvaraju celkom... a tym je skrteny vykon... az si dobre pametam.. |
v tom prspevku mam chybu |
janoval: s tou spotrebou pri otvorenej privere moc nesuhlasim, kamrat mal DT LC priveru uplne otvorenu, dole a pri strednych otačkach mu to prirodzene neslo, hore isla ako sialena ale spotrebu mal nižsiu ako na čo mam priveru funkčnu |
no ja mam zase skusenost ze ked sme na gilere RC 125 otvorili priveru tak zrala dvakrat tolko ako normalne... je to len o tom ze ked mas otvorenu furt tak v nizkych otackach ti to nepojde a vo vysokych takisto ako ked ti privera funguje... privera je na to aby eliminovala maly tocivy moment v nizkych otackach, ked je zatvorena zvysuje hranu vyfukoveho kanalu a tym aj tocak... a pokial je dobre nastavena, tak ked otvori, mala by byt otvorena celkom celkom... |
buber: nemusis suhlasit. O tom je diskusia. Kazdy prezentuje svoj nazor. Ja mam zas skusenost inu. Jazdil som asi rok z pokazenou priverou. |
tak zapojil som tu priveru ale otocil som ju tak aby bol priemer vyfuku cely / otvoril priveru) ked zapnem kluc tak privera sa len o 0,5 Cm pohne tam a spet. snad to nerozbiej piest. ale teraz nejde a neviem kvoli comu nakopnem a nechce sa dat do otacok ide len po 3 000 a potom ke dpridam ju dusi a viac nechce vytocit sem tam jej preskoci a da 7 000 ale to len an 10 sec a potom zase 3000 skusal som ju roztlacit tak sme ju za druhou maoto roztlacali 3km a potom uz ani nechitila a ked som zastavil tak zacalo sa valit z karbika benzinu jak hovado cez tu spodnu hadicku. a uz nejde ani nakopnut nic nereaguje ale pritom ked dam prst do fajky tak kope riadne |
..."skusal som ju roztlacit tak sme ju za druhou maoto roztlacali 3km"... |
najblizsi servis je odomna 53 KM co som zistoval a co to vedia opravit som z Trnavy a Motoservis petra lovcica-trubin to dokazu jediny opravit |
ale ja potrebujem ju spojazdnit myslim ze aj elektirka je cela zla lebo sa v tom nejak ymajster hrabal a poodpajal secko mozne ale isla ale uz nejde |
zdravim, aj ja mam problem na svojej dt 125 lc a neviem tomu prist na koren. Po vymene ojnice nie a nie nastartovat, ani na nakop, ani na roztlacenie. Kompresia sa nemerala pristrojom no podla mna dobra, menili sa gufera, tesnenie pod valcom, hlava nesla dolu a motorka pri roztlacani pretoci kolesom az na 3ke.Cistil som karburator membrany a nic, motorka nenasokci ani ked nalejem kusok benzinu rovno do valca. Po nakopavani sviecka mokra, no iskru hadze, skusali sme aj s inymi svieckami aj tak hadze. Pri nakopovani budiaca cievka dava 17-18 V- vela malo?? Jedine co ma napada zeby isrku nehadzalo v spravnom case - zeby cdi?da sa nejako odmerat, odskusat? a neprisiel som ani na to ako je tam riesene kedy ma hodit iskru kto sa na tejto motorke rozumie do elektriky mohol by mi pomoct? diiik |
asi ne mne momentalne odpaluje jednu sviecku az druhou tyzdenne menim sviecky a neviem cim to je a este nejak podozrivo mizne voda z chladica ale dal som po neho karton a pozeral ale nekvapla ani kvapka za cely den co som nanu pozeral jak keby sa vyparila alebo mi to nejak tece do motora a preto mi sviecku nici ze ju tlaci namiesto benzinu |
voda ti može unikat akurat tak do prevodovky-skontroluj farbu oleja, |
ale moze aj do motora cez hlavu aleto tesnenie pod hlavou indikacie: skoro sa ti zohrieva a este ked vypnes moto tak vyber sviecku po chvilke a pozri ci neni orosena |
ale mne bohuzial sviecku motorka odpaluje proste ked kupim novu sviecku nasrobujem roztlacim motorku voztim sa a ked zhasnem a chcme ju nastartovat po 2och dnoch tak nejde ani roztlacit a sviecka nehadze iskru ale fajka dava prud a ina sviecka hadze proste odpali mi sviecku a niekde my unika voda to som si isti. olej som nepozeral ale asi to bude tesnenim pod valec som dal stare plechove a pod hlavu nove papierove takze asi to bude robit to plechove spodne dam tam tmel do 350C a snad zavadu vyriesim |
akej farby mas sviecku? skus ju hned po jazde vybrat vona pozri farbu, pripadne dolad karburator. Skys iny typ sviecky. |
tmel je na prd koli nemu mne tlacilo vodu cez hlavu do motora, a medzi valcom a motorom tam ti voda neprechadza odtial to ist nemoze tam staci dat ten tesniaci papier ale pod hlavu jedine original tesnenie, dotiahnut presnym dotahovacim momntom a vzdy ked das dole hlavu tak nove tesnenie.... |
Zdravim potreboval by som poradit co kam pripojit ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil savge (27.12.2016 12:30) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 268627 | Včera: 111660