Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. |
co sa trasies ,kolko by uz za to mohli pytat..10e |
vyroba gufier [http:// www.seal-servis.sk] |
chalani dakujem! |
cav,ja som dal o 1mm väcsi vonkajsi priemer a o 1mm mensi vnutorny priemer-take som zohnal a uplna pohodka,vyslo ma to 1 euro..... |
a este mi prezrad, ako si to tam narval |
maaaam,nasiel som.uz na pohlad to je gufero ine ako standart.je modre a konstrukcia rovnako in.. |
Inak mam hladat gufero alebo manzetu, lebo dnes mi bolo povedane, ze na posuvny pohyb sa dava manzeta... |
manzeta je v podstate nejaka profilovana guma na nejakej zakladovej tkanine, Gufero (znacka a zauzivane obchodne oznacenie hriadelovych tesneni) je aj s navulkanizovanym ocelovym jadrom a pritlacnou vinutou pruzinou. (tak hovori CSN) Upravené 2 krát. Naposledy upravil miso251SK (04.05.2010 23:23) |
ked to mas rozobrate, tak by si to mal identifikovat vcelku lahko, pokial tam je pruzinka jedna sa o to gufero. Skusal som zalovit aj v tabulkach, ale nejake rozdelenie gufier na rotacny a posuvny pohyb som nenasiel, takisto som trosku googlil a gufera pre posuvny pohyb existuju vacsinou iba na diskusnych forach. Nasiel som iba tabulky, ktore su na porovnanie obvodovych a posuvnych klznych rychlosti, podla ktorych sa voli drsnost tesnenych hriadelov. Nevylucujem vplyv a vhodnost pouziteho materialu pre jednotlive smery pohybu, ale konstrukcne sa gufera pre smer pohybu nerozdeluju. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (04.05.2010 23:48) |
Ked som to pred dvoma rokmi rozobral, tak som ich zahodil, vobec som to neriesil ( vtedy ma to ani nenapadlo, co uz ). Pozeral som rozne fora, vacsinou kupuju gufera, dokonca 2 brite. Ale ked som pozeral rozobrate tlmice, videl som aj manzety. |
a jednalo sa o gufero s prachovkou, alebo naozaj o dvojbrite gufero? |
to veru neviem, pisal to cech na sv fore. |
no, pokial gufero otocis a nasmerujes tak, aby ten tesniaci brit smeroval dovnutra, cize smerom k vysenemu tlaku, tak ten zvyseny tlak sam zabezpeci vacsiu pritlacnu silu. Cize podla toho prveho obrazku by mala byt oblast zvyseneho tlaku zlava. Neviem ci sa vyrabaju dvojbrite gufera aj tak malych rozmerov, aby ti sedela vyska. |
je tam segerka. Preto ta vyska 6mm. Skusim pobehat este vacsie obchody, uvidime |
dvojbrite gufero sa nepouziva ked mas z jednej strany nejaku kvapalinu a z druhej strany inu? Napriklad gufero voddnej pumpy. Inak podla mna staci gufero s prachovkou. Nie som strojar, ale myslim, ze ked ten druhy brit ti bude pobehovat po hriadeli na sucho, tak sa aj tak znici, nie? Bude sluzit len ako taka pevnejsia prachoka, akurat ze ked sa pod neho dostane bordel, tak tam pravdepodobne uz zostane na vzdy. |
janoval> Vo vodnej pumpe sú dve guferá a medzi nimi je drážka a dierka. Keď povolí jedno z gufier, tak na motore vidíš, že začalo tiecť, lebo dierkou pri vodnej pumpe tečie buď olej alebo chladiaca kvapalina. |
volodaj: na DT-cku mam len jedno dvojbrite gufero z yamahy za nekrstanskych 20E |
piestnica tlmica je neposkodena? jej priemer je presne 10mm? uz som videl gufera aj 19.6mm. Daj foto toho co tam bolo predtym |
janoval> Aha tak to som nevedel. Ja som mal zatiaľ na všetkom 2. Budem vedieť, že sa to robí aj inak. Do HSB som ho kupoval v obchode z ložiskami za 80 centov jedno :D. |
miso251SK tu povodnu nemam. Ale vnukol si mi dobry napad - zmerat to elektronickou sublerou (ak ju este najdem) |
okrem toho piestnica by mala byt hladka, bez pozdlznych ryh. A dalsia moznost je skratenie pritlacacej pruziny gufera, cize brit bude viac tlaceny k piestnici a bude viac tesnit. Aky to je tlmic, znacka? |
znacka je GN. |
no, pruzina nie je nekonecna, ale ma jeden koniec zuzeny. Tento zuzeny koniec sa zatoci,zaskrutkuje do konca normalneho, a vznikne pruzinovy kruzok. Takisto sa da rozpojit, stipackami skratis z normalneho konca cca 2-4 zavity pruziny a zuzeny koniec tam znova zaskrutkujes, takto vzniknuty kruzok ma vacsie predpatie, zalozis ho na tesniaci brit gufera, ktory bude pritlacany vacsou silou. |
myslis, ze ten kusok urobi az taku velku pritlacnu silu? |
rozhodne ju zvysi. A ked bude malo, tak mozes znova skratit. Len aby si ju bol potom schopny na brit natiahnut, a aby bol brit shopny ju udrzat. |
uvidim, skusim. Len musia dojst gufera od barlaca. Jedno uz mam, zajtra budem skusat, ci to udrzi aspon jednej strany. |
chlapci,natahovat si mozte jedine viete co.pruzinku nechaj na pokoji!!pokial su nove gufera,tak nepotrebuju ziaden trapny zakrok.ten moze viest jedine k tomu,ze sa brit rychlejsie zoderie a gufero zacne tiect. |
tlmič riadenia úšpešne zložený, guferá od barlaca držia. Vďaka! Keď vylezie žlté guľaté, ide sa testovať |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18677 | Včera: 165918