Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím Vád kolegovci.Chcem sa Vás niečo spýtat.Ako tak pozerám tu na motoride o KLR600 čo som sa nedozvedel . Na mojom stroji som už dlhšie dúmal prečo mi moto nedá viac ako 120 km/h, ked tah má ako hovadisko.Len teraz som našiel tu motoride.sk/?P=motodb&ID=3111 , že existuje aj nejaká škrtená verzia.Nie že by som potreboval íst viacej (v teréne mi to stačí bohato), len by ma zaujímalo v čom je tá moto škrtená a ako by sa to dalo odškrtit.Ak by to teda bol môj prípad.Uplne som z toho vedla Dakujem za odpovede |
sekundárny prevod - reťaz, ale koľko zubový som ešte nepočítal.Toto ma len tak napadlo ked som zbadal tú škrtenú verziu, no haluz no |
Chlopy, nikto druhý o tom nič neviete??? To sa mi nechce verit. |
pozri ci su original trisky..... ci nieje robeny doraz na plyne...... |
ujujúj, to bude petelica ... neviem či tam nebude niečo v elektrike .. keďže je to 4T... Pamätám, že za "mládí" sme sa trošku špárali v starej MTXe ( Honda MTX 125ccm ) a na karbáči bol taký ako by som to nazval, štuplík, a po jeho odstránení, mala motorka ostrejší zvuk, a väčšiu silu, či to bol už PLACEBO efekt, neviem povedať ... ale mám pocit, že sa to tam škrtilo poocou množstva vzduchu aj keď trošku odveci ale myslím, že chlapci na MR. si už zvykli |
Neviem, ja nebudem kvoli domienkam, (pokial to tu nebude nekdo na 100% vediet), rozrábat po častiach motorku a experimentovat.Len preto sa to pýtam lebo čo som išiel či už na xl600,xt600, rc600, všetky tieto moto aj s mojou majú veľmi podobný výkon.No a len to som sa divil, že max ide tých 120-130 ale to už na tej 5 ide motor vyletet z rámu a pritom na tej 5 idem do hociktorého kopca po ceste a nemá problém.Tak len preto. Ale díki za príspevok |
Vieš čo, ak sa ti nik neozve do konca týždňa, tak ja určite, spýtam sa kamaráta, čo má takúto KLRku ako máš ty a tak takže neboj ... vyčkaj času ako husa klasu |
OK ja sa nebojím, nemám prečo.Ved sa mám na čom vozit.Toto by som rád vedel len pre infošku a nie za každú cenu.Ale díki |
ale ako pokročilý jazdec by si mal niečo o svojej motorke vedieť, či mýlim sa ? Skús zatial pobehať po googli a tak, nejaké info tam určite nájdeš aj na otypovanie svojej motorky Teraz mi písal chalanisko ... neviem ako je to možné, či sa potvrdilo ( nechcem ťa klamať ) to, že máš škrtenú ... Jemu išla maximálne, ale to mu motor šiel z rámu vyskočiť zhruba niečo pod 160km/h ... Možno ju nemáš škrtenú, možno máš menšie primárne ozubenie alebo väčšie sekundárne ja by som sa pozrel na počet zubov na oboch rozetách |
Hej presne preto mi to je divné.Tie zuby na kolečkách som ešte nepočítal,tak uvidím až potom, ale moc tomu neverím, lebo to by muselo byt potom riadne zprevodované (keby to robilo 40km/h).Šak uvidíme, ako ten slepý povedal . |
omiboss: pokial ti na 5-ke ide 120-130 a "motor ide vyletiet z ramu" predpokladam, ze ide na vysoke otacky. Motor nemas vobec skrteny, len zmeneny sekundarny prevod. Bud mensie vyvodove koliesko, alebo vacsiu rozetu. Pokial jazdis prevazne teren, kde ti 120km/h urcite staci, tak s tym nic nerob. Pokial chces zmenit prevod, tak budes sice na ceste rychlejsi, ale v terene budzes mat zbytocne dlhe rychlosti a najviac ti bude asi prekazat dlha/rychla jednotka v terene. |
neviem ci tu alebo na countrycross.sk bol navod na odskrtenie. tusim tam je zarazka v karbeci ktoru musis odstranit Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (04.05.2010 10:39) |
janoval - presne ako hovoríš na tej 5 ide max tých 120-130 a motor ide na max otáčkach.Robit s tým neplánujem nič lebo terén jazdím často a zmenením prevodu by som to len posral.Pozriem tie kolečká, ale zaujíma ma to ked bežne tieto stroje majú maximálku písanú tých 155-160km/h.Ale díki za comment |
omiboss: za malo. Aj moje DR-ko ma pisanu maximalku 156km/h. Ale pri orginal prevode sa na jdnotke neda ist menej ako cca 20,bez toho aby som mackal spojku, co v terene nie je moc prijmne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209181 | Včera: 153800