Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chlapi som zo ZA a potreboval by som poradit neakeho elektrikara ktory by mi vedel kuknut preco mi ta mrcha nedobia mechanicke veci si viem kuknut ale toto je na mna silna kava predpokladam tak cievka alternatora a napatovy reg. ale rad by som to dal niekomu ceknut predtim ako to rozoberiem a vymenim dobru suciastku za novu suciastku |
mne takto nedobijalo moju r6.po cca 40km zhasla pristrojovka a potom aj moto.baterku vychnapalo a bolo.pri odpajani regleru bol jeden kontakt na konektore uplne speceny.takze na radu prislo ignitech.cz a za 2990sk regler. |
nooooo presne to mi robi aj ta moja nemoze byt odpalene aj vynutie na alternatore ? lebo v podstate ked odpojis tie tri kontakty a premeras ich voci kostre tak by ti dokopy mali davat zhruba 14V no ja som tam nameral nulu tak neviem ci vinutie je v prdeli alebo regulator napatia alebo neviem a preto zhanam neakeho moto elektrikara |
ja som dal alternator zmerat kamosovi do fabriky a tam zistili ze vsetky tri fazy su ok.je pravda ze ked som nastartoval moto tak baterku raz dobijalo az pomaly 40 voltami a niekedy 0V.ale ten altak nezvykne odchadzat,ten zhori vacsinou ked je porusena izolacia na vynuti.normalne vyber altak a daj zmerat vsetky 3 fazy.ked budu OK tak vies kde je chyba. |
ok skusi zajtra vitiahnem a necham premerat vinutie len ta debilna robota olej viko no tesim sa |
gixerak-uz si si skontroloval ram v oblasti krku riadenia???tie praskliny vedia dobre potrapit...ale neviem ci este plati ta zvolavacka. vsetko sa raz pokazi |
Alternátor nemusíš vyťahovať. Zmerať 3 fázy môžeš aj priamo na konektore, ktorý ide do regulátora. |
Tento raz si ma nedostal Rám mám v 100% poriadku, zvolávačka je už vykonaná. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gixerak (28.04.2010 9:22) |
a ako to je s vypisovanim FI na pristrojovke?inak myslim ze dnes to je s vyberom znacky uplne jedno,je to loteria,ked natrafis na spravny kus tak vydrzi aj nemozne.len skoda ze ked sa nieco niekomu pokazi tak to nezverejni,napr aj tu na motoride.asi to je potom horsie predat do druhej ruky...tiez som mal r1 na reklamacke po 6000km.a kopec znamych co su tu neni ani registrovany reklamovali aj ine znacky |
S tou nedostupnosťou informácii na Slovensku máš úplnú pravdu. Sme ako partizáni, tu nikto nič neprezradí |
gixerak to pretoze, Suzuki sa nikomu nekazi, co by kto zverejnoval ked nema co |
3 krat hadaj,ako vzdy ,,odbornici"nevedia skladat motory.podotykam ze prax v oblasti motorov maju 15 rokov...zle poskladany rozvod-sekli sa o jeden zub a nulove vole na ventiloch no a samozrejme ze pri montazi gramblave ruky servisakov si neodpustili nechat skrabanec na kryte spojky a samozrejme v ramci napravy to zatreli stetcom tak ze som skoro hodil sablu.keby to nechali radsej tak.prestrekol by som si to sam airbrushom do nepoznania.a ako keby toho nebolo dost tak ten kokot celu moto umyl zrejme acetonom nakolko povrch aj na plexi a maske bol naleptany.takze na radu prisli lestiace kotuce a pasty festool 6000 a 10000 a na plexi xerapol.esteze som im tam dal moto bez bocnych plastov,podsedlovky a nadrze,inak by urcite dojebali aj to nehovoriac o tom ze naklady na telefon a prepravu boli viac ako samotna oprava.uz nech padne zaruka a bude pokoj.doma je len doma |
ikcipo |
mmmmmmmmmm vidim, ze "velki pani mechanici" hlavne ten rozvod+vole |
smoulinko: daj to radšej opraviť do iného servisu, veď záruka platí v každom značkovom servise.. Alebo sa mýlim? |
moto bola kupovana u sedeho predajcu,cize nie v autorizaku.takze v ramci uplatnenia zaruky som musel reklamovat len u neho.no patrim k tym ktory servisy nenavstevuju vobec.tuto moto som v podstate reklamoval,preto som s tym nechcel moc spekulovat v ramci zaruky i ked prvy krat po dohode s majitelom ktory povolil pozriet funkcnost vstrekov,kontrolu fajok.ale ked pomocou optickeho kabla som videl stopku sacieho ventilu tak mi bolo jasne kde je chyba.napokon sme sa dohodli v moj prospech pretoze moto tam bola 4 mesiace-v zimnom obdobi dal mi odskodne v podobe noveho podsedloveho plastu a 3 litre mot.oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil smoulinko46 (29.04.2010 8:16) |
no takze vinutie je nahovbi jedna cievka ako keby nebola zapojena k tym ostatnym do hviezdy takze mi nemeni polaritu a nedava dostatocne napatie takze mozem kupit druhu a rovno aj rugulator takze taka sestka nieje moja |
ja mam upne taky isty problem ,dnes som sa bol prebehnuť mašinka mi zdochla ,baterka nova a upne k.o tak neviem čito je alternator alebo regler.... trafi ma ! rada ,prosim ! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 204909 | Včera: 212103