Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nie nešla mi babeta vynechávala v otáčkach pridal som plný a dotiahol tú skrutku bohatosti a povoloval keď som mal povolenú o 2 ot., mala najvyššie otáčky šlape 60 km/h a sviečka pekná tehlová =) |
skrutka je na volnobeh, vyssie nastavis polohou ihly |
skrutkou bohatosti na babete sa nastavuje bohatosť zmesy pri voľnobehu, alebo je to pri jazde pri vyšších otáčkach? vďaka |
TROJAN: posli mi prosim ta schemu ako su kabliky na motore lebo to nemozem najst kde som si to zaznacil |
TROJAN: zajtra ( v utorok ) uz mam motor doma, KONECNE |
zetor : netrep, to bolo premňa ... |
tref: [b][/b][i][/i][u][/u]ked nevies poradit tak tu nepis ok? |
Chlapi co je lepsie babeta pred v originalnom stave, babeta v originalnom stave, len ze s vybrusom |
no a, ja to necham na neho on je odbornik, nech sa s tym pohra, dufam ze do soboty mi to spravi |
veď to aj tak vychádza, 15+12+robota + - 10e... takže neboj... to si si mohol pojazdného pinšla už kúpiť |
no no, tak okolo tich 1000 korun (33€) vravel 1000 korun po znamosti |
vieš čo, ja keď dávam známemu robiť výbrus, tak to mám zhruba za tých 6-7 euro, podla výbrusu ... ale normálne to chodí okolo 15eur + 10-12eur za nový piest a novú krúžky ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (05.05.2010 17:03) |
TROJAN: este nie, vravel ze treba este vybrus valca, kolko to tak mozetrvat ten vybrus, a kolko to moze stat ?? |
ma zablokovali |
potom tých 40km/h nieje maximálna rýchlosť, ale maximálna technická povolená rýchlosť motorového vozidla ... |
Palinoik : hej hej bolo to tu spomenuté, preto tie semeringy ... a možno to superhomemade tesnenie pod valec |
skapina podla mna pre falosny vzduch, (mozno to tu bolo spomenute necital som vsetky prispevky) mne tak robilo na babetke vzdy ked som pridal, zhasinala, ubral som a isla dalej, tak som kupil CBR-ku a mam po problemoch |
matoj: ja uz ju idem v sobotu robit nove semeringy sviecka tesnenia a tak |
je to nejake tesnenie ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zetor (19.04.2010 12:57) |
img709.imageshack.us/img709/9181/frm8hlqxom1784d45.jpg |
chlapi a este: aka je asi najlepsia sviecka na babetu ? |
maco LM: chcem tam vymenit 3 semeringy komplet vsetky tesnenia (karborator pod valec, proste vsetko) a nova sviecka, po tom by to uz malo ist nie ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zetor (19.04.2010 10:24) |
macoLM:Pod valec daj tesnenie spravnej hrubky a nebude ti nic buchat, sak to aj chcem urobit Upravené 1 krát. Naposledy upravil zetor (19.04.2010 10:23) |
chudak, čo tu babetu raz po tebe kupi. Pod valec daj tesnenie spravnej hrubky a nebude ti nic buchat. si znizoval kompresiu? inak v tom profile to mas riadne napisane... tak to mas babetu od supermana inak kazda dobre zostelovana 210 chodi viac ako 50... a never tomu malemu tachometru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MacoLM (18.04.2010 23:59) |
Na klukovke su tri semeringy, 15x24x7, 17x28x7, 22x32X7 |
dduuro je jasné, že medzi valcom a "kľukovou skriňou" je len jedno tesnenie, keby si si to prečítal celé, tak pochopíš, že tam chyba nieje. Predsa tesnenie medzi valcom a "kľukovou skriňou" dokáže vymeniť ktokoľvek. Vymenia sa guferá a nanovo sa zatesní a zasilikónuje blok motora. FINITO |
ja uz si to nejako z dedkom spravim, uz aj viem v com je chyba, pocuvaj kolko ti vytiahne ta stella, mne da babeta okolo 60 to je somarina co tu pisu ze 40 |
pozri si schému... sú tam len dve a sú na kľukovke ... ahoj |
medzi valcom a motorom teda "klukovou skrinou " je len jedno a tam by som ti odporucal oreginal.. pocuj posli mi motor v krabici a ja ti ho urobim |
a kde je to druhe tesnenie jedno je medzi valcom a motorom, a kde je to druhé ? |
už nepamätám ... ale na klukovke sú len dva Nerieš, tie vymeň a zlož ... |
áno, zatial. A nové tesnenie medzi blokmy motora, ale to musíš tak či tak V obchode si vypýtaj tesnenie na babetu.. medzi bloky motora Oni ti už dajú také Vela šťastia Ja nadnes končím.. bolia ma oči ... tak či tak padám už zo stoličky ... držím palce ... zajtra daj vedieť .. alebo kedy chceš Servus .. |
no!!! takto to vyzera aj mne to len tieto semeringy vymenit? |
ježííš, takto by to malo vypadať ... |
ale nisu priamo na klukovke ci ?, lebo ja som tam dal nejaky magnet dole a nejake koliesko a nasiel som tam tri, ale kolko ich je v celom motore? |
Na kľukovke môžu byť len dva semmeringy ... Vymeň, alebo stiahni strunku čo je dnu, ale to radšej nerob poserieš a budeš musieť dať nový |
motor mam uz davno rozobrany, semeringy chcem dat nove, kolko ich tam je 3 alebo 4? |
áno Treba rozobrať celý motor, nakomplet, a dať tam nové tesnenie + Silikón Aj tie semmeringy by bodli |
img339.imageshack.us/img339/9181/frm8hlqxom1784d45.jpg |
posielam schému viem, že to vypadá ako mužský rozmnožovací pohlavný orgán, ale to nerieš ... vyšlo to tak ako to vyšlo |
tam ti to dajú do poriadku, keď sa do toho dáko nevyznáš (neber to v zlom), je pravda ze nejsom odbornik, ale ked mi dakto nieco napise (alebo povie) tak ja sa z toho dajako vysomarim, a neviem kde ta Likavka je a ja byvam v ziline takze to je odtial asi daleko |
tam ti to dajú do poriadku, keď sa do toho dáko nevyznáš (neber to v zlom) |
no keď máš kľukovku od prevodového oleja je stopercentne zlé tesnenie medzi blokmi prevodovky odtial ti saje vzduch... každopádne celé rozobrať |
budú už staré a neplnia tesniacu funkciu , presne to aj su, a klukovka je cela od oleja, a kadial bym ohlo sat ten vzduch, myslis cez to tesnenie zle? |
šak samozrejme, že je od benzínu keď ti to dusí. Mal by si si naštudovať ako pracuje 2T motor ... je samozrejmé, že všetko čo je pred piestom a za piestom ( aj piest samotný ) je od benzínu, lebo všade tam sa benzín pri správnom chode motoru pohybuje ... Semeringy sú na "oske" kľukovky, tesní kompresiu v priestore kde sa piest pohybuje ... Umelé, z vnútra strunka ... Môžeš ich mať vydraté, alebo budú už staré a neplnia tesniacu funkciu |
Ako to myslíš, že zahádzaná sviečka ? od benzínu alebo od karbónu alebo nejaký bordel ? |
ale som si vsimol ze je strasne zahadzana sviecka a mokra klukovka a piest, cize aj semeringy su zle |
Semeringy ti určite neklepú Ale môže byť, že ti naozaj lape falošný vzduch, a po pridaní ho nasaje také veľké množstvo, že nenasaje cez karburátor benzín GO a uvidíš |
nabuducu sobotu idem dat vsetky tesnenia nove, nove semeringy, novu sviecku(brisk n17c) nove sroby na rozetu, mislite ze nieco z tohoto to moze byt??? |
kruzky, piest su v pohode, klukovka je tiez dobra, ale kamosi mi vraveli ze vraj by to mal byt falosny vzduch |
môže to robiť čokoľvek ... môže to byť krúžok, môže to byť vybehaná kľukovka ... čokolvek .. niečo v prevodovke .. skontroluj ... poprípade nahraj a uploadni |
dduuro: ja nevravim ze to je tym buchanim ja som len vravel ze mi to robi a ze ci to nenasava falesny vzduch |
e este ak tam mas sviecku s dlhym zavitom a si to startoval co teda asi ani neslo ....tak bud rad ze to je babeta a za tam mas automat a ti to povoly ked nepretoci pisetom lebo s manualom by si bud vystrelil sviecku alebo rozstiepil valec ! |
zetor nehnevaj sa je nehovorim ze kazy ma byt expert ale tesnenim to neni !!! teda som si isty na 99% a co ma spolocne buchanie piestu s plynom ? hm |
Máš problém s plynom a aký máš zemny alebo bioplyn od fazule. |
čo furt vypalujete ... šak ho chytím a o1ebem o PONG ... a mám pokoj ... karbón lieta kade tade |
A... ešte raz : "Choď postupne sviečka , benzín karabec výfuk zapalko a daj vedieť " |
Trojan: anie pod halavou ale medzi motorom a tym valcom, ja som sa pomylil |
Mikey: zacalo to vtedy buchat ked som dal tensie tesnenie medzi valec a motor ako tam bolo predtym |
Kape Ti to preto, lebo máš asi upchatý výfuk mne to robilo tiež, zozadu si vyber ten koncový krat a vyčisti ho aj ten čo máš pod ním vytiahni kombinačkami a nenájdeš ich, lebo sú zanesené, ale sú tam 2 diery asi 5mm a z opačnej strany 1 diera pichaj tam napr. elektódou alebo špajdlou a potom to všetko vypál benzínom (pozor na vlasy a obočie) alebo to môže byť ďalších asi 8 vecí 210-sina je taká =( zdochne pri pridaní plynu a vždy je to niečím iným ale najprv si vymeň sviečku za novú 4 katalógy z 5-tich ukázali BRISK N17C a odtrh 0,6mm ps.pod hlavu nedávaj nič, pod valec dávam tenké papierové (zelené) tesnenie Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterYAMAHA (15.04.2010 11:01) |
nedavaj podlozku pod sviecku???? |
V prvom rade nedávaj pod sviečku podložku, pretože sviečka úplne tesní len vtedy keď je zatiahnutá nadoraz, takže žiadne podložky ani Amazonky pod sviečku nešupaj, to je Domáci tuning ktorý ti možno spojazdní motorku na 10 min, ale keď ti vytrhne sviečku a strhne závyt ... môžeš fúkať do nádrže a aj tak sa nepohneš ... |
Trojan: No hej filter bi s tým nemal nič mať ale tak nech to skúsi no.. ale tak neviem ako vie že mu bije piest do hlavy alebo do sviečky zetor: vyber sviećku a pozri aký je odtrh na elektrodach ke´d budu el.pritlačené celkom k sebe tak ti teda asi piest bije do sviečky a preto ti pri prid.plynu zhasne ale tak pochybujem ži bi ti bil piest do sv. nema dôvod |
ja som mal ten isty problem na simsone. dal som spravit vybrus a novy piest a ... a po zlozeni mi buchal piest o sviecku dal som podlozku pod sviecku a hotovo. |
Filter 100pro ... tam sa nemá čo do*ebať .. |
Neni zač A ten vzd.filter je v takom hlinikovom saniu ktory je pripevneny na nosnej tyči alebo ako to nazvať ide do neho trubica z karabca ! |
No mne to tiež takto robilo že mi piest zahol (ubil)zápornú elektrodu na sviečke tým pádom bol veľmý mali odtrh a iskra na a preto ti hned po prid.plynu skape ale mne sa zdá že mi ani nenaštartovala no kedy ako. a nemal som podložku na sviećke skús vymeniť stále keď je nejaký problem z moto.tak sa vzdy zacne sviečkou "! |
ale co napises ja sa z toho vysomarim, to vydim a aj pocujem, benzin je docela dobre zriedeny, a sviecka je fungel nova, a kde je ten filter vzduchu |
Aha tak neviem je to dosť ťažke poradiť niekomu kto sa do toho skoro vôbec nerozumie |
to mozno hej, ale ja tam mam tenke tesnenie oproti originalu, cize bucha o sviecku ale je to tim tesnenim, ale preco skpina?, zeby bralo falesny vzduch |
daj dole hlavu aj zo svieťkov, ak ti do niečoho naráža piest tak na 99,9percenta klepe o sviečku. |
lenze ked tam mam tenke tesnenie tak mi to nestaci a bucha to do hlavy |
tak teda pod celym tym valcom neviem ako sa to tam vola |
To sú dnes veci : Tesnenie pod hlavou na babete piest búcha do hlavy |
Čaute, potreboval by som poradit: mam tenke tesnenie medzi hlavou a motorom, to viem. Ked babetu nastartujem ide jak dabel ale ked pridam plyn tak mi skape. A este mi bucha piest do hlavy ale myslite ze to moze byt v tom? Upravené 2 krát. Naposledy upravil zetor (14.04.2010 18:50) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 177191 | Včera: 112653