Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
potreboval by som poradit k motorke ktm gs 250 r.v.88.pokazilo sa na nej zapalovanie a namontovalo sa tam z babety(to robil este predchadzajuci majitel.motorka s tým zapalkom nejak netocí otacky a nechce chytit na kopa.poradte ako by sa to dalo vyladit lebo 1.znamy co mal na ktm zapalovanie z babety tak mu to islo krásne,prosim poradte ako na to |
vies na 100% ze to je zapalko? moze to byt: fajka,svieckovy kabel, sviecka, kabel od kostry, inducka skus najprv toto pochybujem ze to bude zapalko ked ju ako tak nastartujes.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PegasBoy (04.02.2006 16:10) |
zrejme nesedí predzápal, predsaj babeta nie je ktm |
pegasboy.to uz nieje jawa.tam je upne iná inducka....ono to ide na 100%s babetovým zapalovaním,ale treba ho nejak naladit |
pocuj ked tam je zapalko z babety kludne tam moze byt aj inducka z babety(alebo z jawky) |
Skús dať novú sviečku a odtrh nastav na 0,4 až 0,5. Možno dáva slabšiu iskru. |
dalo by sa to vyriesit aj tym keby som na tom babetackom zapalku pripojil viac cievok,aby vyrbalo vecsí prúd?zeleno,ani v lete nechcela nastartovat.ked bol na nej starý valec s piestom tak isla nakopnut ale ked som dal spravit nový nicasil a piest tak uz to nejde nakopnút. |
takze skusim sa takto spitat... |
bibo, ak si na motorke vymenil iba piest a valec, zmenil sa len tlak vo valci a sacia sila. |
muže mi nědko vysvětlit jak se da dat zapalko z babety do KTM? dyt rotor je dluhy, vyčnival by ven, dneska jsem to tam skušal davat a ani za nic, mam babetu 210 a KTM GS 250 1993 |
no tak ja som to zapalko montoval uz na niekolko moto, ak mas original cievky zapojene tak jak maju byt(staci jedna budiaca a snimac), tak energie by malo byt dost, toto zapalovanie robi somariny, ked sa toci opacne ako sa ma povodne v babete. skontroluj si to. Na vysku sa da dopasovat, resp. ked skratis rotor trocha s predu, jak je tam vytvorena ta vrtulka, da sa cca 5mm, a este zapustis trocha kuzel, aby bolo co najviac natlacene pri bloku, tak sa urcite vojde, na KTM som ho uz mal, a v poho.dobre je, ked si este vytvoris drazku na pero, aby si mal nejaku presnu polohu, drasku si nameras tak, ze nastavis stator na stred, das tam nejaky predzapal, cca 1,5mm(nezabudni, ze mam na mysli ze v tomto momente budu rysky proti sebe), a poznacis si polohu drazky na stator, potom vypilujes, potom staci doladit. ja som koli miestu osadzoval len cast statora, teda presnejsie len budiacu cievku a snimac a hotovo, teda zvysnu cast statora som odrezal. vsetko pre istotu podlepil dobrym lepidlom a fungovalo vsetko jak ma byt. Ak sa ti toci zapalovanie opacne, tak staci spravit kuzel naopak, a otocit stator. teda ze snimac budes mat spredu a cievka bude naspodu. |
No ja mam na svojej GS 250 '72 komplet zapalovanie z DUCATI a islo mi bezproblemov, kym mi raz nestrihlo srubu na statore a nepotrhalo cievky...teraz som si za 500,- zohnal podobne... |
nějak temu nerozuim. když se na ten stator divaš zepredu, vidiš 4 civky a zezadu je jakasi taka krabička. Na rotoru jak jsou magnety vedla sebe tak v zadnej časti je ještě jeden magnet taky maly, ten lita kolem take te krabičky co je na statoru vzadu. |
zapalko z babety fachčí celkom v pohode a dokonca aj na huske wr125/94 a táto s ním ide dokonca lepšie ako s originálom , nakoľko je rotor podstatne ľahší. Výškovo dopasovať nie je problém ,ale problém je s nevyrovnanou kvalitou dielov na babetu. |
no chlapy,nieje to take jednoduche stimi zapalkami,ja mam momentalne ktm 250 r.v. odhadujem na 89 a kupil som to bez zapalovania,lenze som sa okaslal ked som si vsimol az doma ze to nema klasicke CDI zapalovanie ale DCI - digital control,,,nasledne som tam dal zapalko z babety,kedze kamaratovy na 125tke to ide,ale moja isla aj do otacok,lenze nevladala velmi a velmi sa zohrievala,a nastavit sa to nedalo poriadne |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164678 | Včera: 244896