Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Upravené 1 krát. Naposledy upravil citizen (01.04.2010 17:35) |
Pridávam ďalšie postrehy. Prúd z alternátora znova premeraný pri 5000 otáčkach (3 biele káble). 1-2 kábel 86V, 1-3 kábel 86V, 2-3 kábel 86V. Takže alternátor sa dá vylúčiť. Do úvahy pripadá ešte regulátor. Ale aby to nebolo zas tak jednoduché zmeral som ešte prechodový odpor. 2 výstupné káble z reglera (červený a čierny). Čierny z reglera som zmeral s multimetrom (20V-jednosmerný prúd) s čiernym na baterke (-) a nameral som 0,2V čo je OK. Tak isto červený z reglera s červeným na baterke (+) a znova 0,2V. To všetko pri vypnutých svetlách. Keď som ale svetlá zapol zmenil sa prechodový odpor nameraný medzi červeným káblom a + kom na baterke na 0,01V |
Chyba dobíjania odstránená.. Previnútý stator.. Bola spálená 1 cievka. Regulátor OK.. Dobíjanie so svetlami aj bez 14,2V. |
citizen - kolko si platil za previjanie? |
50 eur.. Robil to starý pán elektrikár. Urobil to perfektne, lepšie ako origoš.. :D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 146261 | Včera: 131976