Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkých mam Jawu 350 a zima je dlha tak som sa pustil trochu do uprav motoru. Mam Jawu 350/632 s dynamo zapalovanim ktore som rozobral a usudil som ze je uz dost opotrebovné tak ze ho budem musiet vymenit. rozhodol som sa ho prerobit na 3-fázove alternátorové. A chcel by som prerpbit elektriku na 12v. Co k tomu potrebujem a a Dá sa to vlastne? |
Nazdar neviem či sa to dá prerobiť kvoli vyku dynama radšej by som volil nahradu dynama za elektronicke zapalovanie Vape , to je osvedčene a dobre funguje. |
dik za radu ako myslis vyko dynama? |
skus si tu pozrieť neaký članok tušim Vape alebo zapalovanie 632 tam sa ktosi vyjadril že vyko zapalovania je nižšie ako u motorov 638 , všimni si ake velke vyko jawa 638 ale ta nahrada za komplet zapalovanie 6V .Alebo motor 638 zo spojkou 634 je asi lepší, novší a má praktickejší karbec a alternator. |
632=12v,634=6v-uz som na tuto temu spekuloval adosiel som k nazoru ze zo 6v netreba robit 12v lebo komplet sadu VAPE na6v sustavu vyrabaju SZ14 jedine co mi neni jasne aky je rozdiel oproti12v verzii SZ13 ktora je urcena na ten isty typ.pisal som aj dotaz vyrobcovi na www.vape.cz ale poslal mi iba dve schemy takze som zistil ze ma jedna6 adruha12v.iny rozdiel bude zrejme spolahlivost 6v regleru a cena vizzsich nakladov 12v zarovky,klakson... |
samcho: to si uz rovno kup celu sadu od VAPE na 12V - SZ13 Prerobit by ta to stalo hodne namahy a penazi - Alternator, bezkontat, usmernovac, regler vsetko by si musel prehodit z nejakej inej Jawky. A komplet prerobit elektriku... a ak si tam mal dynamo, tak tu bolo uz rozoberane ze klukovka ma iny uchyt rotoru pri alternatore ako pri dyname... |
...to znamena ze 6v VAPE nedobija tak dokonale a pri nizsich otackach mi bude zazinat kontrolka dobijania a cucat baterku ako doteraz??? |
hmmmm, no krivka dobijania je tusim v nizkych otackach pri 6V Vape trosku priaznivejsia... |
PS: pri magneto zapalovani vape neexistuje kontrolka dobijania... Sice nemcuri tvrdia ze 12V sada ma moznost zapojenia kontrolky, u Vape urcite nie je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (11.02.2006 21:08) |
www.powerdynamo.biz/wiredias/72xr.gif |
FaDe dik za trpezlivost na nas co pozierame (papame) tvoje skusenosti...mne ide akurat o to ze ked to kupim aby som si nevycital ze som mohol kupit 12v proste aby to predne svetlo islo dobre v nizkich otackach tiez to chcem na chopper-bizon a ked sa ti zda ze 6v ma lepsu krivku dobijania v nizkich otackach mohlo by to bit OK sak baterka sa dobije aj doma... |
siso: ja neviem, ja by som asi isiel predsa len do toho 12V, mas to nafurt... Stoji ta to 12V baterku, klakson, ziarovky, prerusovac na smerovky... Nie je to az tak narocne a 12V je 12V... |
Dakujem vám vsetkým za rady |
trocha som sa v tom vrtal podla tabulky ma naozaj 6v-lepsiu krivku v nizkich ot. ako 12v... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12906 | Včera: 112474