Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravím chaalani ! v piatok som sa na praxi rozpraval s mojim majstrom o jawách,konkretne o 350 kývačkach ! taku mam doma aj ja, a rozprávali sme sa ako sa kedysi zvyšoval výkon ttýchto strojov .Karburator zo škody 100-prevde podobnre jedno komorovy,montovali na jawa 350, ktore potom služili iba na závody! a dnes som rozmýšlal že priruba karburatora pasuje na jawu dokonca aj štifty(šroby) pasuju,takže by to asi nebol taký problem ! len neviem ako by to fungovalo ! či by to príloš nezahadzovalo sviečku !! a nemalo to moc velke otáčky ! proste mám otázku ako by som to mohol spravit a či niekto stím má skusenosti ! prípadne len či by bolo realne to skušat ! |
Okrem ineho ma Skoda spadovy a Jawa horizontalny karburator. To by si jazdil smerom dole po stene? Ved to ide aj bez karburatora... |
Chlapče v prvom rade dospej na "veľkú" motorku, a potom "tuninguj" po slovenky |
Škodovky stovky mali Jikovy radu BS alebo BST 32 alebo od r. 1976 EDSR 32 - podstatné je, že všetky boli spádové. To znamená, že difúzor musí byť ZVISLE a k namontovaniu na triapolu by si potreboval koleno - a to s prispôsobenými priemermi na koncoch. Plaváková komora jednoducho musí byť vodorovne... Či by ti tam ešte pod nádrž vošiel nejaký filter alebo airbox, to závisí od kolena - ale tam môže byť problém. Nič nie je nemožné, aj naštelovať by sa to dalo (radšej dať mechanický sýtič) - ale nikdy som o podobných úpravách nepočul. Veď boli po ruke parádne motocyklové karburátory z krosových alebo súťažných motoriek, difúzory aké si len chcel, Jikov ich vyvážal aj do zahraničia - a my sme na Jawky veru nič zo Škodoviek nedávali... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (29.03.2010 0:35) |
hovadina jak mraky...ja mam s 350 tkou svoje skusenosti... nechapem na čo by tam nekto daval karburator zo škodovky na "vacsi vykon" ked ostatok motora neni na to usposobeny ...ja som akorat predvčerom šiel na trojke 100 čo som skušal nastavenie karburatora ...motorka cela už vybrovala jak hovado ..smrť v očach... a odvtedy mi začala aj cengať trochu ... ale to je moja blbosť..už to nespravím takže asi tolko k zvyšovaniu vykonu na 350 tkach .. a celkovo 350 tky nesu a ani nikdy nebudu zavodne stroje... na take veci mala jawa ine patenty |
ja som mal na 634-ke tento: |
ja som mal Jawku, sice som nikdy nepremyslal ako zvysit vykon, lebo bola to silna masina namna, no preco by to nemohlo fungovat? neviem si sice teraz predstavit ako by to tam napojil a ako by to vyzeralo, no mylsim ze by majster neblafoval. Mozno fakt sa to da. Nehovorim ano, nehovorim nie. |
no o tom sa da diskutovať donekonečna...ale poznam aj take bachorky čo mi vravelii že z 350 tky robili jednovalce a take blbosti čo nekde očuli nekde z tretej ruky a každy si to nejako upravil podla seba... jedine čo fakt viem že bolo je že robili 350 tku na dva karburatory...ale to bol tež taky tunning že roboty hafo a aj tak to bolo šelijake že sa tažko synchronizovali potom tie karburatory a tak... |
JawaEVO niečo naznačil. Od praveku pre väčšinu súťažných-závodných mašiniek slúžili ako základ pre úpravy sériové stroje. Dlho to bola dokonca zásada výrobcov, prípadný športový úspech bol vynikajúcou reklamou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.03.2010 0:07) |
zdravim, ja si myslim ze s tym karburatorom by to mohlo fungovat,ale zbadal by si ako by sa ti prehrieval motor a ako by ti odisla klukovka.Moj nazor je ze skoda nicit ten jawacky motor lebo aj tak jawa nie je stavana na velke rychlosti,viem z vlastnej skusenosti |
...ale poznam aj take bachorky čo mi vravelii že z 350 tky robili jednovalce a take blbosti čo nekde očuli nekde z tretej ruky... |
...ale poznam aj take bachorky čo mi vravelii že z 350 tky robili jednovalce a take blbosti čo nekde očuli nekde z tretej ruky... |
ja som na triapule nahanal dajaku seststofku raz a zhorelo jedno stredove lozisko a to som siel na maximum, len "chvilu" |
A to sa patrí, na triapole naháňať šesťstovku? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69660 | Včera: 215851