Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
idem meniť enduro pneu za drapáky nech si opäť plnohodnotne zajazdím. |
Asi C10 + C11 alebo C15 + C16. Ale zrejme im budu rychlo odchadzat figury. |
ja mam na Drku vpredu C 05, vzadu C 02, do zadu ak mas 17" myslim ani nic lepsie/ teda ine / ako C 02 nedas, je sice na kamenity povrch ale u nas na slovensku to vyhovuje vzdy ked sa povozis natrafis na niekolko podkladov takze aj v blate to este pri takychto druhoch motoriek stiha , jazdim aj po asfalte, bezna turustika - mam to s papiermi. Zozaciatku si museli sadnut a jemne sa odrat - moc to bolo nestabilne pri tlaku vpredu/vzadu 1.7/2.0 tak som to dal na 0.5 zabehol + nuteny "bornout" koli urychleniu opotrebenia, a teraz bezny tlak 1.5-1.7/1.7-2.1 v pohode s primeranou stabilitou. Zvlada to aj dialnicu full cca 140km/h pri este znesitelnej stabilite, C 05 je uz zevraj vybehovy typ a nahradza sa C17 / ja som vsak uz predtym jazdil C 05 s CZtkou a bol som spokojny /, trosku az moc husty vzor, ale je "na extremne naklony" cize podrzi ta vsade aj na blate aj v ile ci piescitom podklade,...akurat ked mas nizko blatnik ako RS alebo Dominator na prednom kolese moze ty v extremnom pripade pri pomalej jazde na 1tke zahadzat dezen a zablokovat koleso. Ujo Mitas mi radil ze bude v terene lepsi vpredu C 17, ale ja som chcel hustotu koli asfaltu. Mal som pred tym sadu E09, dobre na zmiesanu turistiku, ale extremy v terene, hlavne predok vzdy ujde-napr. ked prechadzas z lavej kolaje cez hrb na pravu, mozes padnut, lebo do boku ta guma nedrzi nic,....ideal kombinacia by bola C 05 vpredu a E09 vzadu, pretoze C 02 mam pocit ze mizne rychlejsie, je to rovnaka zmes ako E09 rozdiel je vo vyske stupla a samozrejme tvar. Mitasaci ma upozornili ze pri jazde cca 160-170-180 mi moze C 02 robit praskliny a natavovanie ci co, ze v tom pripade je lepsia E09-ale ak si viac v blate daj C 02. Aj cena je super. pri predpoklade ze mas vzadu 17" ak mas 18" mas podstatne vacsi vyber vzorov...vela zdaru Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (10.02.2006 13:04) |
JOSE: Máš veľmi zúžený výber Vlastne si ani nemáš z čoho vyberať V tvojom rozmere Mitas nič iné nerobí Takže ber čo je. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (10.02.2006 11:28) |
kukni www.offroad-lm.szm.sk rady....mas tam dost...ja som mla tiez 130/80 17 od mitasu vzadu a no problem..nedera sa moc,je dobra aj na cestu aj do terenu a blata...za ten peniaz dobra |
ja mam C02 a poviem vam na trave nic moc - ale ked je mokro a mäkko tak je to pekná fontánka |
miros 139 ma pravdu,ked chces jazdit iba teren tak E06 a C02 je dobra kombinacia,ale predna 06 -ka prudko ubuda na asfalte,ked chces jazdit aj na asfalte,tak E05 + C02... |
Zevraj mitasky sa rychlo ale rychlo deru.Kamarati ma od mitas odhovarali. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomask (12.02.2006 14:49) |
no mal som cely rok Treleberg akonec na suchu fajnovy.....ale na blate ako nalade....a od tych Mitasov vsetci bohovo odhovaraju.....ale neva tuto sezonu ich isto berem a skusam .. |
TOMASK MA PRAVDU,PAR KRAT VYLEZIES A MAS PO NICH.MITAS MAM AJ JA A PREDNU ZDERIES POMALY SKOR JAK ZADNU.STACI TROCHU ODRAT A UZ TO VOBEC NEDRZI,KVOLI TOMU SOM UZ ASPON 5-KRAT RYL NOSOM.MOZNO SKUS TROCHU HUSTEJSI DEZEN A VYDRZI TO VIAC,MOZNO. |
Ja mam na svojej 125 vzadu E-09 a je v pohode malo z nej ubuda a dobre drži na ceste a aj v terene ale ked vojdes do blata tak si v ....ked ostanes stat v blate a parkrat si zahrebes tak blato vôbec nevyhadzuje a zanesie sa cely drapak, len tu jednu chybu to ma:D |
mitas je fajn a dobra cena. ja ich mam tiež.vadim ma pravdu. chod do nicholtraktu a vyber si čo sa ti bude pačit. |
Neviem nevyznam sa az tak ale myslim ze pre stroj ktory ma Jose su Mitas fajn, |
kua najradšej by som bol keby tie pneu vybral niekto za mňa ja by som potom už len jazdil |
Ked chces jazdit teren,tak ta Michelinka dopredu nebola velmi dobra volba,na suchom rovnom podklade este ako tak dobra,ale v blate a pri terennych nerovnostiach /kolaje/budes mat problem,bocne stuple su male,slabo drzia a este aj ten rozmer-je to skor na nejaku 125 ku. |
cavte vseci , potreboval by som poradit , chcel by som kupit na svoju tdr-ku mitas C02 dozadu ale neviem co dopredu , mam aj dost blbe rozmery kolesa 100/90 18 poradte mi daco pls , budem jazdit 90% v terene diki |
na mitas treba chodit do targu na trh:D to su ceny páni! len treba dobre ujka hladat:D inak ma super ceny a to iste co kupite vsade inde;) |
ja ma mitas v zadu a mal som aj na 4kolke a v pohode drzi dobre a nedere sa jak napriklad koyo a pod |
zdar chlapy ja som rozmyslal nad mitas C-16 dopredu aj do zadu ma niekto z tymito pleumatikami skusenosty chcem nieco tvrdsie lebo mal som ta micheliny a za mesiac boli dojebane jak cinska hymna |
ja neviem ake C-cko ma moja zadna mitaska 120/90 18" ma zlty pasik, je strasne meka ale ked sa dostanem do blata tak nic mi nedrzalo lepsie a ta fontana.... |
rapper10101: preco C 10 ved tvrdsia viac vydrzi a ja jazdim asi tak 90 percent teren a 10 asvalt a ten teren su prevazne luky lesi ale aj kamene |
cawte , vadilo by velmi ak by som dopredu namiesto rozmeru 100/90 R18 dal 100/100 a dal by som tam MITAS C-20 a dozadu C-02 , bude to mat nejake zle vlastnosti v terene ? dik |
dando: mitaska so zltym pasikom je do bahna ;) takze skusenosti ukazuju ze si nezaujato ocenil mitas:D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 148512 | Včera: 248792