Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam taky mensi probolem motorka mi nechce nastartovat prednedavnom som mal hlavu dole vybrusil som ventily povimienal tesnenia ale motorka aj tak nic nestartuje elektrika v pohode benzin ide zakrburator je v pohode ja us neviem co mam robit bol by som rad ak sa ozve niekto kto ma skusenosti z DR 600 lebo ja som us zufaly |
ked si mal dole hlavu a aj ventily ako pises dobre si nastavil vole ventilov? co rozvody neposunul si casovanie ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil borisbasa (27.03.2010 17:19) |
neviem ako u DR600 ale ja na svojej mam manualny dekompresor. cize skus kopat do masiny ci tam je bod kde neprekopnes masinu lahko, proste poriadne skocenie po pake. ked to neprekopnes tak mas zavrete ventily co je spravne. cize dekompresorom to nebude |
no mal som dole hlavu secko rozvodova retaz je spravne aj nacasovanie a volu ventilov som nastavil na 0.10ako to pisu v navode |
tak skus pozriet karburator ... ci sa ti neposunula ihla alebo nieco a je moc bohata zmes |
no ako som pozeral na tan karburator ale tak ja fakt neviem co z tym trisky som prefukol a je tam jedna srubka na stelovanie niecoho neviem vo to je je tak z dola snad to bude to a este volnobeh ale to z tym nesravim nic akurat tak volnobeh |
mooby: kup na benzinke starter sprej, striekni pod filter, alebo podlej sviecku benzinom a motorka musi aspoon odpalit. |
musis rozobrat karburator, ja to mam z vrchu dam dole kryt a mas tam supatko s ihlou , tak rozoberes to aby si mohol vybrat ihlu a na nej mas zarezi na ktorych je segerka alebo nieco podobne co tu ihlu drzi na spravnom mieste, tak trosku musis spustit ihlu aby ti lepsie startovala.. ja som mal velmi velmi bohatu zmes a kopal som dva dni po sebe asi tak 4 hodiny dokopy a nechytila... ked som upravil zmes tak od vtedy startuje ako cukrik. Hlavne pozeraj ako to rozoberas ked si to este nerobil.. ale vsetko logicky do seba zapada, nic zlozite |
hehe diky za rady ludia ako rozoberal som karburatory na pioniery na MZ alebo simsone ale tak je to v postate to iste tak snad to zvladnem diky zajtra to budem skusal lebo to sa us neda vydrzat pozerat na kamaratov ako mi prelietavaju popred dom |
mooby: ked budes rozoberat karburator, tak davaj bacha na membranu, aby si ju neposkodil, je nechutne draha... |
on sa nepotrebuje dostat k membrane. |
t3hricardo: neviem aky mas ty karbutator, ale mne na DR650-ke supatko zdviha membrana.... |
hehe no dnes som prisiel na zaujimave zistenie nakoniec to budu asi zle nastelovane rozvody lebo v HU by maly byt zatvorene aj sacie aj vyfukove ventily ak sa nemylim a volal som znamemu mechanikovy asi na 55 krat som sa aj dovolal a vravel mi ze je to tak ale ja nemam v HU uplne zatvorene vyfukove tak neviem ma to tak byt ale podla mna asi nie co ?? us som totalne zmagoreny z toho |
mooby,jednoducha pomocka,vyber jednu sviecku, nastav hornu uvrat piesta a ked su obe vacky otocene dole musia byt ventily privrete=na vahadlach vtedy namerias volu - da sa "chytit aj volne rukou". Toto vsetko vies urobit len s vybratou svieckou a otvorenymi vy/ickami ventilov. Pokial chces skontrolovat rysku na rozvodovom kolese, voci rovine hlavy,musi ist dekel s vahadlami dole - treba sa pohrat aby piest v HU a vacka sedela ryskou s rovinou. Aj jeden zub urobi u SOHC dost. ak nemas manual myslim ze bol na www.dr600.de volne pristupny po castiach,tam su pekne obrazky na tuto temu. vela zdaru zdarrr Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (29.03.2010 19:26) |
no a este mi vysvetli za ta ryska na tom kolese ze ma byt vodorovne ako to myslis konkretne ?? |
mooby hodil som ti do mejla na azetku mejl mas tam obrazky a pokec |
diky fest diky ALL aj tebe miros motorka mi bezi ako hodinky us som spravil aj prvy drift parada |
vyuzijem tuto temu - na DR 600 mi kratko po sebe odislo najskor nozne, potom aj rucne ovladanie dekompresora, teraz sa nakopava len velmi tazko. Skusal som aj rucne hybat tyckou, ktoru ovladaju lanka od nakopavacky a od rucneho ovladania na riaditkach, ale nepomohlo. Bude tam nejaka chyba vnutri, nemate s tym niekto skusenost, ze na co sa mam zamerat? Co by tam mohlo odist? Budem vdacny za kazdu radu. |
Tam by mala byť taká hriadeľka,ktorá pootočením stlačí vahadlo ventilu.Takže sa to mohlo vytľcť alebo ulomiť.Ak to nerozobereš-nezistíš |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73787 | Včera: 146654