Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Potreboval by som zistit co mohlo sposobit ako prve to ze mi presakuje benzin do prevodovky , pri vymene oleja som zistil ze mam v prevodovke tolko benzinu co aj oleja , neviem co to mohlo pustit, ci tesnenie pod hlavou alebo , netesnot ventilov , mohlo by to niejak vojst do prevodovky aj z karburatora ( jeden ma o tom presviedcal , ale sa mi to nezda logicke) |
neviem si predstavit ako z karbosov do prevodovky pokial viem tak karbos je pripojeny na hlavu motora cize benzin z neho vteka do sacieho kanala odkial putuje do spalovacieho priestoru.takze pricinu by som hladal v hlave motora-ventily alebo potom tesnenia.ale to zistis samozrejme len ak das hlavu dole |
dodi, len taky napad - nezapojil ti niekto hadicku odvetrania klukovej skrine na prepad karburatora? |
Na prepadoch karburatora nemam nic to viem isto by som si vsimol a spominana hadicka klukovej skrine priznam sa ani neviem kde je , musim kuknut do manualu , dik za reakciu |
ta hadicka na odvetranie prevodovky by nemala ciahnut ani na karbose-aspon u mojej r6 to tak je |
Na mojej SRADe sa stalo presne to iste... Mal som plny motor benzinu + oleja, ze nesiel ani pretocit Total full. Pricinou bol netesny palivovy ventil pod nadrzou. Moto stala niekolko dni a benal mi krasne pretekal do motora |
Do kelu ja mam tiez netesny ventil na nadrzi to takym sposobom sa mi mohol dostat do prevodovky benzin?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DodiXT (25.03.2010 12:13) |
presne tak, mal som ten isty problem na GPX - netesny ventil na nadrzi Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (25.03.2010 12:55) |
chlapci ten ventil spravym , ale kurna bojim sa tam naliat novy repsol za 40e co ak to bude niejak presakovat cez ventily neda sa to nejakym sposobom zistit bez toho aby som daval dole veko, inak vzduchovy filter mi zospodu trochu obhorel, demontoval som ho a kupil novy tiez som dal dole karburator aby som ho precistil, myslite ze mi tu galibu narobil ten ventil , inak taky postreh ked som demontoval karburator prve sasie hrdlo bolo naplnene benzinom, teda to sacie hrdlo ktore bolo naklonene ako bola motorka na stojane, napiste mi na to nejaku spätnu väzbu aby som sa mal coho chytit |
este jeden postreh ten vzduchovy filter mi obhorel pri sacom hrdle cislo jeden takže sa neni cudovat ked dam bola taka kopa benzinu , možete mi niekto vysvetlit ako to može pretict do prevodovky , cez tu volu ventilov alebo ako nejak si to neviem predstavit |
no, ja som nechal na svojej CBR otvoreny ventil, nebol som dlho doma a cez zimu som ju nestartoval, myslite ze to budem mat takisto zaliate? este som o tom nepocul |
Opisal som problem profesionalnemu mechnikovi na motorky , jeho odpoved : To sa niekedy stane.Treba zatvárať ventil na nádrži.Nie je to vážne.Stačí vymeniť olej a filter.Naštartovať,povoziť sa ne ch preplaví palivo poriadne karburátory a malo by to byť v poriadku.Stalo sa to,že v niektorom karburátore nezavrel palivový plavák a palivo pretekalo do válca a okolo piestu stekalo do motora.Bola náhoda,že tam boli práve otvorené sacie ventily. |
Takže dnes som vsetko zlozil brnkol a motorka naskocila to je to dobre to zle je ze zvuk neni ako ma byt , potrebujem to dat na podtlakovy merac a dat nikomu nastavit podtlaky |
Pisem sice z oneskorenim na motorke som spravil už kopec kilometrov, ale hlavnou pricinou mojho problemu bol netesny palivovy vetrak a nezavrety palivovy plavak , zrejme priisuseny od zimi (podla mna) motorka ide po vyladeni tlakov ako z rozpravky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66704 | Včera: 147904