Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím pekný podvečer.Chcem sa Vás opýtat.Na mojej KAWE KLR 600 sa mi nezdá nejako dobíjanie.Síce ma stroj ešte nenechal nikde no ked batériu nabijem cca na max, tak trebars za dva týždne už vidím že aj po každodennom vození mi batéria stráca na víkone.A chcem poznamenat to, že neverím, že mi batéria odchádza (teda nedrží štavu), lebo aj ked ju mám nabitú na plno a nejazdím tak mi prúd drží stále.Teda povedal by som, že by mohol byt problém niekde v elektrike (teda s dobíjaním) a chcem sa opýtat teda hlavne ludí ktorí majú tieto stroje či mali s tým nejaký problém alebo aj ludí ktorí by o tom niečo mohli vediet.Dakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil omiboss (24.03.2010 19:15) |
zober voltmeter a zmeraj napätie. Dobrá baterka by mala mať min 12,6 V (aspoň pol hodku v kľude) a pri naštartovanom motore cez 14-14,5 V |
omiboss: nebehas len po meste? casto startujes? Skus spravit aspon 50 km na raz a uvidis, ci sa baterka dobije z alternatora, alebo nie. |
No takto, zrovna sme sa dovozili.Vozili sme sa asi hodinu a pol.Všetko v poriadku, len zase ma serkááá to že napr, ked zapnem svetlá alebo chcem zatrúbit na klaksón tak velká bieda.Ale motor v pohode.No a zdeno255: skúsim tvoju radu, myslíš ako najprv odmerat baterku pri vypnutej moto a potom normálne merať, ked je moto naštartovaná???No a povedzme že nenamerám také hodnoty, tož mi povedzte kde bude potom chyba!!!Dakujem |
ja ti poradim asi toto : skus nizkootackovu jazdu mne sa pri vysokych otackach bateria velmy zle nabija ale pri nizkych otackach (cca 2 000-3 000) pomalicky v klude sa baterka nabila na plny stav ked som si dal 20 koleciek okolo domu (20x400m) je to len chyba alternatora ja uz som ho trosku dal do poriadku mne pri rychlej jazde vydrzi svietit svetlo asi 8-12 hodin potom sa vybije ale samozrejme ked som v meste tak otacky znizim cize sa to zacne nabijat. Skontroluj aky je rozdiel v prude pri nizkich otackach a vysokych v neutrali (tak ako ti zdeno povedal zmeraj prud ked je to nastartovane a vypnute ale ked to budes mat nastartovane tak este pridaj plyn a ked ti prud klesne o velmy vela tak to znamena ze mas rovnaky problem ako ja |
omiboss: neexperimentuj. urob to presne podla navodu, kde je napisane pri akych otackach mas mat ake napatie. samozrejme pri zapnutej zatazi (svetla) |
jawacuc: to asi budes mat ty aj omiboss, prdnuty elektronicky regler. Na jednej GSXRke sa to chovalo rovnako, prei zakl. otackach dobijalo, pri normalnej jazde nie. Je to tym, ze pri nizsom vstupnom napati nereguluje, len usmernuje 3faz striedave z alternatora a pusta do baterky priamo, pri vyssich otackach/napati na svorkach zacne regulovat, ale kedze je v cudu, zrazu neprepusta nic. Cesi vyrabaju kvalitnu nahradu za menej ako polovicu originalu, a dokonca spolahlivejsiu. ignitech.cz kukni. |
No takto, ked mi motor klepká na volnobeh a zapnem svetlá tak sa rozsvietia a svietia tak na 30%.No a či pridám alebo nie stále svietia takto, nič to s nimi nerobí.Je to akési drblééé.Ešte skúsim vymenit baktériu či šlak netráfa aj tú a inak neviem. Ale zaujímavé, že motor aj po dlhej jazde stále ide a na tolko sa nevychnápe, žeby ma nekde nechala |
www.servis.offmoto.com/Manualy/KAWASAKI/KLR600... |
Je to jednoduche.pripoj merak a kukaj.potom startni a kukaj.uvidis ci dobija.podla mna to je ako pisali chalani. |
No meral som baktériu ked bol vypnutý motor a mala takých 9V.Trochu málo, ked som naštartoval tak na baktérií som nameral tak 7,8V.Ked som k tomu ešte zapal aj svetlá, tak to ukázalo len nejakých 6V.Dost divoké!!! Neviete mi povedat kde nájdem ten reglér, alebo ako to asi vyzerá, mám aj nejaké náhradné diely tak bych to možno vymenil.Ešte jedna otázka, ked mi odišla indučka tak sme tam hodili druhú z pinčla 6V a motorka mi teraz ide na tú, tak či by to nemohlo mat nejakú súvislost aj s tým.Díki |
Stiahni si ten servisny manual, tam najdes vsetko. Ako vypada regler, kde je umiestneny atd. A vdaka kombinacie nefunkcneho dobijania a pincel-cievky(6V miesto povodnych12V) ti motor slape. Asi tej povodnej inducke nic nebolo okrem vybitej baterky najdi si elekrtikara alebo zanes do servisu. To bude asi najlepsie pre teba aj tvoju masinku, a nie kombinovat somarinky a viac si to dodrbkat. |
Tá povodná cievka bola určite na péčko lebo baktéria bola dobrá a iskru dávalo aj nedávalo, tak sme tak kopli provizórnu s pinčla a moto bleskovo išla.No a ešte som nemal ani kedy zohnat druhú indučku a ked to ide na túto tak som to nebral nejako v uvahu.A servisné manuály mám aj 3 stiahnuté len neviem či to tam nekde objavým. |
Urcite najdes, na stranach co som ti pisal par prispevkov dozadu. Ale pozor na to, ze ked opravis dobijanie, budes mat riadne napatie 12V, to je dvojnasobok toho co ma mat ta inducka z pincla- 6V, som si isty ze po chvili ti rachne, takze zaroven s opravu dobijania si vymen aj tu inducku za taku ktora tam ma byt. Pokial masinu zoberes do servisu,tak servismana upozorni na tuto skutocnost. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164070 | Včera: 114117