Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
 Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
 Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
| Prešiel som dostupné príspevky ale aj tak mám tú drzosť a spýtam sa: čo všetko treba demontovať z moto aby som mohol nastaviť ventily. A ak sú nejaké tipy a triky ako si túto činnosť čo najmenej skomplikovať, vopred ďakujem. Aj za rady: choď do servisu alebo do ..... | 
| RS 955i Neregistrovaný |  nadrz,dve srobovacie zatky na vyfukovych a jedno vicko na sacich ventiloch.Vsetko je tesnene o-kruzkami,takze pri troche stastia nepotrebujes ani nove tesnenia   | 
|  kvôli nádrži aj sedadlo, bočné plasty a prívod paliva. | 
|  Nanopile a ked mas moznost zozen si tesniaci silikon na motory. Najlepsie pozicat si kusok pretoze minies 0.0 nic objemu a zostane ti skoro plna tuba. Pisem to preto lebo na dosadacej ploche viecka mozu byt nerovnosti ktore to vyrovna a su tam aj take tie vybratia kadial sa vo vyrobe frezuju sedla na vacku a tam je dobre dat trochu silikonu.    Upravené 1 krát. Naposledy upravil frog (11.02.2006 10:26) | 
| Už som mal bobky, že sa nikto neozve. Ďakujem za pomoc. To by som mal zvládnuť. Zeleno: cca interval na kontrolu ventilov? | 
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53456 | Včera: 218126