Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Veľa moto má orezaný výkon - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVeľa moto má orezaný výkon - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

23.03.2010 21:14

Veľa moto má orezaný výkon

dodovojtko
 Bahniak 

Ikona

Moja Honda CBR1000RR (172PS) model SC57, r.2007 má odhadom len 120-130 koní kvôli tzv.núdzovému režimu riadiacej jednotky, do ktorého sa MOTO dostala po naložení ladeného výfuku bez toho, aby sa do konektora servomotora výfukovej EXUP klapky nasadil predpísaný konektorový odpor (ktorý štandardne k laďákom pribaľuje napr. Akrapovič). Sériový výfuk so zvodom,EXUP klapku má. Ladený výfuk s ladeným zvodom však EXUP klapku nemá.. Ak vtedy do konektora servomotora nedáte odpor-konektor, riadiaca jednotka sa automaticky prepne do núdzového režimu, lebo nemá informácie od servomotora výfukovej klapky, ktorá tam nie je. NÚDZOVÝ REŽIM - prepne na slabšiu palivovú krivku, zníži výkon motora zhruba o tretinu. Preto je nutné, aby konektor servomotora bol vždy naložený či už konektore originálnej kabeláže moto, alebo konektorom, ktorý pribaľujú výrobcovia laďákov k svojim výrobkom, aby riadiaca jednotka neustále dostávala info od "EXUP"servomotora o polohe výfukovej klapky. Dobre hovorím? Poraďte mi prosím, či je tomu tak ako som napísal. Sú to len moje tézy, na základe chabých útržkovitých info. Chlapi o tom nevedia a vozia sa na mašínách, ktoré sú takto pošktrené. Ako dostať palivovú krivku do normálu? Kto ma na to softvér a robí zásahy do riadiacej jednotky? ...nehnevajte sa, že som použil logo EXUP z Yamahy, Vopred ďakujem za cenné info. S úctou Váš diskdžokej. zvuk@centrum.sk

Upravené 2 krát. Naposledy upravil dodovojtko (23.03.2010 21:19)


24.03.2010 10:42

Re: Veľa moto má orezaný výkon

csuka85
 Turista 

Ikona

na zamyslenie


24.03.2010 10:53

Re: Veľa moto má orezaný výkon

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

informuj sa u fast bikes oni budú vedieť podať korektné info keďže ladenie robia ;-)


24.03.2010 11:00

Re: Veľa moto má orezaný výkon

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

hm, zaujímavé čítanie.


24.03.2010 18:01

Re: Veľa moto má orezaný výkon

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

myslis,ze sa to tyka aj mojej motorky? Predpokladam,ze v 1991 sa nic take do masin nemontovalo a mam dojem,ze moto ma rovnaky resp. velmi podobny vykon (neviem,ci nastala zmena k lepsiemu alebo k horsiemu) ako s povodnymi vyfukmi....alebo sa mylim? :-O


24.03.2010 23:58

Re: Veľa moto má orezaný výkon

tref
 Turista 

Ikona

demmoo: plati to (teda neviem ci aj naozaj plati, ale moze platit) pre masiny s tymto systemom, teda zopar prevazne "modernych" masin, povacsine SS. Rozhodne nie ziadna TDMka.

edit: teda nechcem povedat ze by TDMka nebola moderna :D ale chapeme sa dufam

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.03.2010 23:59)


25.03.2010 0:29

Re: Veľa moto má orezaný výkon

tombar
 Skútrista 

Ikona

a preco vymontovavat exup zariadenie? nechaj tam servo, iba odpoj tie bovdenove kable co mechanicky ovladaju klapku... tak to odporuca pani Yoshimura a funguje to... o2 senzor som odpojil, podla odporucenia danej mapy co som si stiahol z netu...


25.03.2010 9:16

Re: Veľa moto má orezaný výkon

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

tref: chapeme a som tomu rad,ze nemusim riesit ziadnu dalsiu starost este aj s tymto [dobre]


25.03.2010 11:48

Re: Veľa moto má orezaný výkon

dodovojtko
 Bahniak 

Ikona

to: tombar ....v takom stave som moto práve kúpil, teraz riešim ako RR-re navrátiť výkon. Niekedy aj keď necháš napojený servomotor výfukovej prívery, a len mechanicky odpojíš lanka s bowdenami, tem servomotor aj tak nebude vedieť, kde je ľavý a kde pravý doraz klapky, tiež to nepôjde dobre. Pri niektorých laďákoch výrobca pribaľuje kovový dorazový polmesiac (stretol som sa s ním u Akrapa na Kawu636, r.05), ktorý domontuješ k servomotoru, aby mal dorazy. Lenže táto litrová RR-ra r.06-07 (aj model 04-05 to má, len trošku iné) má pri servomotore ešte paralelný potenciometer s odporovou dráhou, z ktorého idú údaje do riadiacej jednotky o aktuálnej polohe výfukovej prívery (klapky). K servu prívery ide 5 káblov. 2ks pre 12V napájanie +/-, 1ks...pre začiatok dráhy, 1ks...pre koniec odporovej dráhy, 1ks je bežec po dráhe potenciometra.


25.03.2010 20:59

Re: Veľa moto má orezaný výkon

Tunak
 Kávičkár 

Ikona

zaujimave ze ten dorazovy polmesiac nedava akrapovic ani na vsetky kawy.

tu je vidiet ako ten doraz na ZX6R vyzera:
www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products...

vacsina ludi to neriesi, odpoja lanka a je to. takze mozno staci pozriet do navodu k akrapovicovi a pokial tam nic nedava, tak tam ani nic netreba. na CBR1000RR 2006-2007 podla navodu nic netreba pridavat.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tunak (25.03.2010 21:09)


26.03.2010 14:36

Re: Veľa moto má orezaný výkon

monolop1
 Turista 

Ikona

cim dalej tim zlozitejsie, pokazi sa jedno cidlo alebo odtrhne jeden kablik a motorka si mysli ze nieco nefunguje a ubere vykon :-((( ved o tom ma predsa rozhodovat jazdec
zachvilu budu motorky same pridavat plyn a brzdit, pomahat zatacat a co ja viem co este

:-P fuuj aj taku techinku, take nechcem
tot moj nazor

Upravené 1 krát. Naposledy upravil monolop1 (26.03.2010 14:36)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55810 | Včera: 113766