Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Moja Honda CBR1000RR (172PS) model SC57, r.2007 má odhadom len 120-130 koní kvôli tzv.núdzovému režimu riadiacej jednotky, do ktorého sa MOTO dostala po naložení ladeného výfuku bez toho, aby sa do konektora servomotora výfukovej EXUP klapky nasadil predpísaný konektorový odpor (ktorý štandardne k laďákom pribaľuje napr. Akrapovič). Sériový výfuk so zvodom,EXUP klapku má. Ladený výfuk s ladeným zvodom však EXUP klapku nemá.. Ak vtedy do konektora servomotora nedáte odpor-konektor, riadiaca jednotka sa automaticky prepne do núdzového režimu, lebo nemá informácie od servomotora výfukovej klapky, ktorá tam nie je. NÚDZOVÝ REŽIM - prepne na slabšiu palivovú krivku, zníži výkon motora zhruba o tretinu. Preto je nutné, aby konektor servomotora bol vždy naložený či už konektore originálnej kabeláže moto, alebo konektorom, ktorý pribaľujú výrobcovia laďákov k svojim výrobkom, aby riadiaca jednotka neustále dostávala info od "EXUP"servomotora o polohe výfukovej klapky. Dobre hovorím? Poraďte mi prosím, či je tomu tak ako som napísal. Sú to len moje tézy, na základe chabých útržkovitých info. Chlapi o tom nevedia a vozia sa na mašínách, ktoré sú takto pošktrené. Ako dostať palivovú krivku do normálu? Kto ma na to softvér a robí zásahy do riadiacej jednotky? ...nehnevajte sa, že som použil logo EXUP z Yamahy, Vopred ďakujem za cenné info. S úctou Váš diskdžokej. zvuk@centrum.sk Upravené 2 krát. Naposledy upravil dodovojtko (23.03.2010 21:19) |
informuj sa u fast bikes oni budú vedieť podať korektné info keďže ladenie robia |
myslis,ze sa to tyka aj mojej motorky? Predpokladam,ze v 1991 sa nic take do masin nemontovalo a mam dojem,ze moto ma rovnaky resp. velmi podobny vykon (neviem,ci nastala zmena k lepsiemu alebo k horsiemu) ako s povodnymi vyfukmi....alebo sa mylim? |
demmoo: plati to (teda neviem ci aj naozaj plati, ale moze platit) pre masiny s tymto systemom, teda zopar prevazne "modernych" masin, povacsine SS. Rozhodne nie ziadna TDMka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.03.2010 23:59) |
a preco vymontovavat exup zariadenie? nechaj tam servo, iba odpoj tie bovdenove kable co mechanicky ovladaju klapku... tak to odporuca pani Yoshimura a funguje to... o2 senzor som odpojil, podla odporucenia danej mapy co som si stiahol z netu... |
tref: chapeme a som tomu rad,ze nemusim riesit ziadnu dalsiu starost este aj s tymto |
to: tombar ....v takom stave som moto práve kúpil, teraz riešim ako RR-re navrátiť výkon. Niekedy aj keď necháš napojený servomotor výfukovej prívery, a len mechanicky odpojíš lanka s bowdenami, tem servomotor aj tak nebude vedieť, kde je ľavý a kde pravý doraz klapky, tiež to nepôjde dobre. Pri niektorých laďákoch výrobca pribaľuje kovový dorazový polmesiac (stretol som sa s ním u Akrapa na Kawu636, r.05), ktorý domontuješ k servomotoru, aby mal dorazy. Lenže táto litrová RR-ra r.06-07 (aj model 04-05 to má, len trošku iné) má pri servomotore ešte paralelný potenciometer s odporovou dráhou, z ktorého idú údaje do riadiacej jednotky o aktuálnej polohe výfukovej prívery (klapky). K servu prívery ide 5 káblov. 2ks pre 12V napájanie +/-, 1ks...pre začiatok dráhy, 1ks...pre koniec odporovej dráhy, 1ks je bežec po dráhe potenciometra. |
zaujimave ze ten dorazovy polmesiac nedava akrapovic ani na vsetky kawy. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tunak (25.03.2010 21:09) |
cim dalej tim zlozitejsie, pokazi sa jedno cidlo alebo odtrhne jeden kablik a motorka si mysli ze nieco nefunguje a ubere vykon ved o tom ma predsa rozhodovat jazdec Upravené 1 krát. Naposledy upravil monolop1 (26.03.2010 14:36) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55810 | Včera: 113766