Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pekný Deň Motorkári |
kup novu sviecku alebo hentu prebeni kefou a tie raminka vicisti smirglom namoc do benzinu a zopakuj vsetko este raz nastav a hlavne zkontroluj karburator a nastav trisky volnobehu a tak |
Sviečka je nová Champion skúšal som aj brisky a iné stále nič ale vonku iskru hádžu |
tak skus dat TROCHA benzinu samozrejme zriedeneho do valca daj sviecku a skus ci chyti alebo odpali |
Skúšal som ale tak trocha no buchlo ale tak vieš hneď ju zalialo. |
ak iskra nepreskočí na sviečke pod kompresiou vtedy je zlá indukčná cievka. Ak máš zlý kondenzátor motorka ti nepôjde na nízske otáčky. Vtedy by si musel dať väčší odtrh na prerušovači. |
No vieš ako zistím že mi nehodí iskru od tlakom ? Ale vonku hádže tak prečo by nemala hodiť pod tlakom ? |
Niekde musi bit chyba |
Ja som Go nerobil robil ju jeden čech ..ale mal som motor otvorený všetko ok kopmresia jak hrom |
ked to bucha tak sa pohraj z predzapalom pionier strielal len ak bol zly predzapal (strielanie :bum-nic-nic-nic-bum-nic-nic... Normalny chod: prd-prd-prd-prd-prd-prd-nic-prd-prd-prd) keby chytalo falosny vzduch tak mu to nastartuje a vystrely na plne otacky daj benzin do valca (cca pod deci) a nakopni pokial ti to len vystrely a obcas sa ti bude zdat ze ide tak je to predzapal ale pokial ani nebuchne a ani nic nespravy je to sviecka ale podla mna to je predzapal Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawacuc (21.03.2010 15:17) |
ked si skladal motor nedal si naopak vačku ?? nehadže ti iskru v dolnej uvrati ?? tam je problem zo zapalovanim vzdy , ja som na tom nastavoval zapalovanie skoro kazdy mesiac pri tich otackach co to ma sa skoro opotrebovava to pertinaxove voditko na ramienku |
Tiez som pred casom rok dusil manika, kym mi predal J90 za 1000 Kcs. V odbornom servise mu dali supatko naopak a miestni opravari sa na tom bezuspesne striedali...Inak ani potom to nechytalo na sup, tak som tam dal baterku a chodila ako hodiny. |
Hm...Predzápal je dobrý 2mm a vačka je tak isto asi dobre lebo ja som ju dole nedával! |
TOYO, a čo plavák? Nepreplavuje? |
Plavák je dobrý no teda hladina v plavak.komore je nastavená správne! |
TOYO, stačí na konci vety bodka |
Tak keď je poškodené vinutie na indukčnej cievke, tak pri tlaku vo válci nieje schopná prehodiť iskru. Ale ked je vonku je tlak nižší tak prehodí. Aspoň ja som bol tak oboznámený. |
Aha |
zdar ja som mal volakedy 90tku taktiez a robila mi skoro to co tebe iba s vynimkou ze raz aj naskocila potom tyzden nie a podobne ako ti uz radili skontroluj karburator to supatko cie je spravne zlozene moj typ inducna cievka. |
TOYO: 6V indukcnu cievku tam mozes dat bez obav, nic sa nestane... |
Zdravim..mam od malicka "90" a mal som ju rozobratu x krat.po precitani vsetkych moznosti ma napada len posunute supatko,staci to to zub dva posunut a to blbne..napadla ma vacka,ale ta pises ze je dobre..ked ti hodi iskru a je ramienko otvorene v hornej uvrati je to v poriadku..inducka je tiez ok...neviem len to supatko..ja tam na nom mam vyfrezovanu bodku podla ktorej viem ako ma byt.je dolezite to spravne zlozit...daj potom vediet co s tym bolo..ma to zaujima.. |
Tak teraz neviem |
indučka musí byť ukostrená. Čiže ak máš na nejakej farbu tak daj ju dole. |
stamp: ale veď prúd z nej ide keby že som ju nemal ukostrenu tak bi iskru nhádzalo vobec nie? |
|
no neviem ale to napätie čo tam je napísane na indučke označuje že od koľkých voltov pracuje. |
hehe vravel som ta inducka moze byt nekedy pekna svina aj ked sa tvari milo :D |
TOYO: Myslíš že mám nejaký dôvod klamať? Máš tam magneto - 6V indukčka nemá dôvod mať problém. Práve že budeš mať väčšiu energiu iskry pri štartovaní. Jediný problém by mohol byť, keby si mal batériové zapalovanie, aj to len vtedy, ak by si zabudol zapnutý kľúč pri stojacom motore. |
Josi: Ja nemám nič proti tebe |
Niečo som našiel ale je to zo simaka čo vy na to?? www.sim-ba.sk/eshop/zapalovacia-cievka-12v-indukcna-584... |
Alebo tu je originál na jawu 90 ale 6V tak teraz vážne neviem : www.motoren.sk/shop/detail/2116/55 Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (23.03.2010 18:38) |
Ale tak ....bol som dnes v jednej predajni indućky 15 eury 12V hovorím mu že na jawu 90 ide 8V ale on hovorí že toto ešte toto nepočul podĺa mňa je to tiež volovina |
aj ja na svojej original jawe 90 mám indukčnú cievku 8V |
Stamp: no tak vidíš |
no neviem, jawa nemá stabílnych 12 V, tak preto tam dávali 8 V. Lebo napätie pod 8V neklesne. |
No tak neviem ale keby som ju dakde zohnal tak ju hneď kúpim ale namejú nikde iba 6V a 12V a 6V su na pioniere |
Takže pred chvýľou mi prišla indučka dal som ju na moto. no motorka vobec nič nechce chitiť vôbec nič puk puk..vôbec tak som zobral indučku a dal som ju na bebetku babeta chytila no viete načo som prišiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (26.03.2010 16:35) |
no na babete to asi jedno je, keď ti chytí, lebo má tyristorové zapaľovanie. Ale na devädedesiatke by to malo ísť že na kontakt ktorý je označení jednotkou by mal ísť kábel ktorýy je napojenýy na platiny. |
Aha tak potom ok no.. |
No tak ako tu vlastne je ?? |
Tu je schéma : Pozri obrázok |
ahoj TOYO skus stiahnut magnet a pozri sa ci tam mas klinok alebo ho nahodou nemas posunuty.Keby si zrobil fotku toho zapalka mozno by som vedel pomoct. |
aha, no ja som si to pomýlil s elektrikou na bateriovú sústavu. No a neni náhodou svorka 1b prepojená na kostru (1c)? |
svorku 1 jednoducho ukostri, a svorku 15 pripoj na na prerusovac spojeny z cievkou. to co si oznacil otaznikom, je cievka ktora sasobuje zapalovanie energiou. no a ten kabel ktory si oznacil sipkov, je ukostrenie vyvodu 1, ale v tomto pripade ide este do spinacky, a jeho prerusenim (prepnutie kluca) sa vypne zapalovanie. |
|
No takže som to pozapajal : Kladivka cievka na kontak 15 a kontakt 1 som ukostril |
takže za predpokladu že máš dobre nastavavené zapaľovanie, to bude tým že tam treba tú 8 V indučku. To je môj názor. |
Hm...podľa mňa indučka to nebude veď na babete išlo dobre,ma to síce iné zapalko ale tak... |
No lenže Kde ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (28.03.2010 15:20) |
A......dobabral som do to celkom |
to že ti nehodí iskru, najpravdepodobnejšie znamena že máš, kladivko spojené z kostrou. Nedal si tie miniatúrne fibrové podložky, nad ten pliešok. |
neviem ako to myslíš hodim sem foto. A v akom poradí to má isť ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (28.03.2010 19:15) |
no neviem ako to myslíś ale asi je |
zvatsil som si obrazok co si sem dal, a mozem ti povedast za to mas zle zlozene, lebo mas platinu spojenu priamo z kostrou. a inac aj vacka je tam prizvarana, cize tiez je mozne ze nieje v poriadku. a ako si nastavil predzapal kad mas skrat na prerusovaci? da sa aj od oka, ale my sme to na pionieroch robili cez bateriu, a ziarovku. |
No bol som pred chvýľou v dielni kukol sa na zapalko na pinčli a zapojil som to podľa neho poradie : skrutka pliešok z platiny fybr kocka platina fybr kocka podložka plech.kondenzator a vyvod. kabel . a predzapal som normal.naśteloval ale stale žiadna iskra Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (28.03.2010 21:19) |
no tak tá skrutka má byť úplne oizolovaná od kostry, čiže na skrutku musí ísť proste taký kruh z fibru dáva sa to do tej diery kde skrutka. |
No dúfam že to mám zložené dobre |
no týym že nemáš nasadenú hlavu to byť nemôže. Kostra je na každej kovovej časti motorky. |
No tak teda : Čím to je, čím to je že iskru to ne hádže,ale do prsta ju hádže |
ja len tak uplne odveci aku mas pipu[fajku] železnu ci bakelitovu? skus vymenit možno ju prebija :D:D Upravené 1 krát. Naposledy upravil jozifek1994 (29.03.2010 19:20) |
Neviem ako to myslíš ale kábel vo vnútri je medený nie uhlíkový. |
Tak som rozmýšľal |
No tak teda aký je váš názor ? Lebo sezóna začína a ja sa nemam na čom voziť no mám ale tak rád bi som to spojazdnil. |
tak máš zlú pipku, ktorá už nemá žiadny odpor. Skús ju vymeniť |
Skúšal som na inba kábel som vymenil a fajku som tam dal naspeť ale parú krát už hodilo |
HURÁ |
môže to byť aj tým že ti na v nesprávnom momente hodí iskru. |
Hm...to pochybujem lebo bi mi to nešlo vôbec a skor bi to aj strieľalo |
No Hej |
a co si tam dal?? to zapalovanie z babety? lebo ja ho tam mam a musel som dat aj novy magnet ale nema problemnaskocit... a ozaj, mnozstvo paliva sa da nastelovat na arburatore tak, ze vysrobujes celu tu posuvnu chuzjovinu co je na nej lanko, lanko vytiahnes a vypadne ti taka tycka s plieskom v drazkach.,. tak ten pliesok skus dat do inej drazky.. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221931 | Včera: 209606